[ED2K] El Senyor dels Anells [03/03] [Millor àudio existent] [Actualitzades!!]

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso


barrufets
Entrades: 129
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 1:36
Status: Desconnectat

Re: [ed2k/MEGA] El Senyor dels Anells [02/03] [Millor àudio existent]

#16

Entrada Autor: barrufets » dg. gen. 16, 2022 17:23

Darley ha escrit:
dg. gen. 16, 2022 14:40
...a l'altre lloc web de contingut en català
No pots escriure MECANOSCRIT.CAT o què?



Avatar de l’usuari

Darley
Entrades: 28
Membre des de: ds. feb. 21, 2015 10:30
Status: Desconnectat

Re: [ed2k/MEGA] El Senyor dels Anells [02/03] [Millor àudio existent]

#17

Entrada Autor: Darley » dl. gen. 17, 2022 1:01

Tens tota la raó, barrufets, es veu que m'he confós amb el Voldemort... mecanoscrit.cat, així t'agrada més?


LordVetinari
Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 07, 2023 12:47
Status: Desconnectat

Re: [ed2k/MEGA] El Senyor dels Anells [02/03] [Millor àudio existent]

#18

Entrada Autor: LordVetinari » dv. abr. 07, 2023 15:21

Errata*
LordVetinari l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 09, 2023 7:18, en total s’ha editat 1 vegada.


LordVetinari
Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 07, 2023 12:47
Status: Desconnectat

Re: [ed2k/MEGA] El Senyor dels Anells [02/03] [Millor àudio existent]

#19

Entrada Autor: LordVetinari » dv. abr. 07, 2023 15:28

Bon dia! Existeixen aquestes versions combinades amb la versió estesa en anglès, com passava amb les antigues? Gràcies

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [ed2k/MEGA] El Senyor dels Anells [02/03] [Millor àudio existent]

#20

Entrada Autor: Hakyra » ds. abr. 08, 2023 0:35

LordVetinari ha escrit:
dv. abr. 07, 2023 15:28
Bon dia! Existeixen aquestes versions combinades amb la versió estesa en anglès, com passava amb les antigues? Gràcies
No, i tampoc està en els nostres plans fer-les, bé almenys jo no tinc pensat fer-les, i crec que l'Adrià et dirà el mateix.
Fer la versió estesa correctament En 5.1 i sense cagar-la amb les fosses i altres coses, és una feinada monumental. També hi ha el problema que els àudios perdrien qualitat perquè els hauríem de tornar a recomprimir o els hauríem de fer en FLAC i pesarien una bestialitat.

Si ja per arreglar l'àudio de la germandat ens vam haver d'estirar els cabells, no em vull ni imaginar el que seria fer-les en versió estesa.
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [ed2k/MEGA] El Senyor dels Anells [03/03] [Millor àudio existent]

#21

Entrada Autor: Hakyra » dg. abr. 09, 2023 1:16

Perdoneu pel retard....

Afegida la germandat del anell, que ja era hora!!!

Demà puju les V2 de Les dues torres i El retorn del rei, el canvi més important de la V2 es que té els àudio en català d'Amazon que tenen la qualitat més alta de totes.

Moltíssimes gràcies a tots els responsables per fer possible aquesta versió! i sobretot a l'Adrià per currarte tant els muntatges <3
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃


LordVetinari
Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 07, 2023 12:47
Status: Desconnectat

Re: [ed2k/MEGA] El Senyor dels Anells [02/03] [Millor àudio existent]

#22

Entrada Autor: LordVetinari » dg. abr. 09, 2023 7:19

Hakyra ha escrit:
ds. abr. 08, 2023 0:35
LordVetinari ha escrit:
dv. abr. 07, 2023 15:28
Bon dia! Existeixen aquestes versions combinades amb la versió estesa en anglès, com passava amb les antigues? Gràcies
No, i tampoc està en els nostres plans fer-les, bé almenys jo no tinc pensat fer-les, i crec que l'Adrià et dirà el mateix.
Fer la versió estesa correctament En 5.1 i sense cagar-la amb les fosses i altres coses, és una feinada monumental. També hi ha el problema que els àudios perdrien qualitat perquè els hauríem de tornar a recomprimir o els hauríem de fer en FLAC i pesarien una bestialitat.

Si ja per arreglar l'àudio de la germandat ens vam haver d'estirar els cabells, no em vull ni imaginar el que seria fer-les en versió estesa.
D'acord! Motles gràcies per tota la feinada feta, que ja és moltíssim

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [ed2k/MEGA] El Senyor dels Anells [03/03] [Millor àudio existent]

#23

Entrada Autor: Hakyra » dg. abr. 09, 2023 20:13

Publicades les V2 de les dues torres i el retorn del rei.

Doncs ja estaria tot!!
Si teniu cap problema aviseu-me siusplau, i l'intentaré resoldre com més aviat em sigui possible
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃


theitguy
Entrades: 31
Membre des de: dt. des. 28, 2021 12:26
Status: Desconnectat

Re: [ED2K] El Senyor dels Anells [03/03] [Millor àudio existent] [Actualitzades!!]

#24

Entrada Autor: theitguy » dl. abr. 10, 2023 22:43

Moltes gràcies per pujar la germandat i les V2!! :-)


Roger40
Entrades: 132
Membre des de: ds. jul. 30, 2022 23:19
Status: Desconnectat

Re: [ED2K] El Senyor dels Anells [03/03] [Millor àudio existent] [Actualitzades!!]

