[Manual] Extreure gravacions de Movistar "Últimos 7 días" (M+ U7D)

Manuals i tutorials.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

[Manual] Extreure gravacions de Movistar "Últimos 7 días" (M+ U7D)

#1

Entrada Autor: Adrià05 » dt. gen. 15, 2019 17:01

Per poder extreure les gravacions de Movistar+ "Últimos 7 días" (M+ U7D), hem de tenir contractat Movistar amb televisió (Movistar+).

El primer que hem de fer és instal·lar el programa KODI Anem a la pàgina de KODI, al següent link: https://kodi.tv/download i sota de tot de la pàgina ens baixem el programa segons el sistema operatiu que tinguem. En aquest cas seleccionem Windows.
En seleccionar ens demanarà si volem baixar-nos el programa per Microsoft Store (si tens Windows 10) o la versió de 32 bits.

Imatge

En seleccionar ens demanarà si volem baixar-nos el programa per Microsoft Store (si tens Windows 10) o la versió de 32 bits.

Imatge

Aquí podeu baixar-vos la que millor us convingui, però personalment a mi en Windows 10 em funciona millor el de Microsoft Store. Instal·lem el programa i procedirem a configurar KODI per poder accedir a Movistar+.

A continuació, procedirem a descarregar l'arxiu necessari per poder veure Movistar+ a través de KODI.

Descarreguem: https://sourceforge.net/projects/movist ... p/download No ho descomprimiu.

Imatge

Ara anirem a KODI per configurar-lo i així poder veure Movistar+ a través d'aquesta aplicació.

Obrim KODI i aquest per defecte ve en anglès. KODI és un programa bastant inestable per a mi, moltes vegades posa forçar tancament. Podeu canviar l'idioma a Català a la configuració.

Aquesta seria la pàgina principal del programa. Aquí nosaltres hem de seleccionar Add-ons:

Imatge

A Add-ons ens sortirà la següent pantalla, hem de seleccionar la caixeta de dalt, la que veieu seleccionada a la imatge.

Imatge

Ens sortirà una nova pantalla i haurem de seleccionar "Install from zip file" per instal·lar l'arxiu zip de Movistar que ens hem descarregat abans.

Imatge

Cliquem i ens sortirà una nova pantalla, dient-nos que canviem la configuració de KODI per poder instal·lar arxius d'origen desconegut. Li donem a Settings.

Imatge

Ens sortirà una finestra de notificació, li donem a "Sí", i ens quedaria activat, tal com es mostra en la següent imatge.

Imatge

Fem clic dret i tornarem a la pantalla de "Install from zip file". Tornem a donar-li i ens dirà que busquem l'arxiu zip que ens hem baixat. El busquem a la carpeta que ens ho hem baixat i cliquem sobre el zip

Tot seguit ens portarà a la pàgina anterior si veiem aquest avís, que significa que s'ha instal·lat correctament.

Imatge

Ja hem instal·lat l'Add-on, ara cal configurar-lo. Clic dret sobre una part de KODI on no hi hagi diàleg fins a tornar al menú principal.

És possible que us hagi fins canviat l'ordre de les carpetes de l'esquerra, és normal. De fet, a mi em surt en un altre ordre.

Ara configurarem Movistar+ a KODI. Per a això anem a Add-on -> capseta de dalt a l'esquerra i seleccionem aquesta vegada "Install from repository".

Imatge

Seleccionem Addons Movistar TV Krypton -> PVR clients

Imatge

I ens sortirà una gran llista de coses de Movistar. Primer instal·larem "Cliente Movistar+ TV para Windows Leia" (encara que la captura posi Krypton, és Leia).

Imatge

Li donem a "Install".

Imatge

I esperem una estona a que es descarregui i s'instal·li.

Imatge

Ja veieu que a mi em posa downloading, espereu uns 10 segons fins que KODI respongui amb la seva fluïdesa.

Ara cal instal·lar "Servidor PVR Movistar + TV para Windows Leia" (encara que la captura posi Krypton, és Leia). Fem el mateix procés que amb l'anterior.

Imatge

Aquest triga 1 minut en instal·lar-se. Si la primera vegada en instal·lar us surt "fallit", tant és, torneu a donar-li a instal·lar. Instal·leu-lo en aquest ordre. L'important és que estiguin els dos instal·lats amb check.

Imatge

Ara fem clic dret on no hi hagi diàleg fins a tornar a la pàgina principal.

Ja tindrem instal·lat Movistar+ a KODI. Ara procedirem a extreure les gravacions de Movistar "Últimos 7 días" (M+ U7D).

Anem a TV i cliquem a Canals.

Imatge

Imatge

Com veieu, a la part superior, està carregant el necessari per processar tota la informació (llista de canals, EPG...). Espereu a que ho carregui tot.

Ara anem al canal que vulguem extreure una captura, per exemple TV3. Botó dret i ens sortirà això:

Imatge

Cliquem a Accions de client (Client Actions) i ens sortirà un altre panell on posarà Últimos 7 Días.

Imatge

Cliquem i entrem a una mena de cartellera.

