[ED2K]Simbad: La llegenda dels set mars(2003)[BD.1080p.CAT-ESP-ENG.H264.8bit][8.05GB][Hakyra]

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

[ED2K]Simbad: La llegenda dels set mars(2003)[BD.1080p.CAT-ESP-ENG.H264.8bit][8.05GB][Hakyra]

#1

Entrada Autor: Hakyra » ds. feb. 05, 2022 22:43

Imatge

Una altre peli de la meva infància i de les meves favorites, la recomano moltíssim. em dol molt saber que va ser l'última pel·lícula d'animació tradicional del estudi, ja que es brillant en molts aspectes.

Sobre aquest release:
- Versió Definitiva de Simbad: La llegenda dels set mars, considero que no tindrem mai més un àudio millor degut a que el Blu-ray es un DTS 2.0 256Kbps, i no veig dreamworks fent un 4K d'aquest film.
- L'àudio del DVD és un 5.1 real mentres que el Blu-ray es un 2.0, no és el primer cop que dreamworks fa això i desconec completament a que és deu, he posat tots dos, el 5.1 és millor en teoria però el 2.0 no té tanta compressió.
- Els àudios del Blu-ray surten d'un pack australià perque universal va fer 1 disc europeu i van posar tots els idiomes que tenien al calaix sense mirar-s'ho massa, al qual em va perfecte perque han posat el català.

Sinopsi:
Éris, la deessa de la Discòrdia, desitja robar el misteriós Llibre de la pau; per això, demana al seu monstre marí portar-li un temible lladre: Sinbad. Però per satisfer els desitjos de la deessa, aquest bandit ha de robar al seu millor amic, el príncep Proteus. No obstant això, Eris roba el llibre abans, agafant la seva aparença. Simbad és portat a continuació davant dels tribunals, clamant la seva innocència i acusant la deessa, i arriba, però, a obtenir uns dies per portar el llibre a la ciutat de Siracusa sota pena que el seu amic Proteus no sigui executat en lloc seu. Té lloc a continuació un perillós viatge en el qual Marina, la promesa de Proteus, es convida per a assegurar-se que Simbad complirà la seva missió. La tripulació s'enfrontarà a diversos i perillosos obstacles enviats per Eris per aturar-los, a continuació arribarà finalment a les portes del Tartar, on viu la deessa.

Dades de la publicació:
Vídeo: 1920x1038 H264 8bit 11.2MB/S [Source: BDRip Americà del 2020]

Àudios:
- Català DVD AC-3 5.1 640Kbps [Source: DVD del 2004, col·lecció propia]
- Català Blu-ray DTS 2.0 256Kbps [Source: Blu-ray d'Austràlia del 2020, col·lecció propia]
- Castellano Blu-ray DTS 5.1 768Kbps[Source: Blu-ray d'Austràlia del 2020, col·lecció propia]
- English BDRip AC-3 5.1 640Kbps [Source: Blu-ray d'Austràlia del 2020, col·lecció propia]

Subtítols:
- Castellano [Completos][OCR][Source Blu-ray d'Austràlia del 2020, col·lecció propia]
- English [Full][BDRip]

Mida: 8.05GB [H264]
Duració: 1:25h
Agraïments: A en Fabrebatalla18 per el BDRip bo de simbad, gràcies!!
i a dreamworks per fer-me comprar un blu-ray pack de l'altre punta del món perque no ven aquesta peli aquí (bueno almenys em venia amb 3 pelis que m'interesaven XD

ED2K:
Simbad la llegenda dels set mars(2003)[BD.1080p.CAT-ESP-ENG.H264.8bit][71EC92EA][Hakyra][V2].mkv


𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃

Respon