Raspberry Pi. Com ho faig fer :-))

Manuals i tutorials.

Moderadors: Petiso, Ayu

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14638
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Raspberry Pi. Com ho faig fer :-))

#16

Entrada Autor: r5004 » dg. feb. 14, 2016 11:35

conradtgn ha escrit:Hola, podries explicar o posar links pel VDR?
Gràcies!!
Poques coses recordo d'aquest tema... :roll:
Recordo que amb Raspbian la versió del VDR que tenia als repositoris era molt vella, i llavors vaig provar el XBMC (avui Kodi) i l'Openelec. Un d'aquests dos tenia un VDR bastant recent. Quin? No ho recordo... :roll:
Pots provar d'instal·lar-hi l'Openelec, l'Osmc o el Xbian.

Jo mentre el Siemens m740 vagi tirant (entre anant apedaçant el que tinc funcionant, i el que tinc de reserva), no tinc previst canviar a un Rpi per capturar la tdt.
PD. El VDR que hi ha als repositoris del Raspbian és la versió 1.7.28-1, mentre que a la pàgina oficial del vdr hi ha la 2.2.0.


"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14638
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Raspberry Pi. Com ho faig fer :-))

#17

Entrada Autor: r5004 » dj. març 03, 2016 9:50

r5004 ha escrit:...
Jo mentre el Siemens m740 vagi tirant (entre anant apedaçant el que tinc funcionant, i el que tinc de reserva), no tinc previst canviar a un Rpi per capturar la tdt.
...
Ara potser m'hauré de menjar amb patates aquestes paraules... :mrgreen: :mrgreen:
Raspberry Pi 3: wifi y Bluetooth al mismo precio que la versión anterior
No és que hagi de substituir el Rpi(1), que funciona prou bé, però em faria gràcia tenir el 3...
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: Raspberry Pi. Com ho faig fer :-))

#18

Entrada Autor: conradtgn » dj. març 03, 2016 19:20

Ahh, se'm va passar dir-ho...
Al final vaig posar el OpenElec, i vaig fer funcionar el TvHeadEnd del propi Kodi (http://wiki.openelec.tv/index.php/Configuring_Tvheadend).
Funciona OK pels canals SD, però pel 3HD hi havia molts errors, hauré de mirar si eren d'emissió o per microSD lenta, etc.
Només el tinc per quan tinc la resta de capturadors ocupats :)

Té molt bona pinta la 3!! :D
Jo tinc la 1 i la 2, i et puc assegurar que hi ha força diferència entre la 1 i la 2.
La 3 passa a ser de 64bit ARMv8, respecte 32-bit ARMv7 de la 2. A més del bluetooth y Wi-Fi.
Però és un error monumental el fet de no incorporar encara Gigabit Ethernet, quan hi ha alternatives a preu similar que sí que l'incorporen:
-[url]http://www.hardkernel.com/main/products ... 5457216438[/url]
-[url]http://cubieboard.org/[/url]
Recordem que el port Ethernet comparteix el hub USB 2.0 amb els altres 4 USBs 2.0...

Lo de preu similar, deixem-ho entre moltes """"""""cometes"""""""" :(
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14638
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Raspberry Pi. Com ho faig fer :-))

#19

Entrada Autor: r5004 » ds. abr. 15, 2017 9:52

He canviat el mldonkey per l'amule al Rpi, a veure com va. De moment sembla que menja una mica més de CPU.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

oznel
Entrades: 22
Membre des de: dj. jul. 06, 2017 6:47
Status: Desconnectat

Re: Raspberry Pi. Com ho faig fer :-))

#20

Entrada Autor: oznel » ds. maig 05, 2018 15:56

Una pregunta, crido a l'expert de raspberry pi r5004.
Es podria fer un repositori semblant a EXODUS pel material que tenim a totsrucs.cat? Almenys de sèries i pel·lícules. Seria absolutament pràctic!!
"Llum als ulls i força al braç"

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14638
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Raspberry Pi. Com ho faig fer :-))

#21

Entrada Autor: r5004 » ds. maig 05, 2018 19:10

oznel ha escrit:
ds. maig 05, 2018 15:56
Una pregunta, crido a l'expert de raspberry pi r5004.
Ui no. Simplement en sóc un usuari que s'ha buscat la vida en els tutorials que hi ha a la xarxa.
oznel ha escrit:
ds. maig 05, 2018 15:56
Es podria fer un repositori semblant a EXODUS pel material que tenim a totsrucs.cat? Almenys de sèries i pel·lícules. Seria absolutament pràctic!!
M'hauràs d'explicar què és EXODUS... :roll:
Si és un repositori com els que tenen les distribucions de Linux, deu ser pràctic... si uses Linux.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

oznel
Entrades: 22
Membre des de: dj. jul. 06, 2017 6:47
Status: Desconnectat

Re: Raspberry Pi. Com ho faig fer :-))

