Pel·lícules, cicles, etc.
Moderadors: Oliana, Petiso
-
Autor del tema
axis
- Entrades: 4273
- Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: axis » dg. nov. 02, 2008 10:44

És 1926. En el seu gira mundial Harry Houdini, el famós escapista, arriba A Edimburg entre els clams del públic. Houdini segueix plorant la recent mort de la seva mare, fins al punt que ha desenvolupat una obsessió amb la parapsicología. Està decidit a donar 10.000$ al médium que aconsegueixi pronunciar les últimes paraules que va dir la seva mare en el seu llit de mort. Mary és una médium bella i engalipadora que juntament amb la seva filla Benji treballen en un espectacle parapsicológico en el modest teatre de varietats Mc Tavish. Són “La princesa Kali i la seva Fosca Deixeble” i assoleixen guanyar-se al públic que acudeix a l'espectacle a força de trucs d'estar per casa. Quan Mary coneix l'arribada de Houdini a la ciutat, tractarà d'esbrinar tot el que pugui sobri ell i la seva mare per a fer-se amb els diners. El representant de Houdini, el Sr Sugarman i Harry comencen a entrevistar a potencials parapsicólogos. AL veure a Benji i Mary, Harry sent per fín que ha donat amb una médium digna del seu gran desafiament. L'atracció entri Mary i Harry s'enforteix i acaben enamorant-se. El Sr. Sugarman intentarà per qualsevol mitjà que Mary desaparegui de la vida de Houdini, fins i tot desvetllant-li el secret perquè ella aconsegueixi els diners i es marxi. Mary haurà d'enfrontar-se amb el dilema de triar els diners o donar regna solta al que sent per Houdini.
dades:
PAL anamorfic 16:9
font de video:DVD
audio AC3 5.1 català 384 kbps-anglès 320 kbps
codec Xvid
resolucio:704x290
durada:1h 32' 35''
tamany:1.14 GB
L'últim gran mag (DVDRip+AC3 5.1 dual català-anglès)(per axis)(totsrucs.cat)
axis l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 02, 2008 15:51, en total s’ha editat 1 vegada.
-
Oliana
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Oliana » dg. nov. 02, 2008 14:42
axis ha escrit:nota:no poso dades ja que aquesta nit se m'ha anat la llum i les he perdut

Baixa't el Gspot que t'analitza en uns segons l'arxiu de dalt a baix, i et dirà el bitrate, la resolució, els àudios, etc...etc...
Per cert, em sembla que aquesta peli en Txus l'ha traduïda com "El darrer gran mag". Hi ha alguna manera de saber el títol correcte?
Salutacions i gràcies
Oliana

-
Autor del tema
axis
- Entrades: 4273
- Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: axis » dg. nov. 02, 2008 15:51
arreglat cap de pelis

-
Linus
- Entrades: 2106
- Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
- Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Linus » dg. nov. 02, 2008 16:57
Moltes gràcies axis!
Baixant i compartint.

-
Txus
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Txus » dl. nov. 03, 2008 15:26
Oliana ha escrit:Per cert, em sembla que aquesta peli en Txus l'ha traduïda com "El darrer gran mag". Hi ha alguna manera de saber el títol correcte?
Jo he tret el nom del rip que ja va fer un temps Rucatalà. Suposo que en fer el rip han pogut veure el nom de la pel·lícula. De fet, la caràtula fa setmanes que la tinc feta amb aquest nom. Em miraré la pel·li a veure si en trobo el títol en català en algun lloc.