Manual de configuració MediaPortal

Manuals i tutorials.

Moderadors: Petiso, Ayu


Joanks
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 15:46
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#61

Entrada Autor: Joanks » ds. ago. 15, 2009 16:02

Hola gent!

Oliana, moltes gràcies pels manuals i els muntatges que fas. Fa temps que vaig descobrir aquesta comunitat i la veritat és que és un goig, sobretot per a alguns, com jo, que malauradament no podem veure TVC. Sóc del sud del País Valencià i ens la van tallar fa un temps, així que si volem gaudir de programació en català em de tirar mà de la mula i dels muntatges i gravacions que feu. Al final m'hi he registrat :)

Escric concretament en aquest fil, perquè he vist que has recomanat aquest programa, el MediaPortal, i ja me l'he instal·lat i em funciona força bé. Només volia preguntar-te un dubte: es pot gravar amb el MediaPortal 'només' àudio de la TV?

He vist que el DVB Viewer sí pot amb algun plug-in, però com que ja tinc instal·lat aquest i em va bé, voldria saber si es pot. També he mirat el programa que em ve amb la TDT-USB però tampoc em grava només l'àudio de la TV.

Moltes gràcies de bestreta!




Autor del tema
Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#62

Entrada Autor: Oliana » ds. ago. 15, 2009 16:14

Joanks ha escrit:Hola gent!

Oliana, moltes gràcies pels manuals i els muntatges que fas. Fa temps que vaig descobrir aquesta comunitat i la veritat és que és un goig, sobretot per a alguns, com jo, que malauradament no podem veure TVC. Sóc del sud del País Valencià i ens la van tallar fa un temps, així que si volem gaudir de programació en català em de tirar mà de la mula i dels muntatges i gravacions que feu. Al final m'hi he registrat :)

Escric concretament en aquest fil, perquè he vist que has recomanat aquest programa, el MediaPortal, i ja me l'he instal·lat i em funciona força bé. Només volia preguntar-te un dubte: es pot gravar amb el MediaPortal 'només' àudio de la TV?

He vist que el DVB Viewer sí pot amb algun plug-in, però com que ja tinc instal·lat aquest i em va bé, voldria saber si es pot. També he mirat el programa que em ve amb la TDT-USB però tampoc em grava només l'àudio de la TV.

Moltes gràcies de bestreta!
del que comentes, que jo sàpiga no. Però sempre va bé tenir la imatge del video perquè encara que només necessitis l'àudio, si també tens el video aquest t'ajuda molt a l'hora de fer cut-in, tallar anuncis, i fer cut-out, per exemple.

Celebre que et vaja bé el programa :P
Salutacions al País Valencià!


Joanks
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 15:46
Status: Desconnectat

Re: Manual de configuració MediaPortal

#63

Entrada Autor: Joanks » dt. ago. 18, 2009 19:32

Ok, gràcies Oliana. Així ho faré.

Salutacions al Principat!


Warnertic
Entrades: 3
Membre des de: dv. des. 21, 2018 17:57
Status: Desconnectat

Manual de configuracio MediaPortal

#64

Entrada Autor: Warnertic » dl. gen. 14, 2019 20:18

a la preimera captura hi tens activat: Use Smart Buffer, i 100MB, jo ho tinc a 3MB, exactament que fa aquesta opcciГі?

apa, adГ©u

Respon