[ed2k] Star Wars Episodi III (2005) BDrip 720p Dual

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
McFlai
Entrades: 149
Membre des de: ds. maig 05, 2012 5:43
Status: Desconnectat

[ed2k] Star Wars Episodi III (2005) BDrip 720p Dual

#1

Entrada Autor: McFlai » dt. març 05, 2013 17:19

Imatge

Star Wars Episodi III. La Venjança dels Sith.(2005) BDrip 720p x264 AC3 5.1 català-english



http://www.imdb.com/title/tt0121765/
Direcció: George Lucas
País: EUA
Any: 2005.
Durada: 132 minuts.
Gènere: Acció. Ciència-Ficció. Drama.
Producció: 20th Century Fox / Lucasfilm Ltd.
Intèrprets: Ewan McGregor, Natalie Portman, Hayden Christensen, Samuel L. Jackson,..


Sinopsi:
Últim de la saga de Star Wars, en què Anakin Skywalker definitivament es passa al costat fosc. En l'Episodi III apareix el General Grievous, un ésser implacable meitat-alien meitat-robot, el líder de l'exèrcit separatista Droid. Els Sith són els amos del costat fosc de la Força i els enemics dels Jedi. Ells van ser pràcticament exterminats pels Jedi fa mil anys, però l'ordre del mal va sobreviure en la clandestinitat, i ara són a un pas de tornar a governar la galàicxia creant el primer Imperi galàctic.


Dades tècniques:
Vídeo: BDrip 720p , 4500 kbps, 25 fps, 1280 x 544 (16:9), x264, mkv
- Català, AC3 5.1 384 kbps, 48kHz
- Anglès, AC3 5.1 384 kbps, 48kHz
Mida: 4,70 Gb


enllaç:
Star Wars Episodi III. La Venjança dels Sith.(2005) BDrip 720p x264 AC3 5.1 català-english 4,70 Gb .mkv

Imatge



Avatar de l’usuari

Autor del tema
McFlai
Entrades: 149
Membre des de: ds. maig 05, 2012 5:43
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Star Wars Episodi III (2005) BDrip 720p Dual

#2

Entrada Autor: McFlai » dv. març 15, 2013 13:47

hola a tothom, aquesta serà l'última aportació què faré al fòrum, sincerament em sento discriminat, els meus posts no reben respostes a no ser que hi hagi alguna cosa mal o algú no li vagi bé alguna cosa, no caigo bien, vamos..m'agradaria ser lo suficientment "guai" per a formar part d'aquesta comunitat però sembla qué no ho sóc, potser és culpa meva per haver fet algun comentari fora de lloc, no sé.. sigui com sigui sem queda una cara d'asco cada cop que entro i veig el que hi ha sincerament no puc suportar-ho més :cry: espero hi hagi algú a qui li hagi aprofitat d'alguna manera els meus aports, ha sigut un plaer i fins sempre! :wink:

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Star Wars Episodi III (2005) BDrip 720p Dual

#3

Entrada Autor: Petiso » dv. març 15, 2013 16:21

McFlai, només dir-te, que molta gent baixa les coses i ni contesta ni dones les gràcies ..... es el caracter "llatí".

I no es res personal contra teu ..... mira els posts de les pel·lícules que penjo jo, i veuràs que la majoria no tenen CAP resposta ..... això si, centenars de descarregues.
No t'ho has de prendre així :-)

Espero que t'ho repensis i que et seguim veient per aquí !!!!!

Fins aviat.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Star Wars Episodi III (2005) BDrip 720p Dual

#4

Entrada Autor: Ayu » dv. març 15, 2013 16:45

Hola McFlai!

No puc dir-te res que no t'hagi dit el Petiso.
En aquesta comunitat la majoria de gent baixa les coses sense ni dir res. De fet segurament no m'estranyaria que la majoria ni entressin al fòrum i que ho baixessin directament de la base de dades de la web.

Aquí mateix pots veure la de descàrregues que hi ha d'aquesta aportació: http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... da&id=4929

Al igual que el Petiso, espero que et quedis per aquí i que puguem seguir gaudint de les teves aportacions (i no em refereixo només a material)!
Imatge


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Star Wars Episodi III (2005) BDrip 720p Dual

#5

Entrada Autor: axis » dv. març 15, 2013 18:35

et dire una cosa mcflai,a mi que m'agraeixen les coses o no com es sol dir me la repampampinfla,ni tan sols m'agrada fer ripejos (be,els faig per la meva familia,per mi,o per els amigotes...a mes els comparteixo per la xarxa),el que m'agrada de debo es la part tecnica pero un cop fet perdo tot interes per ells

sort i adeu

Avatar de l’usuari

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Star Wars Episodi III (2005) BDrip 720p Dual

#6

Entrada Autor: Txus » dv. març 15, 2013 19:04

No t'ho prenguis així! Jo no m'he baixat la saga perquè la tinc en VHS, en DVD i Blu-Ray :mrgreen: Però és cert que no s'acostuma a agrair molt.

Per cert, Petiso, hauries d'incloure un mod al fòrum que permeti agrair les aportacions com ja fan alguns fòrums.
Imatge

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Star Wars Episodi III (2005) BDrip 720p Dual

#7

Entrada Autor: naroatna » dv. març 15, 2013 22:17

McFlai company em sap greu. Tingues per segur que moltíssima gent està ben agraïda, encara que no sigui gaire expressiva al fòrum, de tota la feina feta des d'aquesta la nostra comunitat. :wink:

Si t'ho repenses fantàstic i facis el que facis doncs que vagi molt bé i moltes gràcies per la teva dedicació i les teves fantàstiques aportacions. :D

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Respon