Breu encontre és una pel·lícula britànica d'en David Lean, estrenada el 1945. Figura entre els onze films premiats amb el Gran Premi del primer Festival de Cannes, el 1946.
Ens explica la història de la Laura (Celia Johnson) i l'Alec (Trevor Howard), una dona i un home que es troben per casualitat en una estació de tren. Es comencen a conèixer millor, a fer-se amics i a enamorar-se... però tots dos són casats, feliçment casats, de fet. Tot i això, no podran ignorar la passió i l'amor que senten.
DVDRip + àudio català capturat per Debordista d'una cinta VHS de l'emissió del film feta per TV3 el 1998.
Muntatge i sincronització per Veixinacalenta.
[ed2k] Breu encontre (1945)
-
Autor del tema - Entrades: 451
- Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
- Ubicació: República catalana
- Status: Desconnectat
[ed2k] Breu encontre (1945)
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.
Pompeu FABRA.
Re: [ed2k] Breu encontre (1945)
Gràcies!
M'agraden els clàssics ^^

There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”