[ed2k] 60 minuts - Adéu al paradís Amish

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

[ed2k] 60 minuts - Adéu al paradís Amish

#1

Entrada Autor: lopere » dl. abr. 01, 2013 23:04

60 minuts - Adéu al paradís Amish
(DVBrip català-anglès x lopere) (TotsRucs.cat)
Imatge
Fa uns quants anys, Andrew Tait va realitzar un documental titulat "Conflictes al paradís amish" emès al "60 minuts" fa gairebé dos anys i que seguia una parella d'amish que havia decidit abandonar la seva comunitat.

Ara, presenta la continuació de la història a "Adéu al paradís amish", que es presenta de nou al "60 minuts". Tait es va fer molt amic d'una família amish, la d'Ephraïm i Amanda Stoltzfus, i hi va mantenir el contacte. Després d'abandonar els amish, feien servir l'electricitat i el telèfon i fins i tot tenien un lloc web, però encara vivien a la mateixa zona i tenien per veïns els amish, que els rebutjaven.

Tait volia saber si havien pogut deixar enrere la cultura en la qual s'havien educat. Segons diu ell: "Crec que podem aprendre molt dels amish i dels que han estat amish. Penso que aquests dos documentals m'han fet canviar. M'han fet replantejar els meus valors, les meves creences i els meus principis i he hagut de reflexionar sobre quines són les coses importants de debò a la vida. Per això sempre estaré agraït a aquesta gent."

Dades tècniques
Durada: 52 min. Mida: 583 MB
Vídeo: DVBrip, 704x400, XviD, 1334 kbps, Qf: 0,190 – 56% Test compressibilitat,
Audio 1: DVBrip, mp3, 128 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Estèreo, (català)
Audio 2: DVBrip, mp3, 96 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Mono, (anglès)

60 minuts - Adéu al paradís Amish (DVBrip català-anglès x lopere) (TotsRucs.cat)



Respon