[ed2k] Iron Man (2008) DVDrip AC3 5.1 dual (català-anglès)
-
Autor del tema - Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
[ed2k] Iron Man (2008) DVDrip AC3 5.1 dual (català-anglès)
TÍTOL ORIGINAL: Iron Man
ANY: 2008
DURADA: 121 minuts (2h 01 min).
PAÍS: EUA
GUIÓ: Arthur Marcum, Matt Holloway, Mark Fergus, Hawk Ostby (Personatges: Stan Lee)
FOTOGRAFIA: Matthew Libatique
MÚSICA: Ramin Djawadi
PRODUCCIÓ: Paramount Pictures / Marvel Enterprises / Goldman & Associates
DIRECCIÓ: Jon Favreau
REPARTIMENT: Robert Downey Jr., Terrence Howard, Gwyneth Paltrow, Jeff Bridges, Stan Lee, Leslie Bibb, Clark Gregg, Shaun Toub, Faran Tahir, Samuel L. Jackson
GÈNERE: Acció, Aventures, Drama, Ciència-ficció, Thriller
CLASSIFICACIÓ: No recomenada a menors de 7 anys.
Sinopsi:
El multimilionari fabricador d'armes Tony Stark (Robert Downey Jr.) ha d'enfrontar-se al seu tèrbol passat després de sofrir un accident amb una de les seves armes. Equipat amb una armadura d'última generació tecnològica, es converteix en "L'home de ferro" per a combatre el mal a escala global.
Dades tècniques del ripeig:
Tamany: 1,42 Gb
Codec video: XviD 1.2 SMP (974 kbps) Qf: 0.190
Resolució: 704 x 292 px (aspect ratio 2,40:1)
Versió doblada al català: AC3 5.1 (384 kBit/s)
Idioma versió original (anglès): AC3 5.1 (320 kBit/s)
E-link:
(A través de la web de TotsRucs)
Re: [ed2k] Iron Man (2008) DVDrip AC3 5.1 dual (català-anglès)
Baixant ja! Aquesta em vaig quedar amb ganes de veure-la al cinema!
-
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
- Contacta:
Jo també em vaig quedar amb les ganes. La putada és que ara està sortint molta cosa i jo tinc l'incoming a tope i sense espai al disc dur. Aquesta me la baixo quan tingui un forat.
baixada,gracies per aquesta peli oliana,cada dia et superas en tots els aspectes company 

-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
completament d'acord.axis ha escrit:cada dia et superas en tots els aspectes company
graciés per a la peli!!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
-
Bé, ja també faré espai al disc dur per la caràtulaTxus ha escrit:Jo també em vaig quedar amb les ganes. La putada és que ara està sortint molta cosa i jo tinc l'incoming a tope i sense espai al disc dur. Aquesta me la baixo quan tingui un forat.

Oliana

En un accident/putada vaig carregar-me la partició on esta l'store de la mula. Perdent tots els capis de Veronica mars,The Soprano o Spooks i d'altres. Bé i tota la resta de sèries i pel·lís que tenia allà. Algunes pel·lícules com Alguna cosa en comú (The Garden State) o capis de Spooks es baixaven a quasi el ritme d'un mega per dia cosa que m'ha fet molta gràcia perdre l'aconseguit.
El costat bo és que no tinc que fer neteja
Bé aprofito que tinc lo ruquet poc enfeinat per clicà en Iron Man que com de costum tindrà la qualitat made in Oliana. Ens mal acostumes
Per cert no hi ha subs, no em diguis que l'editora ha fet la canallada de no posar-los?
El costat bo és que no tinc que fer neteja
Bé aprofito que tinc lo ruquet poc enfeinat per clicà en Iron Man que com de costum tindrà la qualitat made in Oliana. Ens mal acostumes
Per cert no hi ha subs, no em diguis que l'editora ha fet la canallada de no posar-los?
-
En el DVD els subs estan in english and spanish. Not in catalan.Pocatraça ha escrit:Per cert no hi ha subs, no em diguis que l'editora ha fet la canallada de no posar-los?

Per cert ara que hi penso, podries posar els subs en anglés i castellà. M'agrada veure-les en VO però tampoc tinc ganes de tornar-me a baixar un arxiu de més d'un giga tan sols per tenir uns subs sincronitzats per a la versió original.
Al final acabo a dugues versions de les pel·lís com Constantine, una en Anglés-Castellà i subtitols i altre Anglés-Català sense
Al final acabo a dugues versions de les pel·lís com Constantine, una en Anglés-Castellà i subtitols i altre Anglés-Català sense
-
Aquí els tens: Subtítols anglès i castellà (per taotao)Pocatraça ha escrit:Per cert ara que hi penso, podries posar els subs en anglés i castellà.
Aquests subs no són meus. Extreure subtítols porta una feinada brutal, perquè un cop extrets els hi passo el corrector... així que només ho faig quan en el DVD estan en català. Aquests són del taotao, però et serviran doncs s'han extret de la mateixa versió de DVD que la peli aquí publicada.
Espero que et serveixin.
Un cop descarregats els hauràs de nombrar igual que la peli de totsrucs...
EDITO: No ho poso al fil principal perquè no són subs en català. Si tampoc van aquí digueu-m'ho i ho posaré a altres rucs.
Oliana