[ed2k]&[DD] Els ulls ben tancats - Eyes Wide Shut (1999) VOSC 720p. Bluray x264 Per Veixinacalenta.mkv
-
veixinacalenta
Autor del tema - Entrades: 468
- Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
- Ubicació: República catalana
- Status: Desconnectat
[ed2k]&[DD] Els ulls ben tancats - Eyes Wide Shut (1999) VOSC 720p. Bluray x264 Per Veixinacalenta.mkv
És l'últim film del director Stanley Kubrick, mort al març del 1999. La parella Nicole Kidman (Alice) i Tom Cruise (Bill) n'és la protagonista.
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.
Pompeu FABRA.
Re: [ed2k]&[DD] Els ulls ben tancats - Eyes Wide Shut (1999) VOSC 720p. Bluray x264 Per Veixinacalenta.mkv
Hola, de moment no hi ha fonts a la mula veritat? la tinc a la cua i de moment no belluga.
Gràcies per l'aportació! (i si s'hi afegissin les altres pelis del Kubrick que ens falten encara seria millor!)
EDITO: No he dit res. Ha costat però comencen a sortir fonts. De moment incompletes però suposo que anirà tirant.
Gràcies per l'aportació! (i si s'hi afegissin les altres pelis del Kubrick que ens falten encara seria millor!)
EDITO: No he dit res. Ha costat però comencen a sortir fonts. De moment incompletes però suposo que anirà tirant.
Re: [ed2k]&[DD] Els ulls ben tancats - Eyes Wide Shut (1999) VOSC 720p. Bluray x264 Per Veixinacalenta.mkv
Moltes gràcies!
Jo en el seu moment vaig pensar a fer una recopilació de Kubrick, i les pel·lícules on no hi hagi doblatge, fer subtítols, però és molta feina. Tens plans de fer més de la seva filmografia?
Jo en el seu moment vaig pensar a fer una recopilació de Kubrick, i les pel·lícules on no hi hagi doblatge, fer subtítols, però és molta feina. Tens plans de fer més de la seva filmografia?
-
veixinacalenta
Si tens una llista dels films d'en Kubrick que no s'hagin doblat ni fet sotatítols, passa-me-la i miraré què hi puc fer. Aviso, però, que vaig molt a poc a poc. Eyes wide shut m'ha costat unes quantes setmanes de feina. Ja m'ho diràs.
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.
Pompeu FABRA.
Doncs he estat fent una investigació superficial. Només Spartacus i 2001: A Space Odyssey tenen doblatge en català, no he trobat informació de si es van doblar més.veixinacalenta ha escrit: ↑ds. gen. 24, 2026 10:04Si tens una llista dels films d'en Kubrick que no s'hagin doblat ni fet sotatítols, passa-me-la i miraré què hi puc fer. Aviso, però, que vaig molt a poc a poc. Eyes wide shut m'ha costat unes quantes setmanes de feina. Ja m'ho diràs.
Pel que fa a subtítols, només hi ha els teus que són Paths of Glory i Eyes Wide Shut. No n'he trobat altres. El que volia portar com a projecte eren totes les pel·lícules de Kubrick en 4K (excepte Lolita que no s'ha fet versió 4K) amb VOSC les que no tinguin doblatge en català. La llista seria així:
Falta doblatge o subtítols:
- Fear and desire
- Killer's Kiss
- The Killing
- Lolita
- Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
- A Clockwork Orange
- Barry Lyndon
- The Shining
- Full Metal Jacket
Tenen doblatge o subtítols
- Paths of Glory (VOSC per tu)
- Spartacus (ja en català, faltaria adaptar l'àudio)
- 2001: A Space Odyssey (ja en català i publicat en 4K)
- Eyes Wide Shut (VOSC per tu)
Si estàs d'acord i t'animes, es poden fer subtítols per a les pel·lícules que falten, a poc a poc que això ho fem per amor al català i en el nostre temps lliure. Jo segurament quan tingui temps penjo la de Spartacus en millor qualitat que la que tenim, i la de Eyes Wide Shut fa por van treure la versió 4K, si volguessis la puc muntar jo i l'afegeixes al post, ho deixo al teu criteri.
Òbviament, qualsevol que volguí col·laborar en trobar subtítols o doblatges perduts, és benvingut. Tanmateix, si algú vol fer els subtítols d'alguna de la llista, també seria de gran ajuda.
-
veixinacalenta
The Killing ha estat doblat en català amb el títol d'ATRACAMENT PERFECTE. Em sembla que el vaig descarregar de Mecanoscrit.
The Shining: em puc encarregar de fer-los. L'he descarregat i me n'he recordat. L'havia vist al cinema el 1981 (en castellà, no cal dir). Amb això ja et pots fer una idea de la meva edat...
The Shining: em puc encarregar de fer-los. L'he descarregat i me n'he recordat. L'havia vist al cinema el 1981 (en castellà, no cal dir). Amb això ja et pots fer una idea de la meva edat...
Pompeu FABRA.
Pompeu FABRA.
Doncs mira moltes gràcies, Mecanoscrit no vaig mirar. He trobat versió VOSC de les següents:
- Barry Lyndon
- The Shining
- La Taronja Mecanica
I amb doblatge en català:
- Doctor Strangelove
- Lolita
De la llista faltarien:
- Full Metal Jacket
- Fear and desire
- Killer's Kiss
- Barry Lyndon
- The Shining
- La Taronja Mecanica
I amb doblatge en català:
- Doctor Strangelove
- Lolita
De la llista faltarien:
- Full Metal Jacket
- Fear and desire
- Killer's Kiss
"Paths of Glory" sí que té doblatge en català amb el títol "Camins de glòria".
-
veixinacalenta
Quan jo vaig fer la VOSC no hi havia versió doblada, o no la vaig saber veure.
Pompeu FABRA.
Pompeu FABRA.
Gràcies també! Ara mateix estic amb el Resplandor, la versió de Mecanoscrit té els subtítols cremats i, per tant, he fet servir una eina automàtica per extreure, però no és perfecta i fa coses que s'han d'arreglar.