Ja està fet. I felicitats pel teu aniversari!Erik007 ha escrit:PD. Txus, com a les altres 2, fale?? Penja l'enllaç a la web akella...
[ED2K] Indiana Jones -TRILOGIA- (1981)-(1984)-(1989) -END-
-
Autor del tema - Entrades: 71
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 14:52
- Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...
- Status: Desconnectat
Cloud ha escrit:Bones i merci per les pelis.
Però he de dir, mal em pesi, que aquesta manera de comprimir no va enlloc. Quan es comprimeix una pel·lícula, s'ha de mantenir la seva relació d'aspecte, sinó, es veu deformada. I s'han de treure la bandes negres. La resta està molt bé, però la relació d'aspecte fa que tota la peli es vegi malament.
Sé que amb la majoria de reproductors pots modificar la relació d'aspecte,... i si ja has compartit la peli no s'hi pot fer res. Però no continuis fent les coses malament quan ja t'han dit que està malament home.
Pren-t'ho com un consell.
I merci per les pelis, altre cop.
PD: Dic això perquè la comunitat P2P en català és reduida, i els pocs que som més val que fem les coses lo millor possible. De manera que trobo que si algu fa les coses malament, se l'hi ha de dir. Per a que continui, i ho faci bé.
Perfecte... M'ho prenc com un consell, però pensa k kuan les vaig comprimir, al Gordian Knot, vaig posar que la relació d'aspecte fos 1:1 pq fos clavada a l'original i el % d'error (o deformació d'imatge) sempre era menor al 0.5%.
Per tant, jo crec k la relació d'aspecte està prou bé... Si li hagués tret les bandes negres, llavors si que s'hagués o deformat la peli o tallat imatge dels costats, per això les hi he deixat, tot i que les he reduït tant i com he pogut.
PD. Només una cosa per acabar... Jo tinc un monitor 16:9 a l'ordinador i a pantalla completa sense modificar cap paràmetre del reproductor, s'em veu la peli perfecte. Igual k el DVD original (en kuant a relació d'aspecte). Ja vai dir al principi k si es mira en monitors 4:3 es veurà deformada, pq com tb ja vaig dir, he volgut manterir la relació 16:9...
Doncs aquí em sembla que es on està l'error.Erik007 ha escrit:Perfecte... M'ho prenc com un consell, però pensa k kuan les vaig comprimir, al Gordian Knot, vaig posar que la relació d'aspecte fos 1:1 pq fos clavada a l'original i el % d'error (o deformació d'imatge) sempre era menor al 0.5%.
Quan em vaig ficar amb el gordian, em va pasar el mateix, i em va costar un temps entendre-ho.
A veure, on diu "Input Pixel Aspect Ratio", no va si la resolució és 16:9, o 4:3. Resulta que als DVD's (i al TDT), els pixels no son quadrats (manda huevos!!), en canvi amb els avi's (xvid), els pixels si que son quadrats (malgrat la resolució sigui 16:9, no te res a veure).
Al ficar el "Aspect ratio", el gordian el que fa es ficar un "resize" ("W-Zoom" i "H-Zoom") diferent verticalment per ajustar la mida de pixel original i quedi be.
Per tant, si fiques 1:1, el vídeo en avi queda "xungo", i has de fer que el reproductor faci el aspect ratio manualment.
Mmmm, me explicat prou be ? :-p
Adéu !

-
Autor del tema - Entrades: 71
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 14:52
- Ubicació: Cap a la part dels Pirineus, vora els serrats i arran del mar...
Petiso ha escrit:Doncs aquí em sembla que es on està l'error.Erik007 ha escrit:Perfecte... M'ho prenc com un consell, però pensa k kuan les vaig comprimir, al Gordian Knot, vaig posar que la relació d'aspecte fos 1:1 pq fos clavada a l'original i el % d'error (o deformació d'imatge) sempre era menor al 0.5%.
Quan em vaig ficar amb el gordian, em va pasar el mateix, i em va costar un temps entendre-ho.
A veure, on diu "Input Pixel Aspect Ratio", no va si la resolució és 16:9, o 4:3. Resulta que als DVD's (i al TDT), els pixels no son quadrats (manda huevos!!), en canvi amb els avi's (xvid), els pixels si que son quadrats (malgrat la resolució sigui 16:9, no te res a veure).
Al ficar el "Aspect ratio", el gordian el que fa es ficar un "resize" ("W-Zoom" i "H-Zoom") diferent verticalment per ajustar la mida de pixel original i quedi be.
Per tant, si fiques 1:1, el vídeo en avi queda "xungo", i has de fer que el reproductor faci el aspect ratio manualment.
Mmmm, me explicat prou be ? :-p
Adéu !
Perfectament be... Ho tindré en compte per propers muntatges...
-
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
- Contacta:
Re: [ED2K] Indiana Jones -TRILOGIA- (1981)-(1984)-(1989) -END-
Perdoneu que puji el fil però tinc un dubte. A veure si algú que hagi vist la segona pel·lícula en català (o la tingui i m'ho pugui mirar) em pot dir com es diu en català el personatge de Tapón (Short Round en anglès).