[ed2k] STAR WARS Trilogía (1977-1983) Català. HD 720p

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Anpatatu
Entrades: 2
Membre des de: ds. nov. 24, 2012 23:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] STAR WARS Trilogía (1977-1983) Català. HD 720p

Entrada Autor: Anpatatu » dc. nov. 28, 2012 11:21

claudieta81 ha escrit:moltes gàcies pels vostres comentaris! sols ha valgut la pena per vosaltres.. :wink:

Ja teniu l'episodi V i l'episodi VI, he decidit que postejaré sols la saga antiga, espero que les pugueu baixar rapid,
si pogueu baixar-les ràpid serà ÚNICAMENT gràcies a l'ACIDTOTAL i a ningú més, doncs les meves gràcies per a tu
i per a tots els qui heu gaudit de les meves pujades! fins ara!! :wink:
Només la saga antiga? Per què? Ja sé que és una feina molt difícil, però si puguessis penjar la saga sencera en català t'ho agrairia moltissim. Si tens les precueles, t'agrairia que les pengessis. Obviament, si no les tens no cal que ho facis :lol: Però si les tens, si us plau, penja-les, t'ho agrairia moltissim. Es que ja fa temps que busco la saga sencera en català i aquest és l'únic lloc on he trobat la saga original, però em faltes les precueles.

Anpatatu
Entrades: 2
Membre des de: ds. nov. 24, 2012 23:19

Entrada Autor: Anpatatu » dc. nov. 28, 2012 11:27

No sé si ja s'ha enviat aquest missatge abans (és el primer cop que faig servir aquesta pàgina i no ho domino) però ho diré un altre cop per si decàs: Per què només penges la saga antiga? Ja sé que és una feina difícil, però si tens les precueles t'agrairia que les pengessis. És que fa temps que busco la saga sencera en català i aquí he trobat només l'orioginal. Ara me l'estic baixant i agraeixo moltíssim el teu esforç. Però si tens les precueles en català, si us plau, penje-les. Gràcies. :D

Hilts1982
Entrades: 134
Membre des de: dg. març 04, 2007 23:36
Ubicació: Barna

Entrada Autor: Hilts1982 » dc. nov. 28, 2012 21:24

Hola,

crec que per l'emule ja fa temps que corren les versions HD dels episodis II i III en català. L'episodi I diria que mai s'ha arribat a doblar al català (que algú em corregeixi si m'equivoco). No crec que tinguis problemes de fonts. No estic segur de si es van pujar des d'aquest fòrum. En tot cas, dubto molt que s'acostin a la qualitat d'aquest projecte.

En qualsevol cas, només t'ho deia com a alternativa per si finalment ningú es decideix a tirar-ho endavant amb la màxima qualitat possible. Els episodis de la saga antiga els ha fet el Pizarrin amb una qualitat brutal (pesen més de 4gb cada peli) i amb el millor audio en català disponible.

Salut!!!

dareon
Entrades: 6
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 13:17

Entrada Autor: dareon » dv. gen. 11, 2013 13:20

moltes gracies, quina feina, feia temps que volia gaudir de la trilogia en catala gracies per la pujada

catalunyawars
Entrades: 6
Membre des de: dl. abr. 01, 2013 18:32
Ubicació: Corbera de Llobregat

Entrada Autor: catalunyawars » dl. abr. 01, 2013 22:27

L'episodi I no s'ha doblat mai al català, el II i III els podeu trobar en dvd (e.III i Clone Wars) i en bluray (e.II, III i Clone Wars)

Els episodis IV i V doblats per TV3 per la serva emissio per TV mai han estat editats

I el VI- El retorn del Jedi va ser doblat per la seva estrena en el cine (va ser de les primeres pel·licules en estrenar-se en català despres de la mort de Paquito l'Emperador) però tampoc es va editar mai.

Hilts1982
Entrades: 134
Membre des de: dg. març 04, 2007 23:36
Ubicació: Barna

Entrada Autor: Hilts1982 » dt. abr. 02, 2013 9:31

Tens tota la raó, catalunyawars!! I és una llàstima que mai hagin tornat a emetre les pelis per Tv3 ni cap altre canal en català.
La veritat és que, tot i que la feinada és impressionant i tots l'agraïm, es nota que l'audio VHS és de fa molts anys i es noten certs efectes llauna degut al filtratge.

