[ed2k] Passió pel triomf (1992)

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon

Autor del tema
Pilaf
Entrades: 39
Membre des de: dt. juny 14, 2022 15:13
Status: Desconnectat

[ed2k] Passió pel triomf (1992)

#1

Entrada Autor: Pilaf » dl. des. 12, 2022 8:51

S'acabava l'any 1995 quan TV3 va emetre aquesta bona comedia romantica produida al 1992, "The cutting edge", o en catala "Passio pel triomf" amb un argument que tot i una mica vist va ser tot un exit, probablement per l'excel.lent quimica entre la parella protagonista.
A rel d'aquella pel.licula, a dia d' avui segueixen sent molt bons amics a la vida real segons he llegit.
Posteriorment ha donat peu a una serie de "sequeles" de dubtable qualitat, amb un elenc que res te a veure amb la produccio original i que tampoc son en si continuacios del primer metratge.

En l' apartat tecnic, un cop mes m'haureu de disculpar perque les meves dots de muntador-ripejador son nul.les i he fet el que he pogut... La cinta en questio era un VHS que vaig grabar el dia de la seva emissio i que no havia vist la llum en 27 anys. La meva pitjor sorpresa va ser veure que la cinta no es podia llegir al principi i que per tant mancaven els primers 8 minuts de metratge. Per subsanar el problema m'he decantat per afegir-los d'una versio que vaig trobar a youtube, en castella pensant que seria mes entenible per a tothom. Aixo pero va incrementar el pes de l'arxiu de poc mes d'1GB a 3GB (no se perque).
De la qualitat no espereu gran cosa, com us he dit, la cinta esperava l' extremuncio i vaig fer el que vaig poder. Si mes no, el doblatge catala/castella em va semblar que estava feta pels mateixos actors de doblatge.

Vinga doncs, us deixo aquesta pel.licula a la mula i espero que us agradi - Passio pel triomf - 1992, amb D.B. Sweeney i Moira Kelly (by Pilaf).mkv
Passió pel triomf - amb D.B. Sweeney i Moira Kelly.jpg
Passió pel triomf - amb D.B. Sweeney i Moira Kelly.jpg (120.8 KiB) Visualitzat 260 cops



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Passió pel triomf (1992)

#2

Entrada Autor: Petiso » dl. des. 12, 2022 9:57

Mersi!
Imatge Imatge


telemakko
Entrades: 23
Membre des de: dv. jul. 17, 2020 19:29
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Passió pel triomf (1992)

#3

Entrada Autor: telemakko » dg. des. 18, 2022 11:44

Si tinguessis aquests 8 minuts del principi en català faria jo una resmasterització amb una bona qualitat d'imatge, però al estar incompleta crec que de moment ja està prou bé.


Autor del tema
Pilaf
Entrades: 39
Membre des de: dt. juny 14, 2022 15:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Passió pel triomf (1992)

#4

Entrada Autor: Pilaf » dg. des. 18, 2022 13:02

Si els tingues els hauria inclos, creu-me :) . Si vaig decantar-me per aquesta solucio va ser unicament per poder disposar de tot el metratge que sempre queda millor que tenir-la comencada.
Si disposes dels coneixements tecnics per aconseguir una millora de la imatge, fes, jo sere el primer a agrair-t'ho.

Respon