[ed2k] A la recerca de La Vall Encantada V-L'Illa Misteriosa (1986) - [català-english-française]

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon

Autor del tema
Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

[ed2k] A la recerca de La Vall Encantada V-L'Illa Misteriosa (1986) - [català-english-française]

#1

Entrada Autor: Ferriol » dj. set. 26, 2019 10:36

A la recerca de La Vall Encantada V-L'Illa Misteriosa
[català-english-française]

Imatge

TÍTOL ORIGINAL: The Land Before Time V: The Mysterious Island
ANY: 1997
DURADA: 70 minuts
DIRECCIÓ: Charles Grosvenor

SINOPSI: Més enllà de la Gran Vall hi ha una illa plena de bellesa i de misteri. En aquest meravellós indret, Dinet, Cera, Punes, Aneget i Petrie es trobaran amb els amics de sempre i en faran altres de nous, s’enfrontaran amb desafiaments excitants i compartiran l’aventura de la seva vida.
Un dia, un eixam d’”Engolidors de Fulles” baixa per la Gran Vall i devora totes les plantes del lloc. Ara, el que havia estat el paradisíac paisatge s’ha convertit quasien un desert, i els habitants de la Vall han de trobar una nova llar fins que la vegetació torni a créixer. Però quan les baralles entre els adults amenacen de separar-los, Dinet i els seus amics prehistòrics busquen una solució. La seva recerca els porta més enllà del Gran Llac –on viuen i neden estranyes criatures, fins a la riba d’una misteriosa illa, on tornena trobar-se amb Golafre, l’adorable Dentalfilada d’Aventures de la Gran Vall. Aquest cop, Golafre haurà de protegir els seus amiguets de voraços Dentalifades de l’illa, inclosos els seus propis pares.


Dades tècniques:
Mida: 648 Gb
Contenidor: Mkv
Codec video: HEVC


E-links:
Pel·lícula



Imatge

Imatge


Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A la recerca de La Vall Encantada V-L'Illa Misteriosa (1986) - [català-english-française]

#2

Entrada Autor: kivar » dg. set. 29, 2019 11:13

HEVC??? Quina mandra....

Avatar de l’usuari

kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A la recerca de La Vall Encantada V-L'Illa Misteriosa (1986) - [català-english-française]

#3

Entrada Autor: kivar » dc. oct. 02, 2019 9:41

Li he fet un ull. No recordava les veus de doblatge.
M'agrada molt la versió en català, encara que estic acostumat a la versió castellana, i em costa adaptar-me a algunes veus, encara que quasi totes són prou paregudes.
La meva TV no accepta HEVC. D'aquí uns anys quan renove la TV, estic segur que la podré disfrutar de lo lindo. Però de moment, es queda al bagul dels records...


ferran912
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 24, 2022 11:17
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A la recerca de La Vall Encantada V-L'Illa Misteriosa (1986) - [català-english-française]

#4

Entrada Autor: ferran912 » dt. maig 24, 2022 11:23

Seria possible tenir la descàrrega directe per mega com en les altres pel.lícules? És la única que em falta.... sí és així gràcies per endavant!!

Respon