Pàgina 1 de 1

[ed2k] La nòvia de Chucky (DVDRip)

Publicat: dl. set. 10, 2007 23:29
Autor: amirro
Imatge
La nòvia de Chucky (DVDRip dual català - anglès) per Amirro.avi

Chucky, l'implacable ninot assassí, torna a la vida. Tiffany s'ha encarregat de ressuscitar-lo. Però el seu estimat no reacciona com ella esperava. Chucky, que troba a faltar la companyia d'algú com ell, aconsegueix traspassar l'ànima de Tiffany a una nina. Amb la seva ajuda, Chucky aspira a recuperar la seva forma humana. Mentre arriba el moment, deixa al seu pas una reguera de mort i destrucció.

Fitxa Tècnica:
Font vídeo: DVDRip
Font àudio: DVDRip [dual català - anglès]
Còdec vídeo: XviD 1.1
Còdec àudio:
-Català: DVM (AC3-Digital) (FAST Multimedia AG) [Dolby Digital 5.1]
-Anglès: MPEG-1, Layer 3
Producció: Universal Pictures (EUA)
Direcció: Ronny Yu
Durada: 89 minuts
Música: Graeme Revell
Intèrprets: Jennifer Tilly, Katherine Heigl, Nick Stabile, John Ritter, Alexis Arquette, Gordon Woolvett, Brad Dourif
Títol original: Bride of Chucky

Nota: Feia segles que vaig prometre aquesta pel·li. Bé, espero que si algú l'esperava encara no sigui massa tard... Au, gaudiu-la! :wink:

Publicat: dl. set. 10, 2007 23:33
Autor: xordi
Merci per la pel·lícula! He arreglat el link que no agafava bé els [].

Publicat: dl. set. 10, 2007 23:43
Autor: Jordi_TotsRucs.cat
Gràcies.

Seria possible tenir tota la resta :?: , es a dir: Child's Play, Child's Play 2, Child's Play 3 i Seed of Chucky (no sé ni si existeix el doblatge en català :oops: ).

Adéu

Publicat: dl. set. 10, 2007 23:52
Autor: amirro
Només existeix el doblatge de la primera (Child's Play, és a dir, El ninot diabòlic), però no disposo de l'àudio, ho sento... :cry:
Bé, salut!

Publicat: dl. set. 10, 2007 23:57
Autor: Jordi_TotsRucs.cat
Gràcies per l’aclariment :wink: .


EDITO info extra:
He trobat que la van emetre a TV3 el 28/05/1993
[url]http://www.tv3.cat/doblatge/PELIS06.xls[/url]