#25

Entrada Autor: Roger40 » dl. abr. 10, 2023 22:44

Hola. Moltes gracies per compartir la trilogia completa.
Pregunta sobre el audio de la primera que veig que te 2 audio català.
Que canvia nomès el codec de audio o alguna cosa mes?
Si no tinc mal entes rakuten la te a la graella l'audio no es podia aprofitar o es millor la versio del vhs?
I la ultima pregunta ja que en alguna pelicula he vist que tambe t'ajuda el amic Adria.
Lo de retirada es perque es un senyor gran i ja s'ha cansat i vol retirarse?

Tambe moltes gracies pel cartell de la germandat del anell que en la versio vhs van tenir un error i van posar comunitat.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [ED2K] El Senyor dels Anells [03/03] [Millor àudio existent] [Actualitzades!!]

#26

Entrada Autor: Hakyra » dt. abr. 11, 2023 1:10

Roger40 ha escrit:
dl. abr. 10, 2023 22:44
Hola. Moltes gracies per compartir la trilogia completa.
Pregunta sobre el audio de la primera que veig que te 2 audio català.
Que canvia nomès el codec de audio o alguna cosa mes?
Si no tinc mal entes rakuten la te a la graella l'audio no es podia aprofitar o es millor la versio del vhs?
I la ultima pregunta ja que en alguna pelicula he vist que tambe t'ajuda el amic Adria.
Lo de retirada es perque es un senyor gran i ja s'ha cansat i vol retirarse?

Tambe moltes gracies pel cartell de la germandat del anell que en la versio vhs van tenir un error i van posar comunitat.
La primera es en FLAC, que vindria a ser sense compressió, mes o menys seria lo més semblant a la cinta VHS original.
El segon es en AC-3, està una mica comprimit però és més compatible amb els aparells com SmartTV's i altres.
Ambdós surten de la mateix àudio base, Escull FLAC, si et dona problemes al reproduïrlo, AC-3 :)

AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH Nono, no es per això, de fet l'Adrià es més jove que jo, no es un avi (Però es de poble, com si ho fos :lol: )
Simplement, que el ritme que tenia de grabar de la TDT, pujar, baixar i fer muntatges no era saludable i es va acabar cremant, segueix muntant cosetes, però ho fa per ell.
De tant en quan m'ajuda a extreure algún àudio d'alguna plataforma com Amazon perque em fa mandra descarregar 30GB per extreure l'àudio en castellà en bona qualitat. (en serio, es mortal això dels Blu-rays a vegades)

De res!! De fet m'ho vaig pasar bastant bé recreant els pòsters en català i els logos, em fa ràbia que la germandat tingui algun artefacte però no vaig trobar cap textless en més qualitat, et deixo el procés que vaig seguir per crear els logos tipus un mini "Making Off" [els pòsters ocupen massa i no valen la pena, són petits retocs bàsicament]


Imatge

Imatge

Imatge
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃

Avatar de l’usuari

Darley
Entrades: 28
Membre des de: ds. feb. 21, 2015 10:30
Status: Desconnectat

Re: [ED2K] El Senyor dels Anells [03/03] [Millor àudio existent] [Actualitzades!!]

#27

Entrada Autor: Darley » dt. abr. 11, 2023 14:54

Hakyra, a més d'agraïr-te la feina, per curiositat m'agradaria reprendre la pregunta del company Roger: quin problema havia amb la pista en català de La Germandat a les plataformes, que vau preferir la del VHS?

Avatar de l’usuari

Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: [ED2K] El Senyor dels Anells [03/03] [Millor àudio existent] [Actualitzades!!]

#28

Entrada Autor: Adrià05 » dj. abr. 13, 2023 21:30

Darley ha escrit:
dt. abr. 11, 2023 14:54
Hakyra, a més d'agraïr-te la feina, per curiositat m'agradaria reprendre la pregunta del company Roger: quin problema havia amb la pista en català de La Germandat a les plataformes, que vau preferir la del VHS?
L'àudio de plataformes també ve del VHS ja que el totes les cintes de cinema amb el 5.1 estaven corruptes. L'àudio de plataformes té bastants clics típics de la digitalització. Per tant, ja que prové de la mateixa font, vam decidir fer la nostra pròpia digitalització, eliminar tots els clics i de pas deixar-lo sense comprimir. En definitiva, el nostre àudio és millor (0 compressió, 0 clics, mateixa font d'origen).

Avatar de l’usuari

Darley
Entrades: 28
Membre des de: ds. feb. 21, 2015 10:30
Status: Desconnectat

Re: [ED2K] El Senyor dels Anells [03/03] [Millor àudio existent] [Actualitzades!!]

#29

Entrada Autor: Darley » dt. abr. 18, 2023 19:49

Ja sé que no és cap novetat, però quina ràbia que fa aquesta manca de cura "oficial" pels àudios en català, la mare que els va parir :evil: :evil:

Com pot ser que fins i tot tractant-se d'una trilogia tan famosa com aquesta, la pista en català de la tercera peli estigués perduda pràcticament dues dècades i que la millor font de la primera sigui un VHS!

Sort que existeixen persones com vosaltres, Adrià, Hakyra i la resta d'herois que feu aquesta feina titànica! (aquí sí que podem dir això del "sols el poble salva al poble")

Gràcies un altre cop!


Indi
Entrades: 32
Membre des de: dg. maig 27, 2012 21:49
Status: Desconnectat

Re: [ED2K] El Senyor dels Anells [03/03] [Millor àudio existent] [Actualitzades!!]

#30

Entrada Autor: Indi » dc. abr. 26, 2023 9:56

Sé que és una feinada tot això, però i les versions esteses? Crec que no en tenen d'audio en català, però hi ha una versió de les dues torres (ext) que l'audio és horrible i a la part estesa hi ha la versió en anglès subtitulada.

Respon