[ed2k] Formatges del món, amb Will Studd
Moderadors: arakelov, Petiso, Nava
Re: [ed2k] Formatges del món, amb Will Studd
Doncs va, clickem tots 

There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”
-
- Entrades: 2
- Membre des de: dj. gen. 15, 2015 20:54
- Status: Desconnectat
Bon dia,
estic interessat en descarregar els programes dels formatges..però es pot fer sense l'emule mitjaçant Torrent ?
Gracies
estic interessat en descarregar els programes dels formatges..però es pot fer sense l'emule mitjaçant Torrent ?
Gracies
Nop, només via emule.
PD: Benvingut a aquesta la nostra comunitat llo109-1
PD: Benvingut a aquesta la nostra comunitat llo109-1

Emule és el passat i serà el futur... sinó ja em donareu la raó 

There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”
He estat apunt de demanar el divorci virtual al llegir aquesta frase ......MetalHead ha escrit:Emule és el passat
Sort que ho has arreglat :-pMetalHead ha escrit:i serà el futur... sinó ja em donareu la raó
En això compartim opinió .... quants sistemes hem vist passar per davant que tenien que ser el substitut del emule?

-
- Entrades: 2
- Membre des de: dj. gen. 15, 2015 20:54
ok..gracies..ja tinc l'emule..suposo que em caldr'a buscar per aqu'i com configurar emule i el modem...
Jajajajaja no t'alarmis!Petiso ha escrit:He estat apunt de demanar el divorci virtual al llegir aquesta frase ......MetalHead ha escrit:Emule és el passat
Sort que ho has arreglat :-pMetalHead ha escrit:i serà el futur... sinó ja em donareu la raó
En això compartim opinió .... quants sistemes hem vist passar per davant que tenien que ser el substitut del emule?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

La veritat és que he dedicat molts minuts a defensar l'Emule últimament xD i tens molta raó quan parles de totes les opcions que han viscut i han mort, i l'Emule continua...
P.D. Para lo bueno y para lo malo, Petiso ¬¬
-
Autor del tema - Entrades: 3207
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
- Ubicació: Vallès Occidental
Han començat la Tercera sèrie per a nosaltres, que és la Vuitena per a ells
l'ordre d'emissió és l'habitual: E.Q.E.S.D.C.
Formatges del món -3x03- Bhutan

Formatges del món -3x03- Bhutan
lopere l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 13, 2015 12:17, en total s’ha editat 1 vegada.
-
Continuen la Tercera sèrie per a nosaltres, que és la Vuitena per a ells
l'ordre d'emissió és l'habitual: E.Q.E.S.D.C.
Formatges del món -3x04- Turquía

Formatges del món -3x04- Turquía
Jajajajajajajajaja xDDDDDDDDDDDDDDDD M'encanta E.Q.E.S.D.C.
Gràcies, lopere
Gràcies, lopere

-
Es que els acrònims em permeten posar barbaritats, entenedores només per cervells privilegiats com el teu i el meu. V.L.M.Q.E.V.P.MetalHead ha escrit:Jajajajajajajajaja xDDDDDDDDDDDDDDDD M'encanta E.Q.E.S.D.C.

petons virtuals i electrònics,
lopere
No tinc el cervell tan privilegiat perquè els últims no els pillo xDDDD D.P.M.L.lopere ha escrit:Es que els acrònims em permeten posar barbaritats, entenedores només per cervells privilegiats com el teu i el meu. V.L.M.Q.E.V.P.MetalHead ha escrit:Jajajajajajajajaja xDDDDDDDDDDDDDDDD M'encanta E.Q.E.S.D.C.L.Q.N.E.V.Q.N.E.M.
(aquest darrer és en lleidatà)
petons virtuals i electrònics,
lopere
-
V.L.M.Q.E.V.P. = Visca La Mare Que Et Va ParirMetalHead ha escrit:No tinc el cervell tan privilegiat perquè els últims no els pillo xDDDD D.P.M.L.lopere ha escrit:Es que els acrònims em permeten posar barbaritats, entenedores només per cervells privilegiats com el teu i el meu. V.L.M.Q.E.V.P.MetalHead ha escrit:Jajajajajajajajaja xDDDDDDDDDDDDDDDD M'encanta E.Q.E.S.D.C.L.Q.N.E.V.Q.N.E.M.
(aquest darrer és en lleidatà)

Pel que fa a D.P.M.L. hi estic romiant, ja et diré alguna cosa

Good Bye Andrew

Fred, fred. És molt més senzill: De Puta Mare Lopere xDDDDD (encara que la dels petons també la dóno per bonalopere ha escrit:V.L.M.Q.E.V.P. = Visca La Mare Que Et Va Pariri L.Q.N.E.V.Q.N.E.M. (aquest és molt difícil) referint-se naturalment al formatge = Lo Qui No En Vulgo Que No En Minjo
Pel que fa a D.P.M.L. hi estic romiant, ja et diré alguna cosaestic considerant diverses possibilitats, com per exemple: Dos Petons Meus Lopere
, o Dona'm Prop de Mil Llonganisses
o Digue'm Per Misericòrdia Lolita
![]()
Good Bye Andrew

A "Lleide" potser sí que diuen "lo", "vulgo", "minjo"... A Cervera no, tenim un dialecte més neutral, entre Lleide i Barçalona xDDD
L'altre dia vaig anar al cinema a Lleida i el venedor de les entrades i la del bar em deien: "hole". Que malament sona! xD
Sí, ho estemPetiso ha escrit:E.C.U.P.C.![]()
![]()

Mua! :*