[ed2k] Lucky Luke [02/03] [Remasteritzat HD]

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Adrià05
Entrades: 2808
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 20:06
Status: Desconnectat

[ed2k] Lucky Luke [02/03] [Remasteritzat HD]

#1

Entrada Autor: Adrià05 » dj. feb. 04, 2021 20:35

Lucky Luke, l'intrèpid (1971)

Imatge
Imatge Imatge

Imatge
Per les planes del vell Oest cavalca un cavaller solitari, Lucky Luke, muntat sobre el seu reflexiu cavall, Jolly Jumper. Arriba a Daisy Town, una petita ciutat sense llei que Lucky Luke salvarà de la gent de mal viure. Però la tranquil·litat dura ben poc quan apareixen els quatre malvats germans Dalton. Sol davant del perill, Lucky Luke s'enfronta amb els Dalton en un duel que ha passat a la història del llegendari Oest. Els Dalton, humiliats, són expulsats del poble, però pensen venjar-se. Capturats pels indis, aconsegueixen aixecar-los contra els ciutadans de Daisy Town. Però allà hi ha Lucky Luke per solucionar aquest nou conflicte.
Dades de la publicació:
Vídeo BDRip h264 1480x1080 15MBps 25fps
Àudios AC3 192kbps 1.0: Espanyol latino, Castellà, Català, Basc, Gallec, Valencià, Anglès, Francès
Mida: 8,70GB
Durada: 1.20h
Agraïments:
  • BD: fabrebatalla18
  • Ripeig de BD: bluemeanie
  • Àudio latino: Bonnascope
  • Àudio castellà: blumeanie
  • Àudio català: arakelov
  • Àudio basc: Sipiha
  • Àudio gallec: Trasancos
  • Àudio valencià: Dibuixos en Valencià
  • Àudio anglès: bluemeanie
  • Àudio francès: bluemeanie
  • Sincronització: sondela89
  • Muntatge: bluemeanie

Lucky Luke: La balada dels Dalton (1978)

Imatge
Imatge Imatge

Imatge
Els Dalton, uns bandits abominables, s'han convertit en els hereus universals del seu oncle, que ha mort penjat per la justícia. Abans de tocar l'herència, els Dalton han d'eliminar tots els membres del jurat i el jutge que el va condemnar. L'oncle ha nomenat un encarregat de comprovar la bona marxa de les operacions: Lucky Luke. Els Dalton s'escapen de la presó, capturen Lucky Luke i li proposen un tracte: que serveixi de testimoni dels seus crims i, en recompensa, li donaran una part de l'herència. Lucky Luke fa veure que accepta la proposta i així comença la sanguinària balada en la qual quedarà ben evident l'enginy de Lucky Luke.
Dades de la publicació:
Vídeo BDRip h264 1792x1080 17Mbps 25fps
Àudios AC3 192kbps 1.0: Espanyol latino, Castellà, Català, Basc, Gallec, Valencià, Anglès, Francès
Mida: 9,50GB
Durada: 1.20h
Agraïments:
  • BD: fabrebatalla18
  • Ripeig de BD: bluemeanie
  • Àudio latino: bluemeanie
  • Àudio castellà: blumeanie
  • Àudio català: Xordi
  • Àudio basc: Sipiha
  • Àudio gallec: Trasancos
  • Àudio valencià: Dibuixos en Valencià
  • Àudio anglès: bluemeanie
  • Àudio francès: bluemeanie
  • Sincronització: sondela89
  • Muntatge: bluemeanie




Kaladin
Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 10, 2024 10:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Lucky Luke [02/03] [Remasteritzat HD]

#2

Entrada Autor: Kaladin » dc. gen. 10, 2024 10:24

Hola, aquesta és la meva primera publicació en el fòrum, disculpeu si cometo cap error de protocol.

Escric aquest missatge per preguntar si algú seria tan amable de seedejar o compartir la primera pel·lícula que apareix en aquesta entrada: "Lucky Luke, l'intrèpid (1971). És un dels films d'animació preferits del meu pare, i m'encantaria que pogués tornar a veure aquest film, ja que és molt difícil trobar-lo en bona qualitat.

És el primer cop que faig servir l'emule, no sé si deu ser semblant al qbittorrent. Cal estar connectat a un servidor especial perquè es descarreguin els arxius? O només cal que un altre usuari l'estigui seedejant/compartint? En qualsevol cas, m'encantaria que algú m'ajudés a descarregar aquest film. Moltíssimes gràcies per la feina que feu, salutacions.


theitguy
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 28, 2021 12:26
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Lucky Luke [02/03] [Remasteritzat HD]

#3

Entrada Autor: theitguy » dt. feb. 13, 2024 23:15

Hola Kaladin,

Ja l'has pogut baixar? Veig que la pel·lícula de 1971 té seeders, jo l'estic baixant ara mateix.

