[ed2k] Minisèrie: El meu brillant cervell

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

[ed2k] Minisèrie: El meu brillant cervell

Entrada Autor: lopere » dc. maig 09, 2012 12:36

El meu brillant cervell
(DVBrip català-anglès x lopere)
ImatgeImatgeImatge
"My Brilliant Brain" és una sèrie fascinant de tres hores que examina tres grups de genis per donar resposta a molts interrogants de la intel•ligència humana.

Les diferències de sexe, la mida del cervell i el domini de l'hemisferi cerebral poden fer que un individu superi amb escreix els seus iguals? O bé són l'educació i l'entorn els que alimenten la intel•ligència i fan possible que qualsevol esdevingui un prodigi, sempre que se'n presenti l'ocasió?

Mitjançant imatges generades per ordinador, escàners cerebrals i el testimoni d'experts, "My Brilliant Brain" resol alguns dels més grans misteris del cervell. Els títols dels episodis són "Néixer sent un geni ", "Geni accidental" i " Fes-me un geni ".

Es pot transformar un nen normal en un nen prodigi? En el cas de Susan Polgar, aquesta hipòtesi es fa realitat quan es converteix en la primera dona que és Gran Mestre d'escacs. Susan no va néixer amb una ment brillant, sinó que la va adquirir a través de l'experiència educativa única que va viure durant la seva infantesa. Ningú de la seva família no havia destacat com a jugador d'escacs, però de petita Susan es va dedicar a estudiar a consciència més de 100.000 patrons d'escacs. En un joc que sempre s'havia considerat més aviat masculí, Susan, als 10 anys, guanyava partides a homes que a vegades li triplicaven l'edat. Ara, de gran, és capaç d'estar per cinc partides alhora, competint amb adversaris per telèfon i sense ni veure l'escaquer. Reconeix el patró d'escacs que fa servir l'adversari tan de pressa com ho faria amb un vell amic. Com poden persones com Susan entrenar el seu cervell perquè arribi a recordar una quantitat tan sorprenent de dades?

Dades tècniques
Durada: 47 min. aprox.
Mida: 440 MB aprox.
Vídeo: DVBrip, 704x396, XviD, 1050 kbps, Qf: 0,150 – 55% Test compressibilitat,
Audio 1: DVBrip, mp3, 128 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Estèreo, (català)
Audio 2: DVBrip, mp3, 128 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Estèreo, (V.O. anglès)

El meu brillant cervell -1- Néixer sent un geni
El meu brillant cervell -2- El geni per accident
El meu brillant cervell -3- Fes-me un geni
lopere l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 30, 2012 15:47, en total s’ha editat 1 vegada.

dcop
Entrades: 394
Membre des de: dt. des. 07, 2010 16:38

Re: [ed2k] Minisèrie: El meu brillant cervell

Entrada Autor: dcop » ds. set. 15, 2012 12:15

El segon programa no es penjarà o no va ser emès o capturat :?: Gràcies.

Autor del tema
lopere

Entrada Autor: lopere » ds. set. 15, 2012 15:14

dcop ha escrit:El segon programa no es penjarà o no va ser emès o capturat :?: Gràcies.
No va ser emès :cry: , (almenys des de que jo m'ocupo dels documentals) com en molts casos fan els il·lustres programadors de TV3 :mrgreen: que deixen les coses incompletes :twisted: No et preocupis que estic a l'aguait i, tan bon punt el donin, patapam !!! el capturaré i el penjaré amb tots els honors. :wink:

De tota manera, gràcies per l'interès que tens en el que jo faig, això sempre és agradable.

Salut!
lopere

Autor del tema
lopere

Entrada Autor: lopere » dg. des. 30, 2012 15:51

lopere ha escrit:No et preocupis que estic a l'aguait i, tan bon punt el donin, patapam !!! el capturaré i el penjaré amb tots els honors. :wink:
Doncs ha arribat el moment!! :D Després d'esperar més de tres mesos, el dia 27-12-12 l'han donat i aquí el teniu :D Minisèrie completa!!!

El meu brillant cervell -2- El geni per accident

Salut! :D
lopere

Respon