[ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso


pikapoll
Entrades: 36
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 22:09
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#31

Entrada Autor: pikapoll » dl. abr. 18, 2016 20:33

Godowk, moltes gracies per la feinada titanica que has fet amb el retorn del rei!! Moltes i moltes gracies




Jau79
Entrades: 40
Membre des de: ds. jul. 06, 2013 8:18
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#32

Entrada Autor: Jau79 » dt. abr. 19, 2016 16:18

Moltes gràcies! sou els millors!


efi135
Entrades: 105
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 15:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#33

Entrada Autor: efi135 » dc. abr. 20, 2016 13:39

barrufets ha escrit:
d1k2 ha escrit:...mai entendré aquesta política de no incloure l'audio en català en els dvds, quan ja existeix
No ho entens? es diu odi al català, passotisme, atac, manipulació, etc. Des de TV3 sempre han dit que ofereixen l'àudio català GRATUÏT quan es fan els DVD/BR però curiosament les productores/distribuidors espanyols no l'inclouen per "falta d'espai" o per falta de ganes. En canvi podem gaudir del doblatge hongarès i dels subtítols en urdu.
Star Wars: de set pel·lícules només una no està doblada al català, així la heptalogia en català està coixa. A més, cap peli de la trilogia original porta l'àudio català comercialitzat. Es veu que no hi havia diners per doblar la primera peli i sospitosament hi ha hagut molt d'interès en no incloure l'àudio català de la trilogia original en les innombrables edicions que hi ha hagut després. Oooooooooh quina llàstima!
El senyor dels anells: trilogia doblada al català i exhibida en català als cinemes però quan apareix el DVD/BR... tatxan, sorpresa! no s'incorpora la pista en català d'una d'elles, així la trilogia queda coixa... i els catalans es tornen a fotre.
Avatar: per motius "econòmics" es decideix no doblar una de les pelis més taquilleres de la Història. Si d'aquí poc hi ha una 2a part segur que es doblarà al català, però la primera quedarà inèdita en català, com Star Wars. Ja tenim una altra saga coixa.
la saga d'El padrí, la sèrie La dimensió desconeguda, totes les grans pelis de Hitchcock, i un enorme ETCÈTERA, cap d'elles existeixen comercialitzades en català tot i que sí que existeix el doblatge excel·lent en català... però que a l'hora de comercialitzar la peli, algun empresari espanyol (of course) no ha cregut convenient-necessari-interessant incloure'l. I s''ho ha passat pipa fent-ho, el gran fdp feixista.
etc, etc, etc
continuo? Ho entens ara?
Uffff, m'estic posant malalt, quines ganes tinc de que fotem el camp d'Espanya i fer la nostra. I-Inde-Independència JA!


efi135
Entrades: 105
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 15:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#34

Entrada Autor: efi135 » dc. abr. 20, 2016 13:46

godowk ha escrit:Caram...gràcies a vosaltres. Em fareu posar vermell :oops:
Comentaris com aquests m'engresquen a continuar la feina cada cop que tinc una estona lliure!
Ara estic fent els subtítols complets de la germandat de l'anell, només em manca això per penjar-la. Les dues torres ja la tinc enllestida i, de fet, la podria penjar ja però m'espero a la germandat per fer les publicacions en ordre millor no? XD i amb el retorn del rei ja tinc fets el subtítols complets i estic treballant en la neteja i millora de l'àudio barrejant-hi la pista AC3 d'àudio en castellano treient-li cada paraula castellana però deixant qualsevol altra cosa com la música, crits, cops i quan diuen alguns noms (ja que afortunadament el 90% de les veus són els mateixos dobladors tant en castellano com en català) i a la inversa amb la pista d'àudio screener català: ho elimino tot, menys quan parlen en català. Està molt bé perquè així trec la merda de so i al públic quan parla i tal. Ara, és una feina molt feixuga tu...
Tiu, sinceremanet. ETS LO PUTO CRACK! T'ho has currat moltíssim. Com segueixis així et farem un club de fans XD


darnabar
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 19:47
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#35

Entrada Autor: darnabar » dc. abr. 20, 2016 14:35

Gràcies, Godowk, una feina fantàstica, de debò. La Generalitat t'hauria de donar la Creu de Sant Jordi (te la mereixes més que alguns). :-)


Autor del tema
godowk
Entrades: 449
Membre des de: dg. gen. 27, 2013 13:23
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#36

Entrada Autor: godowk » dl. abr. 25, 2016 13:08

AFEGIDA LA VERSIÓ ESTESA DE LA GERMANDAT DE L'ANELL


pikapoll
Entrades: 36
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 22:09
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#37

Entrada Autor: pikapoll » dt. abr. 26, 2016 0:07

VERIÓ ESTESA!!!!!! Ara si que ets el puto crak!!


Autor del tema
godowk
Entrades: 449
Membre des de: dg. gen. 27, 2013 13:23
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#38

Entrada Autor: godowk » dt. abr. 26, 2016 0:08

Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris! Tindreu les versions esteses de totes!

Avatar de l’usuari

Asseguratòrix
Entrades: 902
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#39

Entrada Autor: Asseguratòrix » dt. abr. 26, 2016 23:09

Gràcies!!
Baixant!


darnabar
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 19:47
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#40

Entrada Autor: darnabar » dt. abr. 26, 2016 23:29

Companys, perdoneu si sono a corrector repel·lent --de fet, és la meva feina-- però això de "versions ESTESES" és un anglicisme absurd. En català normal, no diríem mai "han ESTÈS la pel·lícula", oi? Hauríem d'intentar parlar de "versions AMPLIADES" o, simplement, "versions LLARGUES".

