[MEGA] VIP - El meu germà superhome - CAT-LAT-ITA DVDRIP

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon

Autor del tema
Cisco
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 01, 2010 18:07
Status: Desconnectat

[MEGA] VIP - El meu germà superhome - CAT-LAT-ITA DVDRIP

#1

Entrada Autor: Cisco » dj. ago. 01, 2019 23:13

Hola!
Després de mooooolts anys buscant, finalment hem aconseguit extreure l'audio català d'aquesta pel·lícula d'animació italiana emesa per primera vegada a TV3 el 10/09/1985 i fer-ne una versió amb l'audio castellà (latino, que és el que hi havia) i la versió original italiana.

Imatge

Dades Tècniques:
Source: DVD RIP de la versió DVD italiana
Audios Source: Català (VHS-RIP) Castellà (VHS-RIP) Italià (DVD-RIP)
Resolució: 720x540
Tamany: 2,6 GB
Mescla i sincronització: Xerinola https://www.youtube.com/channel/UC8ZsJ7 ... XvUaHwTzpA

No sé si he de posar alguna dada més. Aquí en teniu l'enllaç:

https://mega.nz/#!m1FijYRb!UI5g8IzZAZuj ... PtURPDm5Hk




lizgon
Entrades: 101
Membre des de: dl. des. 18, 2017 19:29
Status: Desconnectat

Re: [MEGA] VIP - El meu germà superhome - CAT-LAT-ITA DVDRIP

#2

Entrada Autor: lizgon » dl. ago. 05, 2019 8:59

Un doblatge antic en català recuperat després de molts anys :D
I d'una pel·lícula d'animació :D
ES-PEC-TA-CU-LAR

Moltes gràcies Xerinolai Cisco.

No coneixia la pel·lícula, l'he vist i al principi m'ha avorrit però després la cosa ja ha agafat el seu ritme i ha estat entretinguda, el nom de la noia d'ulleres... :lol: m'ha agradat la pel·li.
Tal i com he llegit a filmaffinity no és una pel·lícula per a nens i nenes, al menys no només, ja que surten elements i es tracten temes adults.
La pel·lícula fa una crítica que a dia d'avui m'ha resultat molt (massa) familiar, sorprenentment i terriblement realista i actual.

Com a coses negatives:
- El dibuix en si, es nota que és de l'època, no ha envellit gaire bé, a diferència del tema que tracta i com el tracta.
- Que les cançons estiguessin en VO i no es doblessin (la lletra de les quals és important per la trama, deixar-les en italià i no haver-les doblat és un greu error).
- Les incoherències argumentals oportunes, tìpiques i pròpies d'una pel·lícula d'animació i de superherois (el poder del guió o la força del guió es diu crec)
- En el minut 18 hi ha una escena al bosc que té pitjor qualitat d'imatge que la resta del film, que tampoc és que en tingui gaire però tampoc la necessita,
el dibuix i l'animació de quan la van fer no donen per més i no es pot rascar d'on no n'hi ha, es podria veure millor és clar que sí, si existís BD o la remasteritzessin es veuria millor és clar, però no veig que es pugui millorar massa tampoc i no ho necessita tampoc. Però sobre l'escena aquesta és curiós perquè es nota força en comparació amb la resta, és com si aquell tros de pel·li s'hagués conservat pitjor o haguessin utilitzat una altra font (de menor qualitat) per obtenir la imatge d'aquella escena, sembla que la pel·li sigui DVDRip i en aquella escena sigui VHSRip.
Cisco ha escrit:
dj. ago. 01, 2019 23:13
No sé si he de posar alguna dada més
Podries afegir un .sfv per corroborar que es descarrega bé, jo no he vist cap incidència així que suposo que està bé però no està de més sent un link directe i sense estar comprimida en RAR, ZIP o d'altres


Autor del tema
Cisco
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 01, 2010 18:07
Status: Desconnectat

Re: [MEGA] VIP - El meu germà superhome - CAT-LAT-ITA DVDRIP

#3

Entrada Autor: Cisco » ds. ago. 17, 2019 14:57

Ostres, doncs ho has clavat amb lo de la cançó del minut 18. Exactament el que passa és que a la versió DVD italiana aquesta cançó no hi és (almenys a la versió que vaig aconseguir jo). No sé si és un tema de que no en tenien els drets o de què, però a la versió DVD faltava aquesta part, per tant per recuperar-la i poder fer una release íntegra vaig usar el video (i audio, ja que les cançons com bé dius no van doblades) de la versió VHS-RIP llatina per aquell fragment. És a dir, que tot el video és del DVD italià menys aquella cançó. Molt ben observat.

En quant a la resta de puntualitzacions, bé, jo vaig veure i gravar la peli quan era petit i m'encantava. Sí, no entenia les cançons, i sí, no entenia la crítica, veia uns "dibuixos de super herois", però tot i així part de la gràcia és com podia vèure-la el públic infantil i l'adult. En quant a l'animació, a mi em sembla excelent. No és qüestió de si envelleig bé o no; crec que s'ha de posar en context de quina època és. Envellir malament també han envellit les de Star Wars, tant a nivell de simplesa argumental com d'efectes especials, però s'ha de tenir en compte a quina època es van fer.

Es va emetre una altra pel·lícula d'animació de Bruno Bozzeto a TV3 , "Allegro ma non troppo", però aquesta, per desgràcia, ni la vaig veure ni la vaig gravar :(

Respon