[ed2k] Segle XX temporada 2013...

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Segle XX temporada 2013...

#31

Entrada Autor: lopere » dc. jul. 10, 2013 18:04

Juli ha escrit:Per cert, la primera part del documental sobre l'exèrcit roig té més d'un Giga de mida. En canvi, la segona part (que ara mateix m'estic descarregant) en té només mitja. És correcte això? Està tot bé?
Encara que semblin iguals, uns videos es poden comprimir més que els altres. Si al documental en qüestió hi ha molts trossos de pel·licules antigues amb molta "neu", com és el cas de les del primer capítol (primera guerra mundial 1914-1918 i anys 20), el programa de ripeig detecta aquests trossos com imatges en moviment i et diu que no els pot comprimir tant com si fossin imatges quietes.

Per exemple: el que es pot comprimir menys són els esports, partits de futbol o de basquet, etc. perquè no paren mai el moviment. Abans de ripejar sempre faig el test de compressibilitat amb els videos i no els poso mai menys de 0.190 de Qf (Bits/(Pixel*Frame) i que aquest valor no sigui menys d'un 45 % del resultat del test de compressibilitat. Com que el test dóna el que el programa calcula, per aixó de vegades hi ha aquests resultats, en apariència estranys. Ja veurem el tercer capítol com queda, en el qual els trossos de pel·lícules incrustades són més recents, i per tant més clars i no com les pel·lícules de Charlot del primer capítol.

Apart d'això aquests documentals sobre l'exèrcit roig no són en panoràmic, sino en 4:3 la qual cosa ho complica encara més.

Salut!
lopere



Avatar de l’usuari

Juli
Entrades: 77
Membre des de: dv. des. 30, 2011 22:21
Ubicació: Palma (Mallorca)
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Segle XX temporada 2013...

#32

Entrada Autor: Juli » dj. jul. 11, 2013 9:52

lopere ha escrit:
Juli ha escrit:Per cert, la primera part del documental sobre l'exèrcit roig té més d'un Giga de mida. En canvi, la segona part (que ara mateix m'estic descarregant) en té només mitja. És correcte això? Està tot bé?
Encara que semblin iguals, uns videos es poden comprimir més que els altres. Si al documental en qüestió hi ha molts trossos de pel·licules antigues amb molta "neu", com és el cas de les del primer capítol (primera guerra mundial 1914-1918 i anys 20), el programa de ripeig detecta aquests trossos com imatges en moviment i et diu que no els pot comprimir tant com si fossin imatges quietes.

Per exemple: el que es pot comprimir menys són els esports, partits de futbol o de basquet, etc. perquè no paren mai el moviment. Abans de ripejar sempre faig el test de compressibilitat amb els videos i no els poso mai menys de 0.190 de Qf (Bits/(Pixel*Frame) i que aquest valor no sigui menys d'un 45 % del resultat del test de compressibilitat. Com que el test dóna el que el programa calcula, per aixó de vegades hi ha aquests resultats, en apariència estranys. Ja veurem el tercer capítol com queda, en el qual els trossos de pel·lícules incrustades són més recents, i per tant més clars i no com les pel·lícules de Charlot del primer capítol.

Apart d'això aquests documentals sobre l'exèrcit roig no són en panoràmic, sino en 4:3 la qual cosa ho complica encara més.

Salut!
lopere
Bon dia, lopere.

Ostres, quina explicació :shock: Moltes gràcies (m'has deixat ben al·lucinat!). Tinc moltes ganes d'introduir-me en el món aquest del "ripeig", però mai trobo el moment ni el mitjà per fer-ho. Veig que és tota una ciència...

Avui començaré a mirar-me aquests dos capítols, en tinc moltes ganes.

Gràcies de nou i salutacions illenques...

Juli
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Segle XX temporada 2013...

#33

Entrada Autor: lopere » dt. jul. 16, 2013 15:04

Avui hem posat el tercer capítol de la història de l'exèrcit roig i ja els tenim tots.

Segle XX - L'exèrcit roig -3- L'apropiació de la victòria

Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Segle XX temporada 2013...

#34

Entrada Autor: lopere » dv. ago. 09, 2013 15:29



warrior
Entrades: 8
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 23:27
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Segle XX temporada 2013...

#35

Entrada Autor: warrior » dc. maig 13, 2015 15:18

Hola
Fa quatre dies que tinc posat a descarregar "les noies de les ruïnes" i "Lúltim complot de Stalin" i no hi ha ninguna font.
Algú pot posar a compartir aquests dos documentals?
Gràcies

Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Segle XX temporada 2013...

#36

Entrada Autor: lopere » dc. maig 13, 2015 19:59

warrior ha escrit:Hola
Fa quatre dies que tinc posat a descarregar "les noies de les ruïnes" i "Lúltim complot de Stalin" i no hi ha ninguna font.
Algú pot posar a compartir aquests dos documentals?
Gràcies
Jo tinc tots els que he penjat, compartint sempre, i sé que hi ha algunes persones que també en tenen.
Et poso aquí dos enllaços, prova'ls, que no sigui aquest el motiu del problema:

ed2k://|file|Segle%20XX%20-%20Les%20noi ... 8.53:14662|/

ed2k://|file|Segle%20XX%20-%20L'%C3%BAl ... 8.53:14662|/

Ja em diràs alguna cosa, segur que ho arreglarem. :D
Salut!
lopere


Suzume
Entrades: 213
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 21:29
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Segle XX temporada 2013...

#37

Entrada Autor: Suzume » dl. juny 01, 2015 10:46

lopere ha escrit:Afegit un altre documental:

Segle XX - Les ruïnes del millor i del pitjor

Moltes gràcies :D


warrior
Entrades: 8
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 23:27
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Segle XX temporada 2013...

#38

Entrada Autor: warrior » dl. juny 08, 2015 18:54

Gràcies Lopere!!
Ja tinc "Les noies de les ruines" . El deixo compartint.
El de Stalin a la espera i poso tambe a baixar el ultim que has pujat
Moltes Gràcies

Respon