[ed2k] Històries de mare i filla (DVBrip català)

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21323
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

[ed2k] Històries de mare i filla (DVBrip català)

Entrada Autor: naroatna » dc. març 13, 2013 0:29

Històries de mare i filla
DVBrip català per naroatna

Imatge
El divendres 8 de març a les 22.00, el canal 33 estrena "Històries de mare i filla", amb motiu del Dia Internacional de la Dona. Un documental basat en els tallers organitzats pel Programa Municipal de la Dona de l'Hospitalet del Llobregat sobre la relació entre mares i filles.

Direcció, producció i guió: Aurora Anton
Realització i càmera: Sonia Pons
Ajudant de realització i so: Paula Ustarroz
Grafisme: Manuela García
Cançó original "Dorm, petita, dorm": Aurora Anton i Paula Ustarroz

"Històries de mare i filla" és un documental basat en els tallers organitzats pel Programa Municipal de la Dona de l'Hospitalet del Llobregat sobre la relació entre mares i filles. Les protagonistes són membres de les associacions de dones de la ciutat, que expliquen les seves vivències des de la intimitat, la complicitat, l'aprenentatge, el creixement personal, els sentiments intensos i de vegades difícils que implica aquest vincle tan estret entre mare i filla.

"Històries de mare i filla" és el tercer documental que dirigeix la periodista Aurora Anton, amb la realització de Sonia Pons. El primer que van fer conjuntament, "Dones descalces: tabús i feminitat", emès l'any passat pel canal 33, va rebre el V Premi Mila de Periodisme. I aquest any, "Dones admirables" -el seu segon documental- ha estat novament guardonat pel VI Premi Mila de Periodisme, que atorga la Regidoria de Drets Civils, Cooperació i Igualtat de l'Ajuntament de Lleida, per treballs periodístics que fomenten polítiques de promoció de les dones.
Dades tècniques:
Durada: 28 minuts
Mida: 300 megues
Còdec vídeo: XviD @ 1350 kbps, 25fps, 704x396
Àudio: Català MP3 @ 128kbps CBR Joint Stèreo

Històries de mare i filla (DVBrip català per naroatna)(TotsRucs.cat).avi

Imatge

Moltes gràcies!

Asseguratòrix
Entrades: 905
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona

Re: [ed2k] Històries de mare i filla (DVBrip català)

Entrada Autor: Asseguratòrix » dl. març 25, 2013 11:10

Gràcies, Naro.
M'ha agradat, i fins m'ha emocionat, però no acabo d'entendre perquè s'exclou qualsevol referència masculina en tot el documental:
És que les mares no s'estimen els seus fills si no són nenes?
I els fills, no s'estimen les mares?
I què passa amb els pares?, si ens punxen, no sagnem?
(Ara em sento una mica "Shylock".)
Reivindico el costat tendre masculí que no és únicament femení, sinó humà.

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21323
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dj. març 28, 2013 2:01

De res company. Gràcies a tu pels teus comentaris i perquè segur que compartiràs el documental. :D

A la meva manera de veure-ho doncs penso que verdaderament el vincle entre mare i filla és força especial. Una cosa però no treu l'altra, com ara el fet de poder estimar a tots el fills. Ho crec com a filla i com a mare que sóc. Pel que fa a la vital importància dels vincles i estimació paternes des del meu punt de vista al documental, ni que bastant indirectament, però també s'hi fan palesos. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Asseguratòrix
Entrades: 905
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Asseguratòrix » dj. març 28, 2013 2:58

naroatna ha escrit:De res company. Gràcies a tu pels teus comentaris i perquè segur que compartiràs el documental. :D
I tant!
A la primera que li vaig passar és a la meva sogra, que estic segur que li encantarà. :D

Respon