[ed2k] Wyatt Earp (1994)

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[ed2k] Wyatt Earp (1994)

Entrada Autor: xordi » dv. abr. 25, 2008 11:51

Idioma versió original: anglès
Producció: Warner, Tig Productions i Kasdan Pictures, 1994 (Estats Units)
Direcció: Lawrence Kasdan / Durada: 182 minuts
Guió: Dan Gordon i Lawrence KasdanFotografia: Owen Roizman (color)
Música: James Newton Howard
Intèrprets: Kevin Costner (Wyatt Earp), Dennis Quaid (Doc Holliday), Gene Hackman (Nicholas Earp), Jeff Fahey (Ike Clanton), Mark Harmon (Johnny Beham), Michael Madsen (Virgil Earp)

Wyatt Earp i els seus germans s'internen per l'Oest salvatge i l'experiència converteix el que era un xicot innocent i aventurer en un dels pistolers més temuts. Les armes de Wyatt estan dedicades a mantenir la pau, però a partir del combat d'O.K. Corral, l'home que havia destacat com a xèrif, passa a convertir-se en un venjador.

Nava
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:36
Ubicació: Baix Llobregat

Re: [ed2k] Wyatt Earp (1994)

Entrada Autor: Nava » dl. abr. 28, 2008 15:11

Xordi... que ja l'havia muntada aquesta :roll:
Imatge

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dl. abr. 28, 2008 15:18

Osti pos vaig buscar i no la vaig trobar! Ja l'eliminaré!

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma

Entrada Autor: Linus » dl. abr. 28, 2008 19:31

Moltes gràcies xordi!
Baixant i compartint (-la) :D
Imatge

Nava
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:36
Ubicació: Baix Llobregat

Entrada Autor: Nava » dt. abr. 29, 2008 17:03

Ep, no cal que l'eliminis només et comentava que ja estava feta perquè anéssis més amb compte la propera vegada :wink:
Imatge

Martumflis
Entrades: 1647
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 11:24
Ubicació: Gràcia - BCN -

Entrada Autor: Martumflis » dt. abr. 29, 2008 22:15

Wyatt Earp i els seus germans s'internen per l'Oest salvatge i l'experiència converteix el que era un xicot innocent i aventurer en un dels pistolers més temuts. Les armes de Wyatt estan dedicades a mantenir la pau, però a partir del combat d'O.K. Corral, l'home que havia destacat com a xèrif, passa a convertir-se en un venjador.Guió: Paul W.S. Anderson, Dan O'Bannon i Ronald ShusettFotografia: David Johnson (color)Música: Harald KloserIntèrprets: Sanaa Lathan (Alexa Woods), Raoul Bora (Sebastian de Rosa), Lance Henriksen (Charles Bishop Weyland), Ewen Bremner (Graeme Miller), Colin Salmon (Maxwell Stafford), Tommy Flanagan (Mark Verheiden)Un satèl·lit detecta una font de calor desconeguda sota el gel de l'Antàrtida i un equip de recerca hi troba una antiga piràmide. El descobriment porta a la zona tot un seguit de científics, investigadors i aventurers. Un cop allí, fan una descoberta encara més sorprenent i terrorífica: hi ha dues races de criatures alienígenes en guerra.

Escolteu... esteu segurs de que estem parlant de la mateixa pel.lícula?? :roll: Jo l'he vist i la sinopsi no em coincideix gaire amb la peli que vaig veure... potser és una nova versió? :roll:

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dc. abr. 30, 2008 2:08

Martumflis ha escrit:Wyatt Earp i els seus germans s'internen per l'Oest salvatge i l'experiència converteix el que era un xicot innocent i aventurer en un dels pistolers més temuts. Les armes de Wyatt estan dedicades a mantenir la pau, però a partir del combat d'O.K. Corral, l'home que havia destacat com a xèrif, passa a convertir-se en un venjador.Guió: Paul W.S. Anderson, Dan O'Bannon i Ronald ShusettFotografia: David Johnson (color)Música: Harald KloserIntèrprets: Sanaa Lathan (Alexa Woods), Raoul Bora (Sebastian de Rosa), Lance Henriksen (Charles Bishop Weyland), Ewen Bremner (Graeme Miller), Colin Salmon (Maxwell Stafford), Tommy Flanagan (Mark Verheiden)Un satèl·lit detecta una font de calor desconeguda sota el gel de l'Antàrtida i un equip de recerca hi troba una antiga piràmide. El descobriment porta a la zona tot un seguit de científics, investigadors i aventurers. Un cop allí, fan una descoberta encara més sorprenent i terrorífica: hi ha dues races de criatures alienígenes en guerra.

Escolteu... esteu segurs de que estem parlant de la mateixa pel.lícula?? :roll: Jo l'he vist i la sinopsi no em coincideix gaire amb la peli que vaig veure... potser és una nova versió? :roll:
xD q fort.

Arreglat! Merci per l'avís vaig veure el paràgraf al YahooTv i el vai copiar a sac creient q ja estava b!

Martumflis
Entrades: 1647
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 11:24
Ubicació: Gràcia - BCN -

Entrada Autor: Martumflis » dc. abr. 30, 2008 13:50

xordi ha escrit: xD q fort.

Arreglat! Merci per l'avís vaig veure el paràgraf al YahooTv i el vai copiar a sac creient q ja estava b!
Gràcies Xordi, però... he estat mirant YahooTv i no em surt la programació de TV3 enlloc, i la pàgina està en anglès, el català està desparegut :roll: . Estem parlant d'aquest enllaç oi? :roll:

http://tv.yahoo.com/listings;_ylt=Ai.RE ... QZvLuAo9EF

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dc. abr. 30, 2008 15:28

Martumflis ha escrit:
xordi ha escrit: xD q fort.

Gràcies Xordi, però... he estat mirant YahooTv i no em surt la programació de TV3 enlloc, i la pàgina està en anglès, el català està desparegut :roll: . Estem parlant d'aquest enllaç oi? :roll:

http://tv.yahoo.com/listings;_ylt=Ai.RE ... QZvLuAo9EF
Bones! No en català no està, però tenen les sinopsis de tv3 en català, la sinopsi en qüestió la vaig treure de:

http://es.guide.yahoo.com/programacion/ ... 01398.html

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dc. abr. 30, 2008 15:35

Tssss ... te passa per no fer servir el COSA :-p

Adéu !
Imatge Imatge