[ed2k] The Unthinkable

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Bloquejat
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

[ed2k] The Unthinkable

#1

Entrada Autor: Adrià05 » dv. juny 04, 2021 12:14

The Unthinkable

Imatge
Imatge Imatge

Imatge
El productor de "Deixa'm entrar" i el col·lectiu Crazy Pictures uneixen les seves forces en aquest thriller emocional que va ser el major projecte cinematogràfic de crowdfunding mai vist a Suècia.

Suècia s'enfronta a un misteriós atac i l'Alex es veu forçat a tornar a la seva llar. Allà s'enfrontarà al seu pare i es trobarà amb el seu antic amor de joventut. Hauran de deixar de banda el passat i cooperar tots junts si de veritat volen sobreviure ... "The Unthinkable" és un misteriós thriller de gènere de catàstrofes en el qual el temps juga un paper summament important: va a contrarellotge. Suècia ha estat atacada i ha passat l'impensable, fet que provoca que la gent canviï de manera dràstica i es pregunti què és el veritablement important a la vida. Què canviaríem abans que sigui massa tard?
Dades de la publicació:
Vídeo WEB-DL h264 1920x1080 10000 kbps
Àudio WEB-DL EAC3 640 kbps 5.1 (Català)
Àudio WEB-DL EAC3 640 kbps 5.1 (Castellà)
Àudio WEB-DL EAC3 640 kbps 5.1 (Suec)
Mida: 9,57 GB
Durada: 2.03 h




d1k2
Entrades: 297
Membre des de: ds. maig 24, 2014 9:07
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] The Unthinkable

#2

Entrada Autor: d1k2 » dg. juny 06, 2021 8:28

Adrià ...una versió de menys de 4 gigues seria fantàstica

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] The Unthinkable

#3

Entrada Autor: Adrià05 » dg. juny 06, 2021 8:43

No tornem a lo de sempre, si us plau. La descàrrega és directa d'Amazon i la qualitat és la que donen. El que no farà Amazon és reduir-la perquè alguns pocs us la pugueu descarregar, i jo tampoc. Crec que ja ha quedat més que evident que no faré cert tipus de versions... no insistiu més

Avatar de l’usuari

Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] The Unthinkable

#4

Entrada Autor: Hakyra » dg. juny 06, 2021 17:07

d1k2 ha escrit:
dg. juny 06, 2021 8:28
Adrià ...una versió de menys de 4 gigues seria fantàstica
Imatge
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃


d1k2
Entrades: 297
Membre des de: ds. maig 24, 2014 9:07
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] The Unthinkable

#5

Entrada Autor: d1k2 » dl. feb. 21, 2022 20:59

Hakyra, em sembla que no t'he donat motius per faltar-me el respecte.
Jo no em queixo. senzillament demano. trobo fantàstic que pujeu pelis en qualitat extrema, però fer una versió de 4 Gb no costa massa avui.

Potser ets tu qui no té ni idea, perdó, en compte els motius de cada persona. Jo encara guardo les pelis en DVD i em va molt bé. També penso, que si no les has de veure un una pantalla gran, és a dir en un ordinador o TV, series incapaç de distingir una peli comprimida en 4 Gb o en 40 Gb.

per cert, quan jo vaig començar a ripejar pelis es necesitavem set programes i gairebé un dia per encabir un DVD original en un CD. perquè no hi havia res més.
potser encara te'n podria explicar alguna cosa de tot aquest món...

apa, siauuu


Carles74
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 22, 2022 3:57
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] The Unthinkable

#6

Entrada Autor: Carles74 » dt. feb. 22, 2022 4:09

Hola, bon dia
Jo penso igual; no cal veure-li tots els pels del nas al protagonista per a gaudir de la pel.licula.
Jo les veig des de l'ordinador (de mes de 5 anys) o la tablet, per lo que me les baixo i les reencodo un altre cop, per a que em quedin en menys de 4 GB. Pero tot i aixi, encara hi ha alguna sequencia que li costa de renderitzar i es veu malament.
Ademes, no tothom es pot permetre anar comprant mes i mes TB per a guardar tanta serie / pel.licula.