Avatar de l’usuari

Asseguratòrix
Entrades: 902
Membre des de: dv. maig 15, 2009 11:37
Ubicació: Girona
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#41

Entrada Autor: Asseguratòrix » dc. abr. 27, 2016 10:28

darnabar ha escrit:Companys, perdoneu si sono a corrector repel·lent --de fet, és la meva feina-- però això de "versions ESTESES" és un anglicisme absurd. En català normal, no diríem mai "han ESTÈS la pel·lícula", oi? Hauríem d'intentar parlar de "versions AMPLIADES" o, simplement, "versions LLARGUES".
Gràcies!
Ja sonava estrany, ja :)
No diguis gaire això de que ets corrector, que repel·lent o no, et farem treballar! :mrgreen:


darnabar
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 04, 2012 19:47
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#42

Entrada Autor: darnabar » dc. abr. 27, 2016 10:33

Doncs no he dit res... :roll:


Jau79
Entrades: 40
Membre des de: ds. jul. 06, 2013 8:18
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#43

Entrada Autor: Jau79 » dc. abr. 27, 2016 15:55

Un treball fantàstic!


barrufets
Entrades: 129
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 1:36
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#44

Entrada Autor: barrufets » dj. abr. 28, 2016 17:26

godowk ha escrit:AFEGIDA LA VERSIÓ ESTESA DE LA GERMANDAT DE L'ANELL
hahahaha 27 minuts de crèdits finals ! quina bogeria...


pere37
Entrades: 1
Membre des de: dl. maig 02, 2016 20:56
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]&[DD] Saga El Senyor dels Anells (1978-2009) [m1080p]

#45

Entrada Autor: pere37 » dl. maig 02, 2016 20:58

efi135 ha escrit:
barrufets ha escrit:
d1k2 ha escrit:...mai entendré aquesta política de no incloure l'audio en català en els dvds, quan ja existeix
No ho entens? es diu odi al català, passotisme, atac, manipulació, etc. Des de TV3 sempre han dit que ofereixen l'àudio català GRATUÏT quan es fan els DVD/BR però curiosament les productores/distribuidors espanyols no l'inclouen per "falta d'espai" o per falta de ganes. En canvi podem gaudir del doblatge hongarès i dels subtítols en urdu.
Star Wars: de set pel·lícules només una no està doblada al català, així la heptalogia en català està coixa. A més, cap peli de la trilogia original porta l'àudio català comercialitzat. Es veu que no hi havia diners per doblar la primera peli i sospitosament hi ha hagut molt d'interès en no incloure l'àudio català de la trilogia original en les innombrables edicions que hi ha hagut després. Oooooooooh quina llàstima!
El senyor dels anells: trilogia doblada al català i exhibida en català als cinemes però quan apareix el DVD/BR... tatxan, sorpresa! no s'incorpora la pista en català d'una d'elles, així la trilogia queda coixa... i els catalans es tornen a fotre.
Avatar: per motius "econòmics" es decideix no doblar una de les pelis més taquilleres de la Història. Si d'aquí poc hi ha una 2a part segur que es doblarà al català, però la primera quedarà inèdita en català, com Star Wars. Ja tenim una altra saga coixa.
la saga d'El padrí, la sèrie La dimensió desconeguda, totes les grans pelis de Hitchcock, i un enorme ETCÈTERA, cap d'elles existeixen comercialitzades en català tot i que sí que existeix el doblatge excel·lent en català... però que a l'hora de comercialitzar la peli, algun empresari espanyol (of course) no ha cregut convenient-necessari-interessant incloure'l. I s''ho ha passat pipa fent-ho, el gran fdp feixista.
etc, etc, etc
continuo? Ho entens ara?
Uffff, m'estic posant malalt, quines ganes tinc de que fotem el camp d'Espanya i fer la nostra. I-Inde-Independència JA!
A veure, les pel.lícules del Senyor dels Anells les van pujar ja fa anys aquí a TotsRucs a 720p i ja es va discutir el tema, qui ha pagat els doblatges en català? La Generalitat, no? Doncs és la generalitat qui hauria de conservar una còpia de cadaqun dels doblatges, com seria llògic, no d'eixar-ho en mans de les productores, i si finalment no es pot incloure mès d'un segon àudio al dvd doncs emétrela per TV3, Sí efectivament, l'espai d'un dvd9 es limitat, una pel.lícula com aquesta de tres hores amb un segon àudio cap justeta, de fet el motiu principal
pel que no es va incloure el català al Reton del Rei (i que en Baltasana em corregeixi si m'equivoco) va ser que Aurum sols permitia un idioma secundari al DVD, i llógicament la productora dels dvd va triar el castellà, ja que no hi ha mercat en absolut per a un dvd sols amb àudio català+original, no es vendrien bastants unitats com per a que fos rentable, a no ser que ho pagara la Generalitat.. que per descomptat no ho fa,

La culpa no és de l'estat espanyol, es dels que han utilitzat / utilitzen els nostres impostos a la Generalitat per a fer cagades com les que enumereu, ara, polititzar i creure que tot això és un boicot al català o que amb l'idependència tindriem tots els llançamets en bluray/dvd amb català+idioma original es viure ben alié a la realitat, mireu com als països de pocs habitants les pelis les veuen en VO+subs, però bé, cadascú es lliure de pensar el que vulgui..

Godowk moltes gràcies per la feinada

Respon