[ed2k][DD] Fury (2014) DVDRip 720 [VOSC]

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Avatar de l’usuari

Fulipopo
Entrades: 146
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
Ubicació: Sant Antoni (BCN)
Status: Desconnectat

Re: [ed2k][DD] Fury (2014) DVDRip 720 [VOSC]

#16

Entrada Autor: Fulipopo » dg. març 22, 2015 11:02

MetalHead ha escrit:No és que siguis massa exigent, és que et deus haver empassat moltes pelis bèliques amb estratègies militars ben pensades.
Sí, la peli comença i es desenvolupa molt bé, però té un final massa esbojarrat, passa tot massa ràpid i perd realisme.
Bé, més haviat m'he empassat moltes pelis bèl·liques dolentes. Pràcticament totes entren dins d'aquesta categoria. Quan era petit, i només hi havia la Primera i la Segona cadena, els dissabtes a la tarda sempre en feien una peli bèl·lica o bé un western, totes dels anys 40 ó 50, i sempre me les empassava. Per això quan veig una pel·lícula bèl·lica dolenta, sé identificar-la com a tal. I Fury, em sap molt greu, entra dins d'aquesta categoria. I torno a insistir, em fa molta ràbia perquè té els ingredients necessaris per haver pogut fer una peli memorable. Però sembla que el director no ha sapigut "cuinar" bé el material de primera del qual disposava, i ha acabat fent un "bodrio".



Avatar de l’usuari

Fulipopo
Entrades: 146
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
Ubicació: Sant Antoni (BCN)
Status: Desconnectat

Re: [ed2k][DD] Fury (2014) DVDRip 720 [VOSC]

#17

Entrada Autor: Fulipopo » dg. març 22, 2015 11:26

Sotjador ha escrit:Però bé, obviant això, fins al final és brutal: la escena on els tancs travessen el camp recuperant la infanteria i el combat contra el Tiger són magistrals. L'ús de les bales traçadores també és boníssim, mai ho havia vist abans a cap pel·lícula, i realment va bé per entendre ràpidament la situació.
Estic d'acord en què representar les bales traçadores és un dels encerts de la pel·lícula. La majoria de gent no sap ni que existeixen: quan sortia del cinema, vaig sentir comentaris fent referència a la semblança entre Fury i Star Wars i els seus rajos làser.

Però l'escena de les bateries antitanc i la del Tiger no em van semblar realistes. No em sembla normal que una bateria antitanc emboscada falli TOTS els seus dispars. Tenen tot el temps del món per apuntar de manera curosa, i no fer cap diana em sembla estúpid. Semblava una escena treta de l'Equip A. En canvi, els herois de la peli sí que encerten. Malgrat que les bateries enemigues estan amagades, i que ells van en moviment, i que els tancs de la època no podien disparar de manera curosa en marxa (encara no estaven equipats amb giroestabilitzadors). Això sí que és punteria.

Pel que fa al Tiger, et sembla magistral una càrrega frontal a camp obert? Sembla que aquests tanquistes dels Sherman van fer "campana" a l'escola el dia que van explicar com enfrontar-se a un Tiger. Per una peli de Silverter Stallone o de Chuck Norris, això es pot perdonar. Però per una peli que sembla posar tanta cura en el realisme, això és imperdonable. No et negaré que queda molt èpic. Però per veure càrregues heroiques i absurdes ja hi han la tira d'altres pelis bèl·liques dolentes, i no calia fer una altra.


Autor del tema
Sotjador
Entrades: 13
Membre des de: dg. maig 18, 2014 0:04
Status: Desconnectat

Re: [ed2k][DD] Fury (2014) DVDRip 720 [VOSC]

#18

Entrada Autor: Sotjador » dv. març 27, 2015 23:47

Fulipopo ha escrit:No em sembla normal que una bateria antitanc emboscada falli TOTS els seus dispars. Tenen tot el temps del món per apuntar de manera curosa, i no fer cap diana em sembla estúpid. Semblava una escena treta de l'Equip A. En canvi, els herois de la peli sí que encerten. Malgrat que les bateries enemigues estan amagades, i que ells van en moviment, i que els tancs de la època no podien disparar de manera curosa en marxa (encara no estaven equipats amb giroestabilitzadors). Això sí que és punteria.
De fet sí que duien giro-estabilitzadors, el Sherman va ser un dels primers tancs a dur un giro-estabilitzador a un eix. Permetia mantenir fixat el pla vertical apuntant l'objectiu i disparar si anaven a baixes velocitats, com quan recollien la infanteria a la pel·li.[url]https://books.google.cat/books?id=sSyEF ... &q&f=false[/url] Tot i que no dic que no sigui estrany, que cap antitanc toqués i perforés, els projectils d'alt explosiu anti-infanteria tenen l'avantatge que no han d'encertar de ple per fer explotar la munició dels canons i destruir-los. Per tant, amb 4 tancs saturant l'àrea amb projectils d'alt explosiu no és cap ximpleria que saltessin pels aires aviat. Per contra, un projectil antitanc ha d'encertar de ple un tanc i ha de tenir la sort de que no reboti perquè l'agafa amb mal angle, que de fet és el que passa a la pel·lícula.
Fulipopo ha escrit:Pel que fa al Tiger, et sembla magistral una càrrega frontal a camp obert? Sembla que aquests tanquistes dels Sherman van fer "campana" a l'escola el dia que van explicar com enfrontar-se a un Tiger.
Per atacar els tancs pesants alemanys era una tècnica comuna fer carregar Shermans pel centre mentre flanquejaven els Tank Destroyers (M10 o M36, que tenien millor canó, velocitat i visibilitat, gràcies al seu sostre descobert i menor blindatge). Com que la velocitat de gir de les torretes dels tancs alemanys era lenta, s'aprofitaven d'això. Sobre la pel·li, amb absència de caçatancs i a camp obert, amb el perill que el Tiger es reunís amb la columna avançant o els ataqués per la rereguarda, no els quedaven gaires opcions.

Podrien haver fet servir més fòsfor blanc per mantenir-lo encegat mentre avançaven, però bé... Potser no són escenes absolutament realistes, però són totalment factibles i no seria estrany que es donés el cas. D'alguna manera van arribar els asos tanquistes alemanys als 100 tancs destruïts :lol:

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k][DD] Fury (2014) DVDRip 720 [VOSC]

#19

Entrada Autor: MetalHead » dj. abr. 02, 2015 13:15

Quins experts en l'art de la guerra :O
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Respon