[Pando].Les Cròniques de Spiderwick.DVDRip.(2008)

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon

Autor del tema
mrjoseph
Entrades: 31
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 15:27
Status: Desconnectat

[Pando].Les Cròniques de Spiderwick.DVDRip.(2008)

Entrada Autor: mrjoseph » dg. ago. 24, 2008 16:05

Imatge
Les cròniques de Spiderwick (títol original: The Spiderwick Chronicles) és una pel·lícula basada en una saga de llibres escrita per Holly Black i Tony Diterlizzi anomenada Spiderwick. Narra la història de tres nens que lluiten contra criatures màgiques. Serà estrenada el 15 de febrer del 2008 per Paramount Pictures. A Estats Units ha estat classificada com PG, és a dir, no es recomana que el nen vegi sol la pel·lícula, donada l'existència de criatures violentes i que fan una mica de por.

Fitxa tècnica
Títol original: The Spiderwick Chronicles
Audio: Català
Direcció: Mark W.
Intèrprets: David Strathairn, Freddie Highmore, Sarah Bolger, Mary-Louise Parker, Nick Nolte, etc.
Distribució: Paramount
Data: 14 de març de 2008
Sinopsi
Tres germans van a viure a la mansió Spiderwick, on entren en contacte amb una criatura encantada que els condueix a un lloc molt particular, on conviuen fades i altres éssers de fora d'aquest món

http://es.youtube.com/watch?v=6UsreK-UQV4
Imatge

Aquesta és la meva primera aportació al fòrum, el arxiu està pujat a Pando, si algú no el té instal.lat pot fer-ho també fent clic a l'enllaç de descàrrega, espere que us agrade, Salut! :D

amirro
Entrades: 1756
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 18:38

Re: [Pando].Les Cròniques de Spiderwick.DVDRip.(2008)

Entrada Autor: amirro » dg. ago. 24, 2008 16:53

Gràcies per aquesta primera aportació mr.joseph! :wink:
Descarregant!
Imatge
Imatge
Imatge

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » dg. ago. 24, 2008 17:15

Aquesta peli no la tenim a TotsRucs, o sigui que G R À C I E S, però com a moderador d'aquesta secció estic obligat a dir-te el següent:

Quan publiquis alguna cosa, mira primer que no estigui ja publicada a la xarxa. Ho hauries de cercar aquí: Web de comparteix
Veuràs aquí que la peli ja està publicada en català per en Pizarrín, i en aquest cas en una qualitat molt bona (DVDrip dual -català i anglès- i amb so AC3 5.1) La trobaràs concretament aquí

Llavors diràs: Sí, però aquesta peli està publicada a un altre lloc i aquí no ho està... i per què TotsRucs no té la seva versió?
Doncs perquè una norma no escrita que seguim amb altres webs és que mirem de no duplicar el material que ja està fet en la nostra llengua. Per la simple raó que en comptes de sumar, acabarem restant. Precissament en aquests moments tenim una sèrie de documentals que acabem de veure que un altre lloc web ja l'ha publicat amb una qualitat similar, i s'ha decidit, si no vaig errat, que no es publicaran.

Jo, personalment, et diré que només duplico el material quan veig que la versió que existeix prèviament té una qualitat inferior (no té l'àudio dual, no té el so en AC3 5.1, és un TDTrip i no un DVDrip... etc). Si no és per millorar el què hi ha, personalment et diré que no val la pena.

A part d'això, dir-te que els enllaços PANDO caduquen al cap d'un mes des de l'última descàrrega, per això utilitzem el sistema ed2k (emule), que per compartir és molt millor perquè perduren al llarg del temps. Si pot ser, a la pròxima fes-ho així. Així veuràs que d'aqui a 2 anys, encara circula el teu arxiu per la xarxa... :D

Salutacions, i benvingut de nou!!! :lol:
Oliana :wink:

Autor del tema
mrjoseph
Entrades: 31
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 15:27

Entrada Autor: mrjoseph » dg. ago. 24, 2008 18:47

Oliana ha escrit:Aquesta peli no la tenim a TotsRucs, o sigui que G R À C I E S, però com a moderador d'aquesta secció estic obligat a dir-te el següent.........
Hola Oliana! aquesta peli la he ripejada jo mateix sobre l'arxiu que tu nomenes, el de 1.36GB.. perque el meu disc dur com el de molts mes no es infinit, nomes ha perdut uns punts de percentatge de qüalitat de video, li he canviat el so 5.1 per mp3 d'alta qüalitat, perque tambe la gran majoria no fem servir 6 altaveus per a veure el pc i al final tens la mitad de pes, per aquesta regla de tres a un disc de 2'5 de 200GB pots tenir 208 pelis en lloc de 104.. a mí es resulta util i practic aquest ripeig..

Entenc el que em dius sobre el compartir arxius amb altres webs, encara que no hi estic massa d'acord, encara que aó es igual..

Si els enllaços Pando caduquen (aquestos tenen ara 60 dies) es per que la gent no fa share, no creus que seria millor "pregonar" que la gent shareje i no que els pandos caduquen?

Actualment la meua zona de la ciutat te bloquejada la xarxa e2dk per Ono i el emule va com el cul..

Temps de descarrega d'un arxiu de 700MB al meu PC:

Amb Pando: + o - 30 min
Amb Utorrent: + o - 5h
Amb Rapidshare: + o - 20min
Amb Emule: + o - 3dies...

Ara per ara l'emule no em val, i veig que la meua idea de compartir aqui amb Pando no aneu a permetre-me-la.. una llastima.. :|

Salut!!

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » dg. ago. 24, 2008 20:20

Mrjoseph: a Totsrucs s'accepta qualsevol mitjà de pujada/descàrrega, però és cert que majoritariament es publiquen les coses per l'eMule i el motiu és perquè en aquest mitjà gairebé sempre es manté alguna font de l'arxiu, però pots emprar el mètode que desitgis. Això que quedi clar :wink: Només era una recomanació, igual l'axis et va dir el mateix l'altre dia. Ningú et dirà res per penjar-ho amb un sistema o un altre. Això va al gust de cadascú, i pots publicar-ho com ho vulguis, però per parlar-ho espero que no passi res :p
A més, tenim un "amic" (que és una font a l'emule, el "SuperRuc") que un cop té el material, el distribueix a una velocitat mai vista, molt més ràpid que el Rapidshare, el Megaupload, el Pando o el Torrent.

I en quant a la peli, si creus que val la pena tenir-ne aquesta versió, doncs endevant :wink: Jo només et dic el que fem normalment.

Salut,
Oliana :wink:

Respon