[ed2k] La ruta dels fideus
Moderadors: arakelov, Petiso, Nava
Re: [ed2k] La ruta dels fideus
Doncs m'ha entrat gana. Jo també me'ls baixo, que té molt bona pinta (el programa i els fideus!).
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”
El capítol 2 se m'ha baixat sense títol ni número, s'anomena: La ruta dels fideus (TDTRip català-coreà x lopere) (TotsRucs.cat)
Ho dic per si algú té el dubte xD
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”
-
Autor del tema - Entrades: 3207
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
- Ubicació: Vallès Occidental
- Status: Desconnectat
L'enllaç correcte és aquest: ed2k://|file|La%20ruta%20dels%20fideus% ... ENMYNYZQZD|/MetalHead ha escrit:El capítol 2 se m'ha baixat sense títol ni número, s'anomena: La ruta dels fideus (TDTRip català-coreà x lopere) (TotsRucs.cat)
Ja ho he canviat al fil del fòrum, i li demanaré a la naro que també el canviï a la Base de Dades. L'únic que estava bé és el que tinc al disc dur i als arxius compartits a l'eMule Sorry
Per altra banda el docu que t'has baixat és correcte, només has de completar el nom al fitxer. El nom complet correcte és : La ruta dels fideus -1x02- El sopar de la mòmia (Mummy's Diner)
Una abraçada
lopere
-
- Entrades: 21273
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Doncs ara mateix ja ho canvio també. Merci!
Fins aviat!
Fins aviat!
Moltes gràcies!
-
- Entrades: 21
- Membre des de: dt. maig 07, 2013 3:10
Jo el vaig descarregar fa temps, el capítol 02, i el títol que hi diu la Veu en Off a la presentació és "EL BANQUET DE LA MÒMIA".
-
Autor del tema - Entrades: 3207
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
- Ubicació: Vallès Occidental
Els que fan la traducció del títol son uns, i els que fan el doblatge són uns altres i de vegades hi ha diferències. De tota manera "dinner" que és el que figura a la web de la sèrie anglesa vol dir "sopar" i, de manera molt general, "àpat" i no pas "banquet", que en anglès seria "banquet" o "feast".werther1967 ha escrit:Jo el vaig descarregar fa temps, el capítol 02, i el títol que hi diu la Veu en Off a la presentació és "EL BANQUET DE LA MÒMIA".
Salut!
lopere Shakespere