Sirenes (Sirens)
Idioma versió original: anglès
Producció: British Screen, Samson Productions II, Sarah Radcluffe Productions-Sirens Ltd., WMG Films, 1994 (Gran Bretanya i Austràlia)
Direcció i guió: John Duigan
Durada: 90 minuts
Fotografia: Geoff Burton (Eastmancolor)
Música: Rachel Portman
Intèrprets: Hugh Grant (Anthony Campion), Tara Fitzgerald (Estella Campion), Sam Neill (Norman Lindsay), Elle MacPherson (Sheela), Portia de Rossi (Giddy), Kate Fischer (Pru)
A principis del segle XX, el pintor i escultor Norman Lindsay va escandalitzar la societat australiana amb les seves obres de nus femenins. Anthony Campion, un jove capellà protestant, i la seva dona Estella arriben a Austràlia procedents d'Anglaterra. Anthony té una missió que li ha encarregat el seu bisbe: convèncer l'artista que no exposi l'obra "Venus crucificada", qualificada d'irreverent per l'església. D'aquesta manera, Anthony i Estella passen uns dies a casa del pintor i allí, envoltats d'una atmosfera liberal i força erotitzada, s'adonaran que la seva relació i els seus principis trontollen.
Sirenes (Sirens)(1994)(DVBrip català-english per Petiso)(TotsRucs.cat).avi