[ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ V4)

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso


Autor del tema
rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56
Status: Desconnectat

[ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ V4)

#1

Entrada Autor: rajoar » ds. gen. 22, 2022 11:57

[ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (Versió remasteritzada i resincronitzada definitiva v4)

Dades tècniques
Tamany: 12,8 GB
Duració: 3:01:07
Font vídeo: BluRay-DVDrip de RARBG (Agraïments)
Còdec vídeo: AVC/H.264/MPEG-4p
Resolució: 1920x824
FPS: 23.976
Idiomes: Català / Espanyol / Anglès / Alemany + Sub.
L'idioma català ha estat estret del rippeig de Borinot de rucatala (Agraïments)
Còdec audio: AC3 2.0 48000 Hz
Subtítols: Català forçats, Español forçats i complets, Anglès complets (Agraïments a efi165 per la seva aportació)

1971 El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof(N. Jewison) cat-esp-eng-deu+sub (definitiu v4).mkv
Fitxers adjunts
El violinista a la teulada.jpg
El violinista a la teulada.jpg (119.48 KiB) Visualitzat 1278 cops
rajoar l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 25, 2022 17:02, en total s’ha editat 20 vegades.



Avatar de l’usuari

Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub

#2

Entrada Autor: Hakyra » dg. gen. 23, 2022 16:11

Molt bones Raojar!!

Posa el Link així perque es vegi bé (sino l'emule no pilla bé l'enllaç, dona'm a citar el missatge per veure el codi :D)

ED2K:
1971 El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof(N. Jewison) cat-esp-eng-deu+sub.mkv

l'he posat a descarregar al emule però no hi ha fonts, estas usant un usuari amb ID Alta?

Quan la descarregui et dic com esta el release!!
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃


Autor del tema
rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub

#3

Entrada Autor: rajoar » dg. gen. 23, 2022 17:32

Pot molt ben ser que tingui l'usuari amb una ID alta o baixa. Es millor alta? Com canviar-la? Tinc poc coneixement sobre el tema... Tinc un router i conexió Movistar, on puc trobar informació per configurar-ho adequadament?


Autor del tema
rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub

#4

Entrada Autor: rajoar » dg. gen. 23, 2022 17:59

Efectivament ja he comprovat que tinc una ID baixa. On puc trobar informació fiable per canviar-la, pas a pas? Tinc Windows 11, IP fixe, configuració de red privada activa, he obert ports del router a Alejandria, activat upnp al router i al eMule, autoritzar el Firewall i excloure la carpeta del eMule del antivirus... i continua la ID baixa... Què més he de fer?

Avatar de l’usuari

Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub

#5

Entrada Autor: Hakyra » dg. gen. 23, 2022 22:43

M'he l'he descarregada:

Pel que fa el video sembla que està be, m'ha sorprés que sigui HEVC a 10bits, el gra pateix molt per això, es veu força malament si et pares a mirar-lo amb detall en algunes escenes, però la qualitat en si de l'imatge es l'adequada.

Pel que fan els àudios, tots són AC-3 2.0 320Kbps, (no són 2.1 com has indicat), En teoria el que aniria bé es veure quin Bitrate seria el necesari per a cada àudio, per exemple l'audio en català no necesita tant bitrate considerant l'espectograma (et dono més detalls abaix).
l'audio en castella sembla que no està ben sincronitzat del tot.
L'audio anglès és un AC-3 2.0 quan el blu-ray es DTS-HD MA 7.1 , per posar-lo bé el més adequat es fer un FLAC amb useAC3to.
No entenc perquè has posat el doblatge alemany, sobretot quan no es la V.O però és ja cosa de qui monta la peli que decideix quins àudios posar.


Ara ja sobre l'àudio en català:

Sembla que el doblatge en català és mono, però dira que l'han barrejat amb un altre àudio, has fet tu tot el muntatge o has usat un àudio ja publicat abans?
Sobre l'espectograma veig que l'àudio es talla als 15.5Khz, em sembla que la qualitat original era un MP3 a 128Kbps o per allà, per tal i com sona diria que surt d'un VHS o TVRip, però no n'estic segur ja que en desconec per complet la font, d'on t'has tret l'audio?
Acabo de veure que es TDT-BTV, segurament es cosa del doblatge ja que el van fer al 1992.

Sona molt analògic, però de manera extranya, quan hi ha so ambient hi ha moltíssim soroll, però quan els personatges parlen es torna més nítid, també noto talls bruscos, o canvis de cop amb un àudio més nítid, quan sona la banda sonora per exemple.

