[ed2k] 1951 Un americà a París - An American in Paris (Vincente Minnelli) cat-esp-eng+sub.mkv

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon

Autor del tema
rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56
Status: Desconnectat

[ed2k] 1951 Un americà a París - An American in Paris (Vincente Minnelli) cat-esp-eng+sub.mkv

#1

Entrada Autor: rajoar » dg. juny 05, 2022 19:17

[ed2k] 1951 Un americà a París - An American in Paris (Vincente Minnelli) cat-esp-eng+sub.mkv

DADES TÈCNIQUES
Tamany: 6,13 GB
Duració: 1:53:32.855
Font vídeo: Rippeix BluRay
Còdec vídeo: HEVC/H.265/MPEG-H
Resolució: 1472x1080
FPS: 23.976
Idioma: Català, Espanyol (eMule) - Anglès (BluRay).
Còdec àudio: AC3 2.0 48000 Hz
Subtítols: Català, Espanyol (eMule) - Anglès (BluRay).

1951 Un americà a París - An American in Paris (Vincente Minnelli) cat-esp-eng+sub.mkv

Un americà a París és un poema simfònic del compositor estatunidenc George Gershwin que va compondre l'any 1928, inspirat en la seva estada a París.
Gershwin descriu musicalment les experiències viscudes per un visitant a aquella ciutat romàntica (llavors una meca per als compositors joves nord-americans).
Aparentment hi ha un ordre en el caos de la imaginació hiperactiva de Gershwin, amb dues parts que contrasten dos aspectes de la ciutat.
La primera part, París de dia, alterna episodis d'activitat urbana frenètica, amb molt de moviment, amb botzines de cotxes, i amb visions més pausades
de boirosos jardins pacífics i perfumats.
La segona part, París de nit, que s'indica immediatament evocant una cadenza de violins, i que porta al passatge famós de blues de trompetes.
El romanticisme de la nit parisenca se'ns dibuixa amb els saxòfons que evoquen els llums brillants d'un Club de Jazz, aquí boirós de fum.
És inevitable veure-hi la imatge de Gene Kelly que va protagonitzar la pel·lícula del mateix nom i que va acabar d'immortalitzar la música.
Gershwin s'emportà algunes botzines de taxis parisencs per a l'estrena a Nova York el 13 de desembre de 1928 al Carnegie Hall amb la New York Philharmonic
sota la direcció de Walter Damrosch (Wikipèdia).
Fitxers adjunts
1951 Un americà a París.jpg
1951 Un americà a París.jpg (111.13 KiB) Visualitzat 524 cops




debordista
Entrades: 20
Membre des de: dt. juny 09, 2015 14:31
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] 1951 Un americà a París - An American in Paris (Vincente Minnelli) cat-esp-eng+sub.mkv

#2

Entrada Autor: debordista » dl. juny 06, 2022 22:28

Hola Rajoar, d'on has tret l'àudio?


Autor del tema
rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] 1951 Un americà a París - An American in Paris (Vincente Minnelli) cat-esp-eng+sub.mkv

#3

Entrada Autor: rajoar » dv. juny 10, 2022 18:25

debordista ha escrit:
dl. juny 06, 2022 22:28
Hola Rajoar, d'on has tret l'àudio?
Bona tarda, debordista.
Crec que ho he detallat en les especificacions. De l'eMule... una versió anònima.


debordista
Entrades: 20
Membre des de: dt. juny 09, 2015 14:31
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] 1951 Un americà a París - An American in Paris (Vincente Minnelli) cat-esp-eng+sub.mkv

#4

Entrada Autor: debordista » ds. juny 11, 2022 23:45

Aquesta versió "anònima" pesa 1'83GB i té una durada de 1:53:32?


Autor del tema
rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] 1951 Un americà a París - An American in Paris (Vincente Minnelli) cat-esp-eng+sub.mkv

#5

Entrada Autor: rajoar » dg. juny 12, 2022 22:46

debordista ha escrit:
ds. juny 11, 2022 23:45
Aquesta versió "anònima" pesa 1'83GB i té una durada de 1:53:32?
Exactament és aquesta versió de l'eMule: "1951 - Un americà a París (An American in Paris).avi", de pes i durada tal com dius.


debordista
Entrades: 20
Membre des de: dt. juny 09, 2015 14:31
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] 1951 Un americà a París - An American in Paris (Vincente Minnelli) cat-esp-eng+sub.mkv

#6

Entrada Autor: debordista » dl. juny 13, 2022 14:43

Doncs t'he de dir que jo vaig capturar aquest àudio i no tinc cap problema en acceptar-ne el manlleu sempre i quan sigui per a un muntatge que no inclogui el castellà.


Autor del tema
rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] 1951 Un americà a París - An American in Paris (Vincente Minnelli) cat-esp-eng+sub.mkv

#7

Entrada Autor: rajoar » dl. juny 13, 2022 16:38

debordista ha escrit:
dl. juny 13, 2022 14:43
Doncs t'he de dir que jo vaig capturar aquest àudio i no tinc cap problema en acceptar-ne el manlleu sempre i quan sigui per a un muntatge que no inclogui el castellà.
Doncs, en quan jo trobi un vídeo, àudio i/o subtítols amb la teva autoria, no tindré cap inconvenient en agrair moltíssim la feina feta i respectar la teva decisió. En aquest cas ho sento però jo he utilitzat un arxiu, que encara que coincideixi en pes i temps amb el teu, és el que em va recomanar un amic que el va publicar dins el seu anonimat. En el meu cas, al igual que el meu amic, mai no tinc cap inconvenient en no utilitzar cap tipus de tutoria, perquè així, que cada qual faci servir el vídeo, àudio i/o subtítols per allò que cregui més convenient. Amb tota sinceritat, crec que no és massa lícit atorgar-se tutoria d'allò que no en porta cap ni una. En qualsevol cas gràcies pel teu interès... crec que estimo el català tant com el puguis estimar tu, sense haver de rebutjar cap altre idioma. Una forta abraçada


debordista
Entrades: 20
Membre des de: dt. juny 09, 2015 14:31
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] 1951 Un americà a París - An American in Paris (Vincente Minnelli) cat-esp-eng+sub.mkv

#8

Entrada Autor: debordista » dl. juny 13, 2022 17:38

No t'acabo d'entendre quan dius això:
"Amb tota sinceritat, crec que no és massa lícit atorgar-se tutoria d'allò que no en porta cap ni una."
El teu amic no pot haver publicat aquest arxiu perquè el va muntar en Topolino per a MECANOSCRIT.

Respon