[ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso


pikapoll
Entrades: 36
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 22:09
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#46

Entrada Autor: pikapoll » dl. maig 02, 2016 22:07

Pere37, no discuteixo que en aquest cas pugui ser així. Però hem vist en moltes ocasións en que les productores escullen 3ers i 4rts idiomes en el que en cap cas hi apareix el català tot i fer la distribució per la peninsula Iberica... Com tampoc s'entén que hi hagin copies distribuïdes a Italia ón si es el nostre idioma un dels escollits per afegir en el dvd, mentre que aqui no s'hi vol incloure. Si no es boicot al català, poc l'hi falta... Potser no es l'estat qui intervé en aquestes coses, però hi ha molt anticatalanisme demostrat tan en el cine com en el món dels videojocs, on hi ha un bon grapat d'exemples per quedarse de pedra. Potser no es tan com diuen alguns, pero sens dubte, no es tan poc com diuen els que "tenen molts amics catalans"...




efi135
Entrades: 105
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 15:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#47

Entrada Autor: efi135 » dt. maig 03, 2016 6:57

pikapoll ha escrit:Pere37, no discuteixo que en aquest cas pugui ser així. Però hem vist en moltes ocasións en que les productores escullen 3ers i 4rts idiomes en el que en cap cas hi apareix el català tot i fer la distribució per la peninsula Iberica... Com tampoc s'entén que hi hagin copies distribuïdes a Italia ón si es el nostre idioma un dels escollits per afegir en el dvd, mentre que aqui no s'hi vol incloure. Si no es boicot al català, poc l'hi falta... Potser no es l'estat qui intervé en aquestes coses, però hi ha molt anticatalanisme demostrat tan en el cine com en el món dels videojocs, on hi ha un bon grapat d'exemples per quedarse de pedra. Potser no es tan com diuen alguns, pero sens dubte, no es tan poc com diuen els que "tenen molts amics catalans"...
Jo crec que si Catalunya passa a ser un estat independent i per tant català passa a ser la llengua oficial de l'estat i no cooficial com ara, estic segur de que la generalitat encapçalant un ministeri de cultura CATALÀ presionaria perquè el català estigués més present als cinemes i als DVD/Blu-ray, penso que no dic cap rucada, no et sembla?

Potser en aquest cas que menciones, tens raó i realment no hi havía espai per més al DVD, però al Blu-ray tampoc? i totes les altres que comenta barrufets?
barrufets ha escrit:la saga d'El padrí, la sèrie La dimensió desconeguda, totes les grans pelis de Hitchcock, i un enorme ETCÈTERA, cap d'elles existeixen comercialitzades en català tot i que sí que existeix el doblatge excel·lent en català...


darnabar
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 19:47
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#48

Entrada Autor: darnabar » dt. maig 03, 2016 8:22

Jo crec que si Catalunya passa a ser un estat independent i per tant català passa a ser la llengua oficial de l'estat i no cooficial com ara, estic segur de que la generalitat encapçalant un ministeri de cultura CATALÀ presionaria perquè el català estigués més present als cinemes i als DVD/Blu-ray
Vols dir? Vas sentir les declaracions del conseller de Cultura als Premis Gaudí? La idea és carregar-se el doblatge en català, seguint l'exemple d'altres països "petits" (però --detall important-- on la seva llengua pròpia no corre perill). La idea és potenciar la VOS en català en detriment del doblatge. És a dir, desvestir un sant per vestir-ne un altre (un de molt esquifit, per cert).

I remarco "carregar-se el doblatge en català" perquè dubto que prohibeixin el doblatge en castellà. I aleshores estem morts, perquè el consumidor no és idiota. Anem cap a un escenari de VD en castellà i VOS en català. I no cal dir cap a on tirarà el 95% del nostre públic.


barrufets
Entrades: 129
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 1:36
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#49

Entrada Autor: barrufets » dg. maig 08, 2016 10:09

pere37 ha escrit:A veure, les pel.lícules del Senyor dels Anells les van pujar ja fa anys aquí a TotsRucs a 720p i ja es va discutir el tema, qui ha pagat els doblatges en català? La Generalitat, no? Doncs és la generalitat qui hauria de conservar una còpia de cadaqun dels doblatges, com seria llògic, no d'eixar-ho en mans de les productores
La Generalitat no fa els DVD, per tant no depèn d'ells incloure l'àudio o no. Depèn de l'empresari propietari de la distribuidora, productora, editorial, etc, dels DVD.
Se suposa que la Generalitat té guardats tots els àudios però no depèn d'ella si s'inclouen als DVD. On està el doblatge de El retorn del rei? i el de Com ensinistrar un drac 2? Com és que no s'han inclòs als DVD/BR si totes dues (i moltíssimes més) es van doblar al català i projectar als cinemes en català? Ara aquests àudios en català estan en un calaix perquè l'empresari de torn ha decidit que en l'edició espanyola del DVD/BR l'àudio TURC és més important que el català. Qui no ho vegi és que és molt innocent...
pere37 ha escrit:llógicament la productora dels dvd va triar el castellà, ja que no hi ha mercat en absolut per a un dvd sols amb àudio català+original
pere37 ha escrit:amb l'idependència tindriem tots els llançamets en bluray/dvd amb català+idioma original es viure ben alié a la realitat
Qui ha dit que el DVD haurien de portar només el català? Dic que enlloc de portar el turc (o l'hongarès, italià, francès, o el polonès), els DVD fets a Catalunya (o a Espanya) haurien de portar el català, només això. És a dir, català, castellà i la versió original com a mínim.


