[ed2k] Els secrets dels cinc furiosos (2008) DVDRip
[ed2k] Els secrets dels cinc furiosos (2008) DVDRip
TÍTOL ORIGINAL: Secrets of the furious five
ANY: 2008
DURADA: 25 minuts
PAÍS: EUA
GUIÓ: Todd Berger , Jed Diffenderfer
PRODUCCIÓ: DreamWorks Animation
DIRECCIÓ: Raman Hui
REPARTIMENT: Jack Black, Dustin Hoffman, Will Shadley, Nerdy Bunny, Eamon Pirruccello , Grace Rolek, Max Koch, Tom Owens , Carol Kane, John Di Maggio, Stephen Kearin, James Sie, Meredith Scott Lynn , Jessica Di Cicco ... Young Viper, Stephanie Lemelin, David Cross
GÈNERE: Animació, Curt
CLASSIFICACIÓ: Per tots els públics
Sinopsi:
Pot haver derrotat el ferotge Tai Lung, però Po, el Guerrer Drac (veu de Jack Black en la versió original) ara ha d'enfrontar-se al major desafiament de Shifu (Dustin Hoffman) amb l'ajuda de Víbora, Tigressa, Mona, Grua i Mantis. Els Secrets dels Cinc Furiosos per fi es revelaran i descobrirem que per convertir-se en un mestre de kung fu es necessita molt més que peus ràpids i punys precisos.
Dades tècniques del ripeig:
Tamany: 400 Mb
Codec video: XviD 1.2 SMP (1529 kbps) Qf: 0.220 - Test de compressibilitat 70%
Resolució: 704 x 394 px (aspect ratio 1,78:1)
Versió doblada al català: AC3 5.1 (348 kBit/s)
Idioma versió original (anglès): AC3 5.1 (448 kBit/s)
E-link:
Kung Fu Panda, Els secrets dels cinc furiosos - Secrets of the Furious Five (2008) (DVDRip XviD-AC3 5.1 català-english) (TotsRucs.cat)
ANY: 2008
DURADA: 25 minuts
PAÍS: EUA
GUIÓ: Todd Berger , Jed Diffenderfer
PRODUCCIÓ: DreamWorks Animation
DIRECCIÓ: Raman Hui
REPARTIMENT: Jack Black, Dustin Hoffman, Will Shadley, Nerdy Bunny, Eamon Pirruccello , Grace Rolek, Max Koch, Tom Owens , Carol Kane, John Di Maggio, Stephen Kearin, James Sie, Meredith Scott Lynn , Jessica Di Cicco ... Young Viper, Stephanie Lemelin, David Cross
GÈNERE: Animació, Curt
CLASSIFICACIÓ: Per tots els públics
Sinopsi:
Pot haver derrotat el ferotge Tai Lung, però Po, el Guerrer Drac (veu de Jack Black en la versió original) ara ha d'enfrontar-se al major desafiament de Shifu (Dustin Hoffman) amb l'ajuda de Víbora, Tigressa, Mona, Grua i Mantis. Els Secrets dels Cinc Furiosos per fi es revelaran i descobrirem que per convertir-se en un mestre de kung fu es necessita molt més que peus ràpids i punys precisos.
Dades tècniques del ripeig:
Tamany: 400 Mb
Codec video: XviD 1.2 SMP (1529 kbps) Qf: 0.220 - Test de compressibilitat 70%
Resolució: 704 x 394 px (aspect ratio 1,78:1)
Versió doblada al català: AC3 5.1 (348 kBit/s)
Idioma versió original (anglès): AC3 5.1 (448 kBit/s)
E-link:
Kung Fu Panda, Els secrets dels cinc furiosos - Secrets of the Furious Five (2008) (DVDRip XviD-AC3 5.1 català-english) (TotsRucs.cat)
Kaku l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 31, 2009 19:50, en total s’ha editat 2 vegades.
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] Els secrets dels cinc furiosos (2008) DVDRip
Gràcies Kaku!
El títol correcte és:
català: Kung Fu Panda: Els secrets dels cinc furiosos
anglès: Kung Fu Panda: Secrets of the Furious Five
Ara et faré allò que m'has dit
Baixant i compartint!

El títol correcte és:
català: Kung Fu Panda: Els secrets dels cinc furiosos
anglès: Kung Fu Panda: Secrets of the Furious Five
Ara et faré allò que m'has dit
Baixant i compartint!

Però és que si hi poso Kung Fu Panda al davant queda més llarg i a més els : no s'hi poden posar així ho he posat així però si ho vols canviar endavant. 

-
els ":" sempre pots subtituir-los per ",".
Ja sé que queda llarg... però això tu mateix. Jo no tocaré res, que avui no tinc el dia i ho espatllo
Ja sé que queda llarg... però això tu mateix. Jo no tocaré res, que avui no tinc el dia i ho espatllo

-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
Moltes gracies Kaku!!!!
has probat de baixar els kBit/s de l'àudio VO? si en comptes de 448 ho deixesis a 320 guanyaries 23MB, ja se que pot ser insignificant, però en una peli llarga crec que s'ha de tenir en compte.
...baixant!!
has probat de baixar els kBit/s de l'àudio VO? si en comptes de 448 ho deixesis a 320 guanyaries 23MB, ja se que pot ser insignificant, però en una peli llarga crec que s'ha de tenir en compte.
...baixant!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
Sí, ja he vist que era molt alt els kbps del audio en anglès però no sabia com canviar-ho i per no tocar res que no tocava doncs ho he deixat igual.
Aquesta peli però són 25 minuts així que tampoc crec que vingui d'aquí, per d'altres jo ho miraré de canviar.
P.D: Oliana ja he canviat el nom, així t'agrada més...
P:D. 2: El del post no el canvio ja que no es pot, per ser massa llarg...
Aquesta peli però són 25 minuts així que tampoc crec que vingui d'aquí, per d'altres jo ho miraré de canviar.

-
A mi m'agrada més així. Qui fa cerques a través de l'emule, segur que posa KUNG FU PANDA, i així ho trobarà.Kaku ha escrit:Sí, ja he vist que era molt alt els kbps del audio en anglès però no sabia com canviar-ho i per no tocar res que no tocava doncs ho he deixat igual.
Una cosa... a l'elink has d'esborrar una "e" del eed2k, doncs si no, no funciona.
Salut i gràcies!
-
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
- Contacta:
Entretingut curt d'animació, tot i que ja l'haurien pogut incloure en l'edició especial de Kung Fu Panda, perquè jo ara em gasto 18 eur comprant-me això i em sento estafat.
-
Bé, al Corte Inglés i a l'Opencor la venen per 8,95eur.Txus ha escrit:Entretingut curt d'animació, tot i que ja l'haurien pogut incloure en l'edició especial de Kung Fu Panda, perquè jo ara em gasto 18 eur comprant-me això i em sento estafat.