[ed2k] 60 minuts-Sobreviure al tsunami. La meva tia atòmica

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

[ed2k] 60 minuts-Sobreviure al tsunami. La meva tia atòmica

#1

Entrada Autor: lopere » dt. maig 14, 2013 13:22

60 minuts - Sobreviure al tsunami. La meva tia atòmica
(DVBrip català-VO x lopere) (TotsRucs.cat)
Imatge
Una història personal que és tota una lliçó d’humilitat per afrontar un desastre que amenaça la vida.

Quan fa dos anys de l’accident de Fukushima, "60 minuts" ofereix un documental que mostra amb gran sensibilitat la història d’una família marcada pel desastre natural i nuclear que va assolar el nord del Japó. Mentre encara queden defensors de les centrals, la tia Kuniko i la seva comunitat estan a la vora de la desintegració per les conseqüències de la catàstrofe nuclear. Un treball rodat per una documentalista japonesa que aconsegueix treure a la llum l’essència d’una cultura educada en la paciència i en la resignació.

La documentalista Kyoko Miyake, després d'haver viscut fora del Japó durant més d'una dècada, revisita Fukushima. Ella vol conèixer el destí de la ciutat natal de la seva família, Namie, que visitava sovint en la seva infantesa. Avui, Namie està completament desolada i, a causa de l'amenaça de radiació, segurament no es podrà reconstruir mai.

Tot fent el seguiment de la seva tia Kuniko, Miyake comença a fer preguntes sobre els seus records d'infantesa i sobre la dura realitat de les creences econòmiques japoneses i els seus sacrificis. Per què els japonesos que s’han “sacrificat” tant no se senten més enutjats? Els mitjans de comunicació occidentals han representat la societat japonesa com a massa obedient? El reportatge descobreix un passat incòmode que impedeix que les coses siguin tan clares en el present, mentre que lentament la tia Kuniko va canviant la seva actitud vers l'Estat i el seu sistema, sense perdre l’optimisme i la perspectiva positiva, però guanyant un cert escepticisme saludable davant tot el que se li ha explicat fins ara.

Dades tècniques
Durada: 54 min. Mida: 598 MB
Vídeo: DVBrip, 704x400, XviD, 1335 kbps, Qf: 0,190 – 82% Test compressibilitat,
Audio 1: DVBrip, mp3, 128 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Estèreo, (català)
Audio 2: DVBrip, mp3, 96 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Mono, (VO)

60 minuts - Sobreviure al tsunami. La meva tia atòmica (DVBrip català-VO x lopere)



Avatar de l’usuari

lauriqui
Entrades: 909
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 11:36
Ubicació: Maresme
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] 60 minuts-Sobreviure al tsunami. La meva tia atò

#2

Entrada Autor: lauriqui » ds. maig 18, 2013 14:34

Baixant, gràcies lopere!!!!
Imatge

Respon