Manual de configuració MediaPortal

Manuals i tutorials.

Moderadors: Petiso, Ayu


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#16

Entrada Autor: axis » dt. oct. 07, 2008 21:26

albert13 ha escrit:ep moltes gràcies, pero podries tornar a pujar les imatges que no es veuen? gracies
doncs jo les veig,em sembla que et falta un plugin :roll:




albert13
Entrades: 17
Membre des de: ds. set. 13, 2008 15:02
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#17

Entrada Autor: albert13 » dc. oct. 08, 2008 19:42

no es pel plugin, avans ja les ahvia vist i ara mateix les estic veient, devia ser un error del server on estaven allotjades :)


Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#18

Entrada Autor: Oliana » dc. oct. 08, 2008 23:07

albert13 ha escrit:no es pel plugin, avans ja les ahvia vist i ara mateix les estic veient, devia ser un error del server on estaven allotjades :)
Si estàs seguint el manual, sobretot no et saltis ni una coma (per insignificant que et sembli) que llavors seràs un altre dels que no t'anirà...

Jo l'acabo d'instal·lar avui en un altre ordinador, i la instal·lació ONE CLICK no funcionava (no trobava els programes com deia el Petiso). He utilitzat la instal·lació personalitzada i tot OK.
Si tens problemes a l'hora d'instal·lar-lo digues-m'ho i et diré els passos, perquè el MySQL5 no és necessari instal·lar-lo. Només amb el Microsoft SQLServer ja en tens prou.

Oliana :wink:

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#19

Entrada Autor: Ayu » dc. nov. 12, 2008 19:19

I ara ens queda configurar el TVServer. Però abans de fer-ho hem de fer això:
http://www.megaupload.com/?d=G9T3IKDB
Baixeu-vos aquest arxiu i copieu i sobrescriviu aquest dvbt.xml pel que teniu al vostre ordinador a la carpeta:
C:\Archivos de programa\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters
No us confongueu doncs també hi ha una carpeta similar, que no li heu de fer cas.
C:\Archivos de programa\Team MediaPortal\MediaPortal\Tuningparameters
Què passa si no fem això?
Més que res perquè no ho he fet...
Imatge


Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#20

Entrada Autor: Oliana » dc. nov. 12, 2008 19:31

Doncs no passa res, però quan vagis a sintonitzar, aniràs a Spain>Catalunya i no tindràs totes les freqüencies, per la qual cosa no trobaràs tots els canals (les freqüencies que no t'escanejarà són les que hi ha el MUX de BTV, 8tV, les locals, i el Mux del Canal9....).
En canvi si fas el què et dic, aniràs a Catalonia>Barcelona (collserola) i t'escanejarà només les freqüencies que en aquests moments tenen senyal DVBT, i ja et dic jo que hi trobaràs tots els canals que hi ha a dia d'avui, perquè l'arxiu el vaig modificar jo.

Si vius fora de Collserola, hauràs de posar Catalonia>All regions (lent) i et farà escaneig de tot l'espectre.

Salut,
Oliana :wink:

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#21

Entrada Autor: Ayu » dc. nov. 12, 2008 19:38

Val, per això em faltaven canals : P
Per cert, he instal·lat una versió nova, la RC3 i porta un skin nou en 4:3 amb el qual el programa no es penja.
La versió RC2 em donava problemes alhora d'instal·lar i amb aquesta només n'he tingut amb el SQL2005, però ho he configurat amb MySQL i fora problemes.
He provat el programa perquè se m'ha espatllat la carcassa per a disc durs i... de moment m'oblido del DVBViewer.
Gràcies pel programa, Oliana!
Imatge


Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#22

Entrada Autor: Oliana » dc. nov. 12, 2008 20:00

Ayu ha escrit:Val, per això em faltaven canals : P
Per cert, he instal·lat una versió nova, la RC3 i porta un skin nou en 4:3 amb el qual el programa no es penja.
La versió RC2 em donava problemes alhora d'instal·lar i amb aquesta només n'he tingut amb el SQL2005, però ho he configurat amb MySQL i fora problemes.
He provat el programa perquè se m'ha espatllat la carcassa per a disc durs i... de moment m'oblido del DVBViewer.
Gràcies pel programa, Oliana!
Jo també tinc la nova versió (la RC3) instal·lada, i també amb el MySQL, que a l'hora de treballar és molt més estable.

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#23

Entrada Autor: Ayu » dc. nov. 12, 2008 21:40

Bé, després de les primeres impressions, venen les segones, i aquestes no són massa bones, però a veure si amb un parell de preguntes...
El timeshift no es pot desactivar? He mirat per tot arreu del programa i també per internet i sembla ser que no... entenc que pel TV-server pugui necessitar el timeshift, però que aquest no es pugui desactivar ho trobo una mica greu...