Salut,


Kaladin
Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 10, 2024 10:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Lucky Luke [02/03] [Remasteritzat HD]

#4

Entrada Autor: Kaladin » dc. feb. 28, 2024 19:18

theitguy ha escrit:
dt. feb. 13, 2024 23:15
Hola Kaladin,

Ja l'has pogut baixar? Veig que la pel·lícula de 1971 té seeders, jo l'estic baixant ara mateix.

Salut,
Hola theitguy,

Gràcies per la resposta. Malauradament encara no he pogut baixar la pel·lícula. És possible que no tingui ben configurat l'Emule? És el primer cop que el faig servir. No sé si cal afegir un servidor nou al programa o que fer. Quan entro al programa el que faig és fer clic en el botó de connectar dins el menú de "servidors" i esperar que funcioni la descàrrega. Perdoneu la ignorància, no he trobat cap tutorial sobre com descarregar arxius en aquest porta tant magnífic.

Si hi ha un procediment per a descarregar arxius que desconegui, agrairia molt que m'ensenyéssiu. Gràcies pel vostre temps.

EDIT: Després d'informar-me, he obert els ports del meu router i els he connectat amb el TCP i UDP de l'Emule, però no he tingut èxit. Després d'investigar, el router de la meva companyia telefònica no em permet desactivar el CG-NAT perquè funcioni l'Emule. Trist perquè no tinc alternatives per descarregar aquest arxiu. Si existís un torrent sí que em funcionaria, però és el que hi ha. Hauré de buscar a algú que tingui l'Emule que em pugui passar l'arxiu en local...


V0ldem0rt
Entrades: 17
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 11:54
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Lucky Luke [02/03] [Remasteritzat HD]

#5

Entrada Autor: V0ldem0rt » dj. feb. 29, 2024 16:55

Kaladin ha escrit:
dc. feb. 28, 2024 19:18
EDIT: Després d'informar-me, he obert els ports del meu router i els he connectat amb el TCP i UDP de l'Emule, però no he tingut èxit. Després d'investigar, el router de la meva companyia telefònica no em permet desactivar el CG-NAT perquè funcioni l'Emule. Trist perquè no tinc alternatives per descarregar aquest arxiu. Si existís un torrent sí que em funcionaria, però és el que hi ha. Hauré de buscar a algú que tingui l'Emule que em pugui passar l'arxiu en local...
Encara que estiguis darrere de CG-NAT hauries de poder descarregar amb ID Baixa ,si. Descarregar has de poder. També he llegit, gent que ha trucat al seu operador i ha demanat que el traguessin de CG-NAT, tant per temes com emule o com per no poder connectar-se a casa seva, des de l'exterior.
Jo mateix, estic amb Orange, també estic fotut en una mena de CG-NAT, però que no ho és exactament, en diuen pool,...bé doncs, a alguns fòrums anglesos, ja no hi puc entrar. Els fòrums, tenen tot el rang de la meva pool, bloquejat, perquè van rebre atacs de màquines zombies, suposo, que també hi pertanyien a la pool que em té ficat Orange. Així que també demanaré que em posin IP estàtica, amb qualsevol excusa de una mica més pes.

Has pogut connectar-te en algun servidor ? Et funciona el buscador d'emule ? Quina versió d'emule fas servir ?

Amb emule obert, ves a la pestanya Servers o Servidors, o com ho tinguis. A la dreta de la pantalla, veuràs Update server.met from URL a sota al requadre hi enganxes això

Codi: Selecciona’ls tots

http://emuling.gitlab.io/server.met
i després fas clic al botó de sota que posa Update. Ara, ja tens 6 servidors segurs i que funciones 100%. Connectat a algun fent-hi doble clic damunt del seu nom.

Entra també a la pestanya Kad i a la dreta, fas clic a Connect, per connectar-te també a la xarxa Kademlia.

Aquest, és el GitHub amb les últimes versions del emule que ha tirat endavant, l'usuari Fox88, per a tota la comunitat : GitHub emule community releases

Ja diràs i salut !
V0ldem0rt l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 29, 2024 17:10, en total s’ha editat 1 vegada.


V0ldem0rt
Entrades: 17
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 11:54
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Lucky Luke [02/03] [Remasteritzat HD]

#6

Entrada Autor: V0ldem0rt » dj. feb. 29, 2024 17:07

Adrià05 moltes gràcies per les pel·lícules del Lucky Luke, són fantàstiques !

Respon