Autor del tema
godowk
Entrades: 449
Membre des de: dg. gen. 27, 2013 13:23
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#50

Entrada Autor: godowk » dj. jul. 14, 2016 5:27

AFEGIDA LA VERSIÓ AMPLIADA DE LES DUES TORRES!!!


munu
Entrades: 5
Membre des de: ds. juny 04, 2016 9:58
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#51

Entrada Autor: munu » dj. jul. 14, 2016 11:59

Hola godowk. Espectacular aportació

El pantallasso on surten les formes d'ona dels diferents àudios sembla força util. Quin software és?

Merci


Autor del tema
godowk
Entrades: 449
Membre des de: dg. gen. 27, 2013 13:23
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#52

Entrada Autor: godowk » dj. jul. 14, 2016 13:15

munu ha escrit:Hola godowk. Espectacular aportació

El pantallasso on surten les formes d'ona dels diferents àudios sembla força util. Quin software és?

Merci
Gràcies!
És l'Audacity. Un software antic però completíssim i fàcil d'utilitzar. I el millor, és de franc


munu
Entrades: 5
Membre des de: ds. juny 04, 2016 9:58
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#53

Entrada Autor: munu » dj. jul. 14, 2016 23:11

godowk ha escrit:
munu ha escrit:Hola godowk. Espectacular aportació

El pantallasso on surten les formes d'ona dels diferents àudios sembla força util. Quin software és?

Merci
Gràcies!
És l'Audacity. Un software antic però completíssim i fàcil d'utilitzar. I el millor, és de franc

Fa dies que vull posar el audio en catala de Jack el matagegants a un matroska que te el video amb mes qualitat però no hi ha manea de cuadrar-ho. Vaig a provar amb aquest


woho_213
Entrades: 3
Membre des de: ds. feb. 11, 2012 16:52
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#54

Entrada Autor: woho_213 » dt. oct. 18, 2016 1:17

Hola godowk
Moltissimes gràcies per aquesta aportació. Com tothom diu és molt trist que l'únic audio que existeix del Retorn del Rei sigui en screener del cine.
Agraeixo molt que hagis tingut l'interes de arreglar-lo una mica. Jo fa uns anys també vaig començar a fer-ho amb l'audacity, barrejant l'audio de fons en angles i les veus dels personatges en català, però en cosa de 2 dies vaig cansar-me de la feinada que era.

Gràcies també per les versions esteses de la germandat i de les dos torres en català ja que només tenia les versions curtes :)


Autor del tema
godowk
Entrades: 449
Membre des de: dg. gen. 27, 2013 13:23
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#55

Entrada Autor: godowk » dt. oct. 18, 2016 20:55

woho_213 ha escrit:Hola godowk
Moltissimes gràcies per aquesta aportació. Com tothom diu és molt trist que l'únic audio que existeix del Retorn del Rei sigui en screener del cine.
Agraeixo molt que hagis tingut l'interes de arreglar-lo una mica. Jo fa uns anys també vaig començar a fer-ho amb l'audacity, barrejant l'audio de fons en angles i les veus dels personatges en català, però en cosa de 2 dies vaig cansar-me de la feinada que era.

Gràcies també per les versions esteses de la germandat i de les dos torres en català ja que només tenia les versions curtes :)
Moltes gràcies per les teves paraules! Ja paga la pena només pel fet que la pogueu gaudir!
Ah! I també hi haurà versió ampliada del retorn del rei! Bé... de fet ja està, només em resta acabar d'enllestir els subtítols. Ara ja no disposo de tant de temps com abans i per tant, trigaré molt més en publicar. És un obstacle ja que tenia en ment fer exactament el mateix amb les del Hòbbit (incloent-hi la versió definitiva per mi: The Tolkien's Edit).
Entre tot això i les noves d'star wars que vagin sortint em mantindré ben ocupat!! Però trigaré més, tingueu-ho present ;)


woho_213
Entrades: 3
Membre des de: ds. feb. 11, 2012 16:52
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#56

Entrada Autor: woho_213 » ds. oct. 22, 2016 13:57

Esperaré amb ànsies el retorn del rei en versió estesa.
Ja vaig llegir fa temps això del The Tolkien Edit, és una versio reduïda de les 3 pelis del Hobbit només en una. Jo no l'he vist, a vera que tal, i ens evita la gran quantitat d'escenes de innecessàries que hi havia en les 3 pel·lícules.
Moltes gracies per tot altra vegada!


jocs1976
Entrades: 3
Membre des de: ds. març 31, 2012 12:02
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#57

Entrada Autor: jocs1976 » dj. nov. 10, 2016 21:59

Moltes gràcies godowk. La teva aportació és boníssima.


Autor del tema
godowk
Entrades: 449
Membre des de: dg. gen. 27, 2013 13:23
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#58

Entrada Autor: godowk » dt. feb. 21, 2017 21:57

Bones notícies! Per fi! Per fi! Per fi! He acabat els subtítols de la versió ampliada del retorn del rei! Si tot va bé i em dona temps a pujar-ho, per aquest cap de setmana ja la tindreu publicada!

Avatar de l’usuari

kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#59

Entrada Autor: kivar » dc. feb. 22, 2017 23:44

Wow. Quina passada!


Autor del tema
godowk
Entrades: 449
Membre des de: dg. gen. 27, 2013 13:23
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#60

Entrada Autor: godowk » dv. feb. 24, 2017 18:14

Aquí la teniu! Publicada la versió ampliada del retorn del rei. A gaudir-la!

Respon