I per si hi ha cap dubte, ningu no es queixa, nomes que si tambe es publiques una versio mes 'normal', tampoc seria res de dolent.


tutifruti69
Entrades: 3
Membre des de: dt. ago. 13, 2019 9:24
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] The Unthinkable

#7

Entrada Autor: tutifruti69 » dt. feb. 22, 2022 9:06

"Ningú no es queixa", però bé que doneu el puto conyàs a cada post ploriquejant de que "pesa massa no em puc comprar tants HDDs buahhh". Esteu de puta conya? Hola?
Que no estem a l'any 2003, eh, sinó al 2022, els discs durs son molt més barats que abans.
Per cert, us explicaré un petit secret que potser us ajudarà una miqueta: si veieu que os trobeu sense espai, podeu fer clic dret a les pel·lícules que no volgueu mirar més, i pitjar a un botó que diu " Eliminar". No fa falta que em doneu les gràcies ;)


tebas_king
Entrades: 8
Membre des de: dt. set. 22, 2020 12:28
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] The Unthinkable

#8

Entrada Autor: tebas_king » dt. feb. 22, 2022 9:32

Carles74 ha escrit:
dt. feb. 22, 2022 4:09
Hola, bon dia
Jo penso igual; no cal veure-li tots els pels del nas al protagonista per a gaudir de la pel.licula.
Jo les veig des de l'ordinador (de mes de 5 anys) o la tablet, per lo que me les baixo i les reencodo un altre cop, per a que em quedin en menys de 4 GB. Pero tot i aixi, encara hi ha alguna sequencia que li costa de renderitzar i es veu malament.
Ademes, no tothom es pot permetre anar comprant mes i mes TB per a guardar tanta serie / pel.licula.

I per si hi ha cap dubte, ningu no es queixa, nomes que si tambe es publiques una versio mes 'normal', tampoc seria res de dolent.
Estic d'acord amb una petita part del que dius. Comprenc que hi ha gent que prefereix rips de 2-3gb, però també entenc que l'Uploader ha de pujar el que ell vulgui. Quan passa a la inversa, que puja un rip de 4gb, no es demana un remux. Crec que a partir d'aquest punt el que hauríem de fer, és cadascú amb el seu ordinador, fer l'arxiu que es vulgui i si ja la persona vol, compartir-ho.


Carles74
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 22, 2022 3:57
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] The Unthinkable

#9

Entrada Autor: Carles74 » dt. feb. 22, 2022 14:12

Hola, bon dia
tebas_king ha escrit:
dt. feb. 22, 2022 9:32
Estic d'acord amb una petita part del que dius. Comprenc que hi ha gent que prefereix rips de 2-3gb, però també entenc que l'Uploader ha de pujar el que ell vulgui. Quan passa a la inversa, que puja un rip de 4gb, no es demana un remux. Crec que a partir d'aquest punt el que hauríem de fer, és cadascú amb el seu ordinador, fer l'arxiu que es vulgui i si ja la persona vol, compartir-ho.
Jo nomes he donat soport a qui ha comentat que una versio mes petita tambe seria molt agraida per alguns, res mes. Fins ara, com he dit, me les he estat baixant en format 'enorme' (per mi) i les he recomprimit per a que em fossin mes favorables per les meves necesitats, sense dir res. Al contrari, s'agraeix el que algu es prengui la molestia d'ajudar a mantenir el catala encara viu entre tots nosaltres.
tutifruti69 ha escrit:
dt. feb. 22, 2022 9:06
"Ningú no es queixa", però bé que doneu el puto conyàs a cada post ploriquejant de que "pesa massa no em puc comprar tants HDDs buahhh". Esteu de puta conya? Hola?
Que no estem a l'any 2003, eh, sinó al 2022, els discs durs son molt més barats que abans.
Per cert, us explicaré un petit secret que potser us ajudarà una miqueta: si veieu que os trobeu sense espai, podeu fer clic dret a les pel·lícules que no volgueu mirar més, i pitjar a un botó que diu " Eliminar". No fa falta que em doneu les gràcies ;)
Tu tens un greu problema. Ja has provat de demanar hora per a un psiquiatra ?
Aqui estm tots de bon rotllo, pero tu sembla que no. Busca't una amiga i deixa de renegar tant.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] The Unthinkable

#10

Entrada Autor: Petiso » dt. feb. 22, 2022 23:06

Un altre cop el mateix?? Tanco el tema ....

(O)
Imatge Imatge

Bloquejat