És una pena que tenint l'audio en castellà en 5.1 (i ja no dic la versió original), no puguem tenir ni un audio capturat de TDT per tenir una qualitat d'audio decent :cry: :cry:
Jo les vaig revisionar fa uns dies i ha quedat de conya el muntatge. Amb l'audio original a les escenes afegides (tot i que queda alguna frase de les "originals" que ha quedat en anglès jeje) ha quedat més que formidable. Repeteixo que és una autèntica llàstima no disposar d'uns audios de millor qualitat.

He contactat diverses vegades amb TV3 però sempre m'han informat que no les podien reemetre.

Salut!!

Jau79
Entrades: 40
Membre des de: ds. jul. 06, 2013 8:18

Entrada Autor: Jau79 » ds. jul. 06, 2013 8:24

Bones, soc nou per aqui, aixi que salutacions a tothom!

Estic impressionat per la feina que s'ha realitzat amb les remasteritzacions al català de la trílogia original. Encara no les he pogut veure del tot, però sembla que l'Episodi V la veu no està ben sincronitzada i hi ha algun problema amb alguna seqüència com la conversa de l'emperador i darth vader, que manté l'audio original i com va ser més llarga no quadra per enlloc. S'hauria de possar l'audio original o si més no, editar el video perque quadri, que penso que seria l'opció més adequada tenint l'audio en Català.

M'agradaria contactar amb la persona que ha realitzat aquest magnific treball per mirar de corregir-ho i/o ajudar-lo. Es en Pizariin o la Claudieta81?

Salutacions a tothom!!!!

PIZARRÍN
Entrades: 945
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 17:49

Entrada Autor: PIZARRÍN » dt. jul. 16, 2013 11:04

Jau79 ha escrit: M'agradaria contactar amb la persona que ha realitzat aquest magnific treball per mirar de corregir-ho i/o ajudar-lo. Es en Pizarrin o la Claudieta81?
Doncs tindràs que contacta amb la Claudieta81 ja que jo no tinc res a veure amb aquest muntatges.

Salutacions i benvingut.
Una salutació, PIZARRÍN.

fisiko
Entrades: 138
Membre des de: dc. des. 15, 2010 22:15
Ubicació: Valéncia, País Valencià

Entrada Autor: fisiko » dv. jul. 19, 2013 22:46

Jau79 ha escrit:Bones, soc nou per aqui, aixi que salutacions a tothom!

Estic impressionat per la feina que s'ha realitzat amb les remasteritzacions al català de la trílogia original. Encara no les he pogut veure del tot, però sembla que l'Episodi V la veu no està ben sincronitzada i hi ha algun problema amb alguna seqüència com la conversa de l'emperador i darth vader, que manté l'audio original i com va ser més llarga no quadra per enlloc. S'hauria de possar l'audio original o si més no, editar el video perque quadri, que penso que seria l'opció més adequada tenint l'audio en Català.

M'agradaria contactar amb la persona que ha realitzat aquest magnific treball per mirar de corregir-ho i/o ajudar-lo. Es en Pizariin o la Claudieta81?

Salutacions a tothom!!!!
podries dir en quines part concretament l'audio esta desincronizat?

Jau79
Entrades: 40
Membre des de: ds. jul. 06, 2013 8:18

Entrada Autor: Jau79 » ds. gen. 04, 2014 15:00

Perdona l'enderreriment, es desincronitza a partir de la conversa del Vader amb l'emperador. La versió dels blu rays venien amb un diàleg diferent i allà esta desincronitzat. O es pot fer un muntatge amb el nou metratge i les veus originals en català o es pot deixar en versió original i possar subtitols.

Estaria bé tenir l'imperi contraataca igual de bé que els altres muntatges.

Salut!

jooordi
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 18, 2016 23:19

Entrada Autor: jooordi » dl. gen. 18, 2016 23:52

Hola, si algú de vosaltres ha pujat les 3 pelis de star wars per mega o alguna altra pàgina de descàrrega directa i em pot passar l'enllaç doncs estaria molt agraït ja que l' emule no em funciona i tampoc he trobat cap altra lloc on poder descarregar-les en català. Moltes gràcies.

barrufets
Entrades: 130
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 1:36

Entrada Autor: barrufets » dc. gen. 20, 2016 17:53

jooordi ha escrit:Hola, si algú de vosaltres ha pujat les 3 pelis de star wars per mega o alguna altra pàgina de descàrrega directa i em pot passar l'enllaç doncs estaria molt agraït ja que l' emule no em funciona i tampoc he trobat cap altra lloc on poder descarregar-les en català. Moltes gràcies.
Fill, només has de buscar cinc minuts més. Les tens totes en aquesta web i des de Mega.

Respon