Llavors... com coi es configura el teletext? Es que només veig una pàgina que posa "MediaPortal" XD
Imatge


Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#24

Entrada Autor: Oliana » dc. nov. 12, 2008 22:09

Ayu ha escrit:El timeshift no es pot desactivar? He mirat per tot arreu del programa i també per internet i sembla ser que no... entenc que pel TV-server pugui necessitar el timeshift, però que aquest no es pugui desactivar ho trobo una mica greu...
El Timeshift només s'activa si estàs veient la TV. Si aquest no és el cas, està desactivat. Quan el TVServer està gravant i no tens el programa obert, també està desactivat, per la qual cosa no et gasta recursos. De totes maneres el timeshift és configurable. Ho podràs fer des d'aquí:
Imatge

Ayu ha escrit:Llavors... com coi es configura el teletext? Es que només veig una pàgina que posa "MediaPortal" XD
El teletext és una cosa que no he aconseguit configurar mai. Tampoc no m'interessa ni me'l miraria si funcionés correctament.
No obstant, dir-te que quan enregistres un canal, en el TS obtingut es grava el video, els 4 àudios (o els que hi hagi), els subs del DVBT i tot el Teletext (no cal especificar-ho però en conseqüència també els subs del 888). Bé, el DVBviewer també ho fa així.

A través del programa encès (MediaPortal), a través de Videos, si carregues el TS capturat, podràs reproduir -a part de l'àudio que desitgis- aquests 2 tipus de subs, però has d'activar això a Mediaportal configuration:
Imatge Activa les dues opcions de sota, i no només la primera.

Sento no poder ajudar-te en configurar el Teletext...

Oliana :wink:

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#25

Entrada Autor: Ayu » dc. nov. 12, 2008 23:54

Bones de ou, Oliana!
Sí, ja sé que el timeshift només és quan mires la tele, però precisament és el que no m'agrada, si volgués gravar, gravaria directament : P
Ja havia configurat les opcions que em dius, però no et deixa desactivar-ho... és una llàstima, però què hi farem... de moment li donaré uns quants dies de prova, que gravant en background és molt molt lleuger: P

Sobre el teletext, el tema dels subtítols ja ho havia activat també, però com que no puc veure el teletext, doncs els subs de teletext tampoc, a part de que sempre prova de mostrar-me la pàgina 222. Jo tampoc és una eina que faci servir, però posats a trastejar el programa, doncs ho trastegem tot.

Gràcies de totes maneres, ni que sigui per les molèsties que t'has pres per respondre.
Imatge


Inpu
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#26

Entrada Autor: Inpu » dv. gen. 09, 2009 18:54

Ostres, a mi no em sintonitza els canals de 8tv, del mux 36 (594 mhz). És estrany, perquè si que me'ls sintonitza la tele...!

Sabeu què pot passar???

Mil gràcies!

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#27

Entrada Autor: Ayu » dv. gen. 09, 2009 19:24

Has fet això?
I ara ens queda configurar el TVServer. Però abans de fer-ho hem de fer això:
http://www.megaupload.com/?d=G9T3IKDB
Baixeu-vos aquest arxiu i copieu i sobrescriviu aquest dvbt.xml pel que teniu al vostre ordinador a la carpeta:
C:\Archivos de programa\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters
No us confongueu doncs també hi ha una carpeta similar, que no li heu de fer cas.
C:\Archivos de programa\Team MediaPortal\MediaPortal\Tuningparameters
Si no poses aquest arxiu i tries l'opció que diu l'Oliana al primer missatge del fil no agafes totes les freqüències.
Imatge


spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#28

Entrada Autor: spk2010 » dv. gen. 09, 2009 20:55

un parell de preguntes:

Es pot configurar perquè un cop acabada la gravació, es posi en hibernació?
Si tinc el PC en hibernació, comences les programacions?

Gràcies!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]


Inpu
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#29

Entrada Autor: Inpu » dv. gen. 09, 2009 22:18

Ayu ha escrit:Has fet això?
I ara ens queda configurar el TVServer. Però abans de fer-ho hem de fer això:
http://www.megaupload.com/?d=G9T3IKDB
Baixeu-vos aquest arxiu i copieu i sobrescriviu aquest dvbt.xml pel que teniu al vostre ordinador a la carpeta:
C:\Archivos de programa\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters
No us confongueu doncs també hi ha una carpeta similar, que no li heu de fer cas.
C:\Archivos de programa\Team MediaPortal\MediaPortal\Tuningparameters
Si no poses aquest arxiu i tries l'opció que diu l'Oliana al primer missatge del fil no agafes totes les freqüències.

Sí, si ho he fet, però no sintonitza, em diu "no signal" i salta al següent. La resta si que els troba...


Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#30

Entrada Autor: Oliana » dv. gen. 09, 2009 23:37

Inpu ha escrit:Sí, si ho he fet, però no sintonitza, em diu "no signal" i salta al següent. La resta si que els troba...
Doncs no deus tenir prou senyal en aquesta freqüència. Hi ha capturadores que "capten" més bé el senyal que d'altres.
També pot ser que tu no rebis el senyal de Collserola i rebis d'un altre emissor. Llavors la freqüencia de 8TV és una altra. Fés un escaneig complet (l'altra opció, que és bastant més lenta) i a veure si el trobes.
spk2010 ha escrit:un parell de preguntes:

Es pot configurar perquè un cop acabada la gravació, es posi en hibernació?
Si tinc el PC en hibernació, comences les programacions?

Gràcies!!
Sí que es pot, però no he provat mai (Tinc el PC 24 hores encès i el dia que em peti ja el canviaré...).

EDITO:
Aquí tens el manual oficial de com configurar-ho.
http://www.team-mediaportal.com/manual/ ... rScheduler

Respon