[ed2k] Doctor Givago (Doctor Zhivago)

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[ed2k] Doctor Givago (Doctor Zhivago)

Entrada Autor: xordi » dj. març 29, 2007 11:15

Imatge
DOCTOR GIVAGO (Doctor Zhivago) TDTrip Dual català - anglès

Sinopsi:
Iuri Givago, metge i poeta, es casa amb Tonia, la filla dels seus pares adoptius. Lara, la filla d'una modista, és seduïda per l'amant de la seva mare i ella intenta matar-lo. Després, Lara es casa amb un estudiant revolucionari, Pasha. Esclata la guerra i Givago, detingut pels rojos, s'ocupa dels ferits amb l'ajuda de Lara, que és infermera. Quan pot, Givago va a Moscou per veure Tonia i el seu fill. El germà de Givago, que és policia, el fa anar als Urals, on creu que estarà segur, però al tren és detingut pel general Streilnikov, que no és altre que Pasha. La família s'instal·la a Vari Kiwo i Givago torna a veure Lara, que ara fa de bibliotecària, i es fan amants. Els partisans segresten Givago poc abans del part de la seva dona. Quan pot escapar, torna a casa, però la troba deserta.

Fitxa de la pel·lícula
Idioma versió original: anglès
Producció: David Lean i Carlo Ponti per a MGM, 1965 (Estats Units)
Direcció: David Lean.
Durada: 191 minuts.
Guió: Robert Bolt, basat en l'obra de Boris Pasternak
Música: Maurice Jarre.
Intèrprets: Omar Sharif (Iuri Givago), Julie Christie (Lara), Geraldine Chaplin (Tonia), Tom Courtenay (Pasha), Alec Guinness (Ieugraf Givago), Rod Steiger (Komarnovsky).

amirro
Entrades: 1756
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 18:38

Entrada Autor: amirro » dj. març 29, 2007 13:06

Mercès per la pel·li, la posaré a descarregar en quant aconsegueixi una mica més d'spai al disc...
Bé, una pregunta t'he de fer, tens Plans de Boda? I si la tens, tens pensat penjr-la?
Au, mercès d'avantmà i salut!
Imatge
Imatge
Imatge

mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany

sobre Plans de boda

Entrada Autor: mario1911 » dv. març 30, 2007 7:19

Hola Amirro.. En Xordi em sembla que sí que té la de Plans de Boda i jo també .. la tinc en projecte..
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php ... c&start=45
.. però com pots comprendre ho tinc que deixar aparcat uns dies fins que acabi de compartir una mica el que he penjat... apa i salutacions!

PD: Si la tenies i la vols penjar endavant..!
Imatge

Respon