En Pere és un gat sense cua. Expulsat d’una casa de pagès, va a parar a la d’una família que viu a la ciutat. Quan surt a passejar fa bones amistats, però la seva gentilesa desvetlla l’enveja i la rancúnia del temible Paixà, un gatot gros i mala pinta que és el pinxo del barri. El Paixà, traïdor i sense escrúpols, se les pensa totes contra aquell gat sense cua, que li sembla un pobre infeliç. Però en Pere és més llest del que es pensa.
Dades artístiques
Títol original: Pelle Svanslös
Nacionalitat: Sueca
Directors: Jan Gissberg, Stig Lasseby
Producció: Swedish Film Institute, Treklövern, Sandrews, Team Film
Guió: Gösta Knutsson (llibres), Leif Krantz (pel·lícula)
Versió catalana: Albert Jané
Dibuixos animats. Recomanada per a menors
Dades tècniques
Vídeo: DVDrip, 640x480, 25fps, XviD, 2280kbps
Àudios CAT i ESP: VHSrip, 96kbps, 48kHz, MP3 mono
Àudio SVE: VHSrip, 96kbps, 48kHz, MP3 mono
Durada: 77 minuts
Mida: 1.40GB
Enllaç ed2k
El gat sense cua - Pedro sin cola - Pelle Svanslös (1981) (DVDrip+VHS català-español-svenska)
Extres
Guia didàctica (Departament d'Ensenyament)
Agraïments
Els meus sincers agraïments a les següents persones, sense l'ajuda de les quals el muntatge d'aquesta pel·lícula (que em va marcar la infància i que feia anys que somiava a muntar) mai no hauria vist la llum.
- Al company <9)]]]]}}><( , per aconseguir la cinta VHS en català!
- Al company Animado, autor i administrador del bloc http://animado76.blogspot.com/ qui també m'ha fet arribar una còpia de la versió catalana.
- A la companya chicuy88 de Huelva, qui fa més de tres anys que em va fer arribar una còpia de la versió espanyola (també descatalogada)
- A l'amic Josele, qui, durant la seva estança a Suècia, em va comprar el DVD original (mai no se n'ha editat cap DVD a Espanya)