Manuals de descarga

Manuals i tutorials.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
terjos
Entrades: 92
Membre des de: dj. nov. 08, 2007 22:53
Status: Desconnectat

Manuals de descarga

#1

Entrada Autor: terjos » dg. oct. 26, 2008 18:09

Es per tu Petiso.
he anat manuals com descarregar.
per que tinc un problema amb descarregar de firefox a amule (Ubuntu - LINUX) i he vist que no ho contempleu aquesta opció
jo he trobat a la xarxa això:

Configurar Firefox para abrir enlaces ed2k en aMule
Publicado Octubre 29, 2007 Firefox , Manual , Ubuntu

En El Blog de AzkenA me encuentro con este manual de como configurar Firefox para que al pinchar sobre cualquier enlace ed2k se habrá el aMule automáticamente y se añada la descarga, ideal para los que no dejamos descansar a la mula.

aMule

Antes de empezar cerrar el aMule y seguir estos sencillo pasos:

1. Instalar amule-utils desde una terminal con este comando:

sudo apt-get install amule-utils
2. Abrimos Firefox y escribimos about:config en la barra de direcciones.
3. Botón derecho del ratón y escogemos “nuevo>logico” y ponemos “network.protocol-handler.external.ed2k” con el valor “true“.
4. Botón derecho del ratón otra vez y “nuevo>cadena” y ponemos “network.protocol-handler.app.ed2k” y le damos el valor “/usr/bin/ed2k“.
5. Reiniciar Firefox y probarlo. ;)

NO HO HE PROVAT però suposo que sabeu mes informàtica que jo ui sabreu si esta ven encaminat
jo quan ho hagi provat et diré que(si tot va be el proxim cap sde semana)
Salut




Autor del tema
terjos
Entrades: 92
Membre des de: dj. nov. 08, 2007 22:53
Status: Desconnectat

Re: Manuals de descarga

#2

Entrada Autor: terjos » ds. nov. 01, 2008 17:39

no ha funcionat
perquè no ser continuar amb la pantalla: lanzar una aplicacion del firefox
si algú li funciona que avisi


Mensy
Entrades: 5
Membre des de: dt. set. 30, 2008 17:43
Status: Desconnectat

Re: Manuals de descarga

#3

Entrada Autor: Mensy » ds. set. 26, 2009 13:26

Això va segons li rota. Jo ho he fet sempre que he reinstal·lat Ubuntu, exactament igual (de fet he buscat el mateix tutorial, que el tenia a la còpia de seguretat dels favorits del Firefox), i amb unes versions m'ha piulat, amb altres m'eixia un quadre de diàleg i havia de seleccionar l'aMule de la llista, i ara directament em diu que passa de fer res. X_x

Deurien d'apanyar-ho per tal que funcionara per defecte. Si amb la instal·lació típica et ve un client de BitTorrent per defecte això vol dir que no els sembla tan malament que hi haja P2P, podrien enrotllar-se una miqueta aquesta gent de Canonical.


Autor del tema
terjos
Entrades: 92
Membre des de: dj. nov. 08, 2007 22:53
Status: Desconnectat

Re: Manuals de descarga

#4

Entrada Autor: terjos » dt. set. 29, 2009 22:49

jo ja tinc molt abandonat el ubuntu, sobre tot quant he trobat el programa DeVeDe per windows, pero els rumors que he llegit es que ubunto te por de les companyies de pago i bloqueja molts programes que en versions velles funcionaven de por

Respon