[BT][AF] Mind Game (2004) [VOSC]

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon

Autor del tema
Cloud
Entrades: 127
Membre des de: dt. oct. 10, 2006 19:27
Ubicació: Flix / Tarragona
Status: Desconnectat

[BT][AF] Mind Game (2004) [VOSC]

Entrada Autor: Cloud » dj. maig 31, 2007 15:16

Feia temps que tenia aquest projecte en ment. El mateix dia que la vaig veure vaig decidir que aquesta pel·lícula s'havia de traduir, que la gent de la meva terra l'havia de veure en el seu idioma. I això he fet, en un projecte totalment personal. Aquí us deixo una de les millors pel·lícules que he vist mai: Mind Game.
Sinopsi:
En Nishi és un tipus molt tímid que es guanya la vida com a dibuixant de Manga. Casualment es retroba amb el seu amor de l'institut, que està a punt de casar-se amb un altre home. Després de tenir una topada amb la màfia japonesa, el film segueix l'anada i vinguda d'en Nishi pel Més Enllà, per acabar atrapat en un insòlit lloc: l'interior d'una balena.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Reportatge Otaku a cuatroº:
[AF] Mind Game (2004)

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake

Entrada Autor: Sedmikrasky » dv. juny 01, 2007 0:07

Proposta interessant. En quan estigui una mica més lliure, ja la descarregaré ;)

klaatu
Entrades: 42
Membre des de: dg. juny 24, 2007 12:53
Ubicació: Lloret de Mar

Re: [BT][AF] Mind Game (2004) [VOSC]

Entrada Autor: klaatu » dc. juny 27, 2007 23:54

Cloud ha escrit:Feia temps que tenia aquest projecte en ment. El mateix dia que la vaig veure vaig decidir que aquesta pel·lícula s'havia de traduir, que la gent de la meva terra l'havia de veure en el seu idioma. I això he fet, en un projecte totalment personal. Aquí us deixo una de les millors pel·lícules que he vist mai: Mind Game.
Tens raó! Jo la vaig descobrir ara da dos anys en una sessió golfa del Festival Internacional de Cinema de Catalunya, i de debò que vaig flipar en colors. He passat moltes nits inoblidables al cinema Prado durant el festival, però Mind Game puja al pòdium. És una obra mestra indíscutible. No trobo paraules adequades per definir-la, així que... l'haureu de veure! :wink:

Per cert, pel que dius dedueixo que el teu treball ha consistit en traduïr-ne els subtítols i incrustar-los a la imatge. Si tens els subtítols per separat... me'ls podries fer arribar? És que els subtítols m'agrada tenir-los per separat... i no aixafant-me la imatge. :wink:

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake

Entrada Autor: Sedmikrasky » dg. jul. 01, 2007 12:17

Estic al·lucinant... aquest matí l'he posada en cua de descarrega (ho sento, però tenia molta cosa per fer ^^u) i en poc més de tres hores ja tinc un 1Gb al PC... això si que és rapidesa ^^

Respon