Sobre la sincronia, algunes escenes sembla que tenen l'audio desincronitzat, no he vist tota la pel·lícula, però al 44:20 i al 44:54 per exemple quan l'home de la barba posa l'ampolla sobre la taula, el so sona massa tard. (en aquesta escena té una desincronia de +400ms aprox.)
Al 1:36:12 també hi ha una desincronia de +400ms aprox, però a l'escena seguent (al 1:43:47 per exemple, hi ha una desincronia de -450ms), però just al 1:44:20 sembla que torna a estar ben sincronitzada? mare meva quin embolic, l'audio i el video es desincronitzen constantment, no és immirable, però es fa dificil de disfrutar així de la pel·lícula.
Per el que sembla les escenes finals estan bé? no hi noto desincronia, a vegades es difiícil saber-ho.

En la meva opinió s'hauria de revisar l'àudio en català completament, escena per escena amb un editor de video per sincronitzar-la, per fer-ho recomano-ho tenir l'àudio en VO original del video i sincronitzar-lo en base aquell.


Has posat tots els subtitols com a default, alguns reproductors tindran problemes, el VLC per exemple posa per defecte els anglesos primer.
Sobre els subtítols forçats en català, sembla que estan bé, tampoc m'els he mirat amb massa detall.


En resum, com a primer muntatge que fas està bé, però hi han errors de sincronia amb el doblatge en català i els subtitols han estat marcats tots com a default, espero que et serveixi d'algo!!
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃


Autor del tema
rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub

#6

Entrada Autor: rajoar » dl. gen. 31, 2022 16:13

En primer lloc moltes gràcies pel teu temps, amabilitat i comentaris al respecte. Ja he trobat com canviar el tema de la ID baixa i la he canviat a alta.
– El gra ja existeix a l'original Blu-ray. L'HEVC a 10bits no l'ha propiciat i pràcticament l'ha deixat igual. De totes formes l’he tornar a rippejar d’una versió Blu-ray anglesa que sembla amb una mica menys de gra. Aquest cop ho he fet a AVC (H.264).
- Efectivament els àudios tots són AC3 2.0, no sé que pensava quan vaig posar 2.1. Els idiomes són els que són per una raó molt senzilla: tinc familiars de parla catalana, espanyola, anglesa i alemanya i quan ens reunim podem posar-ho al idioma més convenient.
- L’àudio en català és l'únic que he sigut capaç de trobar, procedent de TDT-BTV, el qual no té una alta qualitat i a més sofreix irregularitats, tant de FPS com de trocets que hi manquen (suposo que serien pauses de publicitat) i potser també per ser procedent d’un DVD, una mica diferent del Blu-ray. Tot això complica enormement la seva sincronització amb un nou vídeo que no sigui l'original de la BTV. Per això, tal com m'aconsellaves i deia abans, he resincronitzat el català sobre la base anglesa del Blu-ray, minut a minut. Crec que ara sí, ha quedat més que acceptablement sincronitzat, similar al espanyol i alemany.
- He multiplexat els subtítols amb el MKVToolnix i he deixat els de català forçats com a prioritaris.
- Per descomptat que molt agraït per totes les teves observacions. Procuraré aprendre tant com sigui possible i que la meva capacitat em permeti. Salutacions.
Deixo el nou rippeix i multiplexat en substitució de l’anterior. Gràcies per tot.


hawai760
Entrades: 26
Membre des de: dl. gen. 17, 2022 9:36
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ)

#7

Entrada Autor: hawai760 » dc. feb. 02, 2022 18:15

No me la puc baixar. Algú me la pot enviar per wetransfer??
hawai760@hotmail.com

Avatar de l’usuari

Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ)

#8

Entrada Autor: Hakyra » dc. feb. 02, 2022 20:07

Jo tampoc la puc descarregar, la tinc al emule 24/7 i res
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃


Autor del tema
rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ)

#9

Entrada Autor: rajoar » dv. feb. 04, 2022 9:37

Bon dia companys... No entenc el perquè no arrenca la descàrrega de la nova versió a l'eMule. Ho he repassat tot, seguint les instruccions dels experts i segueix sense arrencar del tot. Dic del tot perquè algú s'ha pogut baixar 18,55 MB i, a partir d'aquí, es queda en vermell. L'eMule, en general em funciona com un tret, super ràpid i eficient. No sé que més fer perquè arrenqui del tot i deixi d'estar en vermell... Si algó ho pot revisar i veure que passa us ho agraïria. A més és estrany que la primera versió es pogués descarregsr i la segona no, essent la mateixa configuració. No sé...

