[ed2k] 60 minuts - El meu germà l'islamista

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

[ed2k] 60 minuts - El meu germà l'islamista

#1

Entrada Autor: lopere » dg. juny 02, 2013 17:20

60 minuts - El meu germà l'islamista
(DVBrip català-anglès x lopere) (TotsRucs.cat)
Imatge
Què fa que un home normal es transformi en un extremista islàmic? Aquest 60 minuts mostra la manera com molts joves europeus abracen la creença de l'islamisme radical davant la mirada desconcertada dels seus familiars i de la resta del món occidental.

El documentalista Robb Leech es proposa descobrir per què el seu germanastre, en Rich, un home de la classe mitjana blanca de Dorset, va convertir-se en un islamista radical. En Robb es va assabentar d'aquesta conversió del seu germà a través d'un diari de circulació nacional l'estiu del 2009. L'article deia que en Rich s'havia convertit sota el lideratge d'Anjem Choudary, líder del grup radical musulmà Islam4UK, que posteriorment va ser prohibit per les lleis antiterroristes britàniques.

En aquest reportatge, que va trigar més de dotze mesos a fer, en Robb es proposa tornar a connectar amb el seu germanastre extremista i trobar pistes per poder saber què va portar en Rich a convertir-se en "Salahuddin". "El meu germà islamista" traça la relació entre els germans i mostra l'intent d'en Robb per entendre per què la persona que una vegada havia vist com un model a seguir podia arribar a rebutjar tan visceralment les creences de la seva família i, per extensió, del món occidental. A mesura que en Robb passa més temps amb en Salahuddin, és testimoni d'un fenomen molt particular: el de l'adopció de l'islamisme radical per part d'homes joves, molts d'ells blancs..

Dades tècniques
Durada: 58 min. Mida: 657 MB
Vídeo: DVBrip, 704x400, XviD, 1341 kbps, Qf: 0,191 – 45% Test compressibilitat,
Audio 1: DVBrip, mp3, 128 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Estèreo, (català)
Audio 2: DVBrip, mp3, 96 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Mono, (anglès)

60 minuts - El meu germà l'islamista (DVBrip català-anglès x lopere) (TotsRucs.cat)



Respon