[ed2k] Troia (2004)

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Status: Desconnectat

[ed2k] Troia (2004)

#1

Entrada Autor: mario1911 » dt. març 27, 2007 20:50

Per fi tenim aquí la tant anunciada Troia (Troy) amb dual català i anglès.. :wink:

Imatge
Troia.(2004).(DVDRip.XviD).(Dual.DVB-Català.-.Anglès.5.1).(TotsRucs.cat).(by.M-C)

TROIA (Troy)

Idioma versió original: anglès
Producció: Warner Bros. Pictures, Radiant Productions i Plan B. Entertainment, 2004 (Estats Units, Gran Bretanya i Malta)
Direcció: Wolfgang Petersen
Durada: 161 minuts
Guió: David Benioff, basat en "La Ilíada" d'Homer
Fotografia: Roger Pratt i Paul Bond (color)
Música: James Horner
Intèrprets: Brad Pitt (Aquil·les), Orlando Bloom (Paris), Diane Kruger (Helena), Eric Bana (Hèctor), Brendan Gleeson (Menelau), Peter O'Toole (Príam)

La pel·lícula és una nova adaptació de "La Ilíada" d'Homer, el poema èpic escrit més de vuit-cents anys abans de Crist. A l'antiga Grècia, la passió de dos amants desencadena una guerra entre dos pobles: Paris, príncep de Troia, s'enamora d'Helena, reina d'Esparta, tot i que és casada. Helena fuig amb Paris i Menelau, el marit d'ella, pren els fets com una ofensa al seu honor i a la seva nació. Menelau i el seu germà Agamèmnon, el poderós rei de Micenes, reuneixen totes les tribus de Grècia i les posen en peu de guerra per derrotar els troians i recuperar Helena. Però la ciutat de Troia, comandada pel rei Príam i defensada pel ferotge príncep Hèctor, és una fortalesa inexpugnable. Els grecs buscaran l'ajuda d'Aquil·les, un guerrer arrogant, rebel i aparentment invencible.

Imatge
"Troia" és una pel.lícula èpica sensacional. Per aquell qui ha llegit la Ilíada és un somni fet realitat. Els exquisits protesten per les llibertats que el film es permet, entre elles que la Guerra de Troia va durar molts anys i no uns quants mesos. Però si a Shakespeare no li retraiem -al contrari, li aplaudim- la compressió dramàtica (és a dir, agrupar en pocs dies esdeveniments allunyats en el temps ), per què ho hem de fer a "Troia"? No ens amarguem: aquesta és una gran adaptació de la Ilíada. Tot és aquí: la fúria assassina d’Aquil·les, la dignitat d’Hèctor, el patiment d’Andròmaca, l’ànsia de poder d’Agammèmnon, el desig de venjança de Menelau, la feblesa de Paris, la bellesa d’Hèlena, la intel·ligència d’Ulisses, la ferotgia d’Àjax, la ingenuïtat de Patrocle… El combat definitiu entre Aquil·les i Hèctor és apoteòsic. La pel·lícula no acaba on ho fa la Ilíada (el funeral d’Hèctor) sinó que també inclou la popular història del cavall de Troia, segurament per no decebre els espectadors. Però el drama ja ha acabat. En fi, la Ilíada s’ho mereixia, i així ha arribat a milions de persones que mai no la llegiran. El repartiment és molt bo, però destaca un extraordinari Eric Bana com a Hèctor, el sofert heroi troià que carrega amb tot el pes del drama. Aquesta pel·lícula conté alguns efectes digitals (la immensa flota grega creuant mar, per exemple), però està feta a l’aire lliure, i el sol és el sol i la pols és la pols. No com la recent "300", tota rodada en un hangar a Vancouver, i que té una textura molt falsa, de videojoc. En fi, "Troia" és un gran espectacle que no convé perdre’s. Hollywood, de tant en tant, encara és Hollywood.

VIDEO: DVDRIP XVID (ARXIU 1'47 GB)
AUDIO: DUAL DVB-CATALÀ i ANGLÈS (AC3 5.1)


Imatge

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: xordi » dt. març 27, 2007 23:14

Baixant i posat a la wiki-portada!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Status: Desconnectat

Troia

#3

Entrada Autor: mario1911 » dc. març 28, 2007 6:31

mERCi Xordi.. :D
Imatge

Avatar de l’usuari

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: aliga » dj. març 29, 2007 14:57

No se que pasa, pero no em troba cap font complerta :x

Salut a tothom

Avatar de l’usuari

Autor del tema
mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Status: Desconnectat

Troia

#5

Entrada Autor: mario1911 » dj. març 29, 2007 15:02

Paciència.. que la pel.lícula s'està compartint.. potser no tant ràpid com jo voldria .. perquè tinc molts arxius compartint alhora i es tracta de 1'47 gb.. però acabarà arribant.. jeje :wink:
Salutacions!
Imatge

Avatar de l’usuari

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: aliga » dj. març 29, 2007 17:32

El que trigui no es problema Mario, el problema es que no em marca cap font complerta i la mitat de la barra esta en vermell.

Salut a tothom

Avatar de l’usuari

Autor del tema
mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Status: Desconnectat

Troia

#7

Entrada Autor: mario1911 » dj. març 29, 2007 18:12

No se perquè ho fa això, però a vegades també baixo pelis que tinc part de la barra en vermell i van passant els dies i al final la peli acaba baixant.. de totes maneres pel que fa a l'estat de la peli al meu ordinador.. encara no em marca que tingui totes les parts de la peli acabades de compartir (tinc parts en negre o sigui que manquen per enviar.).. potser demà ja tindré totes les parts compartides... paciència..
Imatge

Respon