Avatar de l’usuari

Hakyra
Entrades: 314
Membre des de: dv. nov. 23, 2018 17:14
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ)

#10

Entrada Autor: Hakyra » dv. feb. 04, 2022 12:29

rajoar ha escrit:
dv. feb. 04, 2022 9:37
Bon dia companys... No entenc el perquè no arrenca la descàrrega de la nova versió a l'eMule. Ho he repassat tot, seguint les instruccions dels experts i segueix sense arrencar del tot. Dic del tot perquè algú s'ha pogut baixar 18,55 MB i, a partir d'aquí, es queda en vermell. L'eMule, en general em funciona com un tret, super ràpid i eficient. No sé que més fer perquè arrenqui del tot i deixi d'estar en vermell... Si algó ho pot revisar i veure que passa us ho agraïria. A més és estrany que la primera versió es pogués descarregsr i la segona no, essent la mateixa configuració. No sé...
si he estat jo XD
Imatge

a molt males si pots, pasa'm el .mkv per mega i m'encarregaré que es comparteixi bé :)
per cert, substitueix el link per aquest text, es que sino s'ha de citar el missatge perque no ens afageix el link al emule: (fes-me menció per veure el codi)

1971 El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof(N. Jewison) cat-esp-eng-deu+sub
(definitiu).mkv


Espera, que he anat al que s'ha descarregat 18.55MB i he vist que el ED2K és diferent per algún motiu:
ed2k://|file|1971%20El%20violinista%20a ... 6ECV5FUITP|/

el que has posat tu al post:
ed2k://|file|1971%20El%20violinista%20a ... 5F6K7IZUJR|/

No se que ha pasat, però és veu que hi ha diferencies amb l'arxiu, pots comprobar quin enllaç ED2K es genera al crearlo de nou per l'emule?
Perque si et dona un enllaç diferent no s'ens baixarà, ja que emule ho tracta com 2 arxius diferents:
Imatge
𝐎𝐍𝐄 𝐌𝐎𝐑𝐄 𝐂𝐀𝐓𝐀𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐔𝐁 𝐑𝐄𝐉𝐄𝐂𝐓𝐄𝐃


Autor del tema
rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ)

#11

Entrada Autor: rajoar » dv. feb. 04, 2022 13:22

Sí el link que dona actualment l'eMule a compartits és:
ed2k://|file|1971%20El%20violinista%20a ... 5F6K7IZUJR|/
M'agradaria que m'expliquesis com substituir el link amb el nom correcte del video i que continui sent operatiu. No sé com fer-ho...


Autor del tema
rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ)

#12

Entrada Autor: rajoar » dv. feb. 04, 2022 13:27

Ara ja veig que s'està descarregant a un bon ritme! No sé que deu haver passat per haver-se canviat el link corresponent. Gràcies per tot. Ara ja només manca que entengui ben bé com posar els links correctament. Jo només trobo la manera que em dona l'eMule i no sé con posar-lo només amb el nom del vídeo perqué sigui operatiu...


Autor del tema
rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ)

#13

Entrada Autor: rajoar » dv. feb. 04, 2022 14:17

També hauries de canviar el link de la base de dades de la pel·lícula, ja que és el "dolent" de 18,55 MB i retirar de compartits la primera versió... està mal sincronitzada i amb menys qualitat.

Avatar de l’usuari

Darley
Entrades: 28
Membre des de: ds. feb. 21, 2015 10:30
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ)

#14

Entrada Autor: Darley » dv. feb. 04, 2022 15:33

Ei, que jo també tinc descarregats 18,55 MB! :)


Autor del tema
rajoar
Entrades: 80
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 14:56
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof (N. Jewison, 1971) cat-esp-eng-deu+sub (NOVA VERSIÓ)

#15

Entrada Autor: rajoar » dv. feb. 04, 2022 16:23

Darley ha escrit:
dv. feb. 04, 2022 15:33
Ei, que jo també tinc descarregats 18,55 MB! :)
Primer de tot, elimina l'arxiu de 18,55 MB i, mentres s'acaba d'arreglar, pots cercar al buscador de l'eMule (sense cometes): "1971 El violinista a la teulada - The Fiddler on the Roof(N. Jewison) cat-esp-eng-deu+sub (definitiu)" i te la descarregues. Crec que en breu ja s'arreglarà tot. Disculpes i una abraçada.

Respon