#22

Entrada Autor: oznel » dc. maig 09, 2018 8:03

r5004 ha escrit:
ds. maig 05, 2018 19:10
oznel ha escrit:
ds. maig 05, 2018 15:56
Una pregunta, crido a l'expert de raspberry pi r5004.
Ui no. Simplement en sóc un usuari que s'ha buscat la vida en els tutorials que hi ha a la xarxa.
oznel ha escrit:
ds. maig 05, 2018 15:56
Es podria fer un repositori semblant a EXODUS pel material que tenim a totsrucs.cat? Almenys de sèries i pel·lícules. Seria absolutament pràctic!!
M'hauràs d'explicar què és EXODUS... :roll:
Si és un repositori com els que tenen les distribucions de Linux, deu ser pràctic... si uses Linux.
Exodus és el repositori de KODI que té pel·lícules i sèries. Saps què és KODI? Jo no sóc informàtic i no en tinc massa idea, però KODI és com un POPCORN. Programes d'aquests que permeten visualitzar continguts multimèdia en streaming i que descarreguen el contingut per torrent. És una meravella, i t'estalvia molts problemes, ja que té moltes facilitats.
En podríem parlar, perquè estaria molt bé fer una cosa així.

https://www.youtube.com/watch?v=JDEvKBLYWw4
"Llum als ulls i força al braç"

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14638
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Raspberry Pi. Com ho faig fer :-))

#23

Entrada Autor: r5004 » dc. maig 09, 2018 10:02

oznel ha escrit:
dc. maig 09, 2018 8:03
Exodus és el repositori de KODI que té pel·lícules i sèries. Saps què és KODI? Jo no sóc informàtic i no en tinc massa idea, però KODI és com un POPCORN. Programes d'aquests que permeten visualitzar continguts multimèdia en streaming i que descarreguen el contingut per torrent. És una meravella, i t'estalvia molts problemes, ja que té moltes facilitats.
En podríem parlar, perquè estaria molt bé fer una cosa així.

https://www.youtube.com/watch?v=JDEvKBLYWw4
El que és Kodi i un repositori (d'una distro Linux) sí que sabia el que són, el que no sabia era això de l'Exodus.
Això ho hauries de parlar amb en Petiso (l'administrador), però personalment no em fascina gaire l'idea... :roll: Pel que entenc, només es beneficiarien d'això els usuaris de Kodi, i suposaria fer un esforç (de temps i diners) per "pocs usuaris" (s'hauria de preguntar qui usa Kodi). El repositori hauria d'estar allotjat en algun servidor a internet, i en qualsevol moment el podrien tancar (amb l'excusa de sempre, la pirateria). Pel que fem a TotsRucs, mai m'ha agradat que els ripejos estiguin en un sol lloc (recordes què va passar amb MegaUpload o Rapidshare), tot i que reconec la seva utilitat en determinades ocasions.
Entenc que per un usuari de Kodi seria comodíssim, però tampoc és molta feina instal·lar-se un amule/mldonkey i esperar que es completi la baixada.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14638
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Raspberry Pi. Com ho faig fer :-))

#24

Entrada Autor: r5004 » dv. oct. 19, 2018 10:56

Bones notícies pels capturadors/ripejadors, i pels que busquin un substitut del Siemens m740. :D

Han tret un accessori per la Rpi per veure la tele (i suposo, que també gravar-la :D :D ).

https://www.raspberrypi.org/products/ra ... pi-tv-hat/
https://www.raspberrypi.org/blog/raspberry-pi-tv-hat/
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

oznel
Entrades: 22
Membre des de: dj. jul. 06, 2017 6:47
Status: Desconnectat

Re: Raspberry Pi. Com ho faig fer :-))

#25

Entrada Autor: oznel » dj. nov. 08, 2018 19:11

L'unic que trobo és que per emule hi ha força descàrregues que no les acabo mai de completar. per això el tema de fer un repositori propi (si trobo on és explicat m0hi podria dedicar) podria ser molt més directe pel tema de la descàrrega directe en un sistema P2P
"Llum als ulls i força al braç"

Respon