Bon dia,
Em vaig descarregar el timbaler del bruc (1982) que teniu penjat però la qualitat d'imatge és lamentable. He aconseguit una versió acceptable en castellà (es va emetre per la 2 fa poc i es va penjar al servei per internet de tve, tot i que hi va ser poc temps, diria que tinc aquesta versió pirata) i li he posat la pista d'audio en català de la versió descarregada de tots rucs.
La vaig enviar al mail de totsrucs per wetransfer però no va ser descarregada per ningú. Estaria bé que es pengés a tots rucs i, si algú amb més coneixements vol acabar d'editar fotogrames de títol i crèdits per recuperar els de la versió en català encara millor.
El timbaler del Bruc
Re: El timbaler del Bruc
Passa-la a altra web o grup que tingui més ganes. Si veus que ni l'han descarregada, déu ser senyal inequívoca que els ha importat ben poc el teu muntatge i el teu esforç...
Re: El timbaler del Bruc
Ho senc. Solc dir les coses clares. Altra cosa és que moleste, o que tal... però no he sigut groller, ni res de l'altre món.
He fet una apreciació del que comenta l'amic, i li he recomanat ficar-ho a altra web. Si haguera habut interés, li hagueren contestat.
Jo també vaig dir que tenia pelis VHS que no estan publicades... i saps quantes respostes vaig tindre? 0... Pues vaig passar les VHS a un usuari d'altra web: ja estan publicades...
Ho senc si ha molestat, però les coses són així de magres...
He fet una apreciació del que comenta l'amic, i li he recomanat ficar-ho a altra web. Si haguera habut interés, li hagueren contestat.
Jo també vaig dir que tenia pelis VHS que no estan publicades... i saps quantes respostes vaig tindre? 0... Pues vaig passar les VHS a un usuari d'altra web: ja estan publicades...
Ho senc si ha molestat, però les coses són així de magres...