Imatge

Per exemple, a mi m'interessa Com si fos ahir. Botó dret i cliquem a "Grabar programa".

Imatge

Ens sortirà això:

Imatge

La captura ja s'ha posat a gravar. Per tant, si la captura dura 1h, tardarà 1h en extreure's.

Per tornar al menú principal, botó dret on no hi hagi diàleg. Segurament us tornarà a sortir el panell de "Grabar programa", tanqueu-lo. Tornarem a Canals, botó dret i finalment tornarem a TV, on podem veure que s'està gravant.

Imatge

Les gravacions es troben en format mpeg, però realment no importa perquè quan talles la captura s'exporta en ts. Les podem trobar a:
C:\Users\el-teu-nom-d'usuari\AppData\Local\Packages\XBMCFoundation.Kodi_4n2hpmxwrvr6p\LocalCache\Roaming\Kodi\userdata\addon_data\MovistarTV.Server.win\Videos

A Windows 7 es troben a:
C:\Users\el-teu-nom-d'usuari\AppData\Roaming\Kodi\userdata\addon_data\MovistarTV.Server.win\Videos
Adrià05 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 16, 2019 13:00, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21177
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [Manual] Extreure gravacions de Movistar "Últimos 7 días" (M+ U7D)

#2

Entrada Autor: naroatna » dc. gen. 16, 2019 0:43

Eis moooooltes gràcies Adrià!

(E) (K)

Ja ho tenia instal·lat de l'altre dia amb les teves indicacions, però amb aquest fantàstic manual m'he acabat d'aclarir. Merci! :D

Una cosa per si algú com jo encara usa W7, doncs la carpeta de gravació està ubicada una mica diferent al W7:
C:\Users\el-teu-nom-d'usuari\AppData\Roaming\Kodi\userdata\addon_data\MovistarTV.Server.win\Videos

I també que he trobat que amb F8 pots treure la veu al Kodi, per com ara mentrestant grava poder escoltar altra cosa al PC. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Manual] Extreure gravacions de Movistar "Últimos 7 días" (M+ U7D)

#3

Entrada Autor: Petiso » dc. gen. 16, 2019 14:12

Collons, i jo matant-me amb el VLC (OO)

Mersi !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: [Manual] Extreure gravacions de Movistar "Últimos 7 días" (M+ U7D)

#4

Entrada Autor: Adrià05 » dj. gen. 17, 2019 16:52

naroatna ha escrit:
dc. gen. 16, 2019 0:43
Una cosa per si algú com jo encara usa W7, doncs la carpeta de gravació està ubicada una mica diferent al W7:
C:\Users\el-teu-nom-d'usuari\AppData\Roaming\Kodi\userdata\addon_data\MovistarTV.Server.win\Videos
Afegit!! Gràcies ;)

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Manual] Extreure gravacions de Movistar "Últimos 7 días" (M+ U7D)

#5

Entrada Autor: Petiso » dv. gen. 25, 2019 13:12

Hi ha forma de saber si a la gravació hi ha errors?
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: [Manual] Extreure gravacions de Movistar "Últimos 7 días" (M+ U7D)

#6

Entrada Autor: Adrià05 » dv. gen. 25, 2019 15:37

Petiso ha escrit:
dv. gen. 25, 2019 13:12
Hi ha forma de saber si a la gravació hi ha errors?
Talla-ho amb VideoReDo o TSDoctor. Si n'hi ha, t'ho dirà. Si tens una connexió estable segurament no en tindràs. Si ets com jo que vius a un poblet, lo més possible és que a vegades et surti amb algun error.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: [Manual] Extreure gravacions de Movistar "Últimos 7 días" (M+ U7D)

#7

Entrada Autor: Adrià05 » ds. feb. 16, 2019 12:57

S'ha actualitzat a Leia. Per tant, deinstal·leu KODI i torneu-lo a instal·lar. Repetiu tot el tutorial, però ara instal·larem Movistar per Leia: https://sourceforge.net/projects/movist ... p/download

Els passos són els mateixos, on les captures posi Krypton ara serà Leia. Si puc canviaré les captures.


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: [Manual] Extreure gravacions de Movistar "Últimos 7 días" (M+ U7D)

#8

Entrada Autor: Ferriol » dt. març 05, 2019 9:39

Buff, ja m'havia barallat abans amb el Kodi i fallava més que una escopeta de fira... (o jo no en sabia més :lol: )

Però amb aquest manual ho tornaré a provar :wink:
Gràcies
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: [Manual] Extreure gravacions de Movistar "Últimos 7 días" (M+ U7D)

#9

Entrada Autor: Adrià05 » dt. març 05, 2019 10:13

Ferriol ha escrit:
dt. març 05, 2019 9:39
Buff, ja m'havia barallat abans amb el Kodi i fallava més que una escopeta de fira... (o jo no en sabia més :lol: )

Però amb aquest manual ho tornaré a provar :wink:
Gràcies
Les escopetes de fira almenys les li pots pillar el “tranquillo”, el KODI va com vol :lol:

Respon