Per cert, ja teniu disponible l'elink de la cuarta pel·lícula: Astèrix i la sorpresa del Cèsar

Molt bona oferta, gràcies per la informació, no en tenia ni idea.taketokun ha escrit:Per cert, us informo (per si algu li interesa) que des d'ahir dissabte 19, amb el periodico cada dissabte (inclus diumenge si en queden la pots agafar sense el diari) es pot aconseguir les 6 primeres pelis en dvd edicio remasteritzada amb multiaudio (catala, frances, castella, angles, euskera,..) El dvd en caixa slim mes un paquet de crispetes pel microones per 2.99. Aixo si van en l'ordre invers, la primera en sortir ha sigut el cop de menhir i l'ultima serà el gal
Hola clettus no sabria dir-te el perqué, en principi gent les té, aproximadament ja deu haber unes 50 fonts completes per cada pel·lícula. Pot ser que a vegades vagi més ràpid altres vedades més lents... suposo que depén de molts factors. La qüestió es terminin baixant. Sobre els comics no et puc ajudar, jo tinc la col·lecció completa en paper, que me la vaig fer sent petit.clettus ha escrit:Moltissimes gracies per anar penjant aquestes pel·licules. No les havia trobat en bona calitat i catala.
Es normal que me les baixi tant lent, no m'ha passat de 200Kbs i el normal es que estigui a uns 10Kbs o aixi. Aixo que pot ser, que no les te gaire gent?
I ja de pas aprofito, no sabrieu on trobar o tindrieu la coleccio de comics en format .CBR preferiblement, sino en .PDF?
Gracies.
Moltes gràcies per la feinaFinestres ha escrit:I finalment, arribem a l'última pel·lícula animada d'Astèrix a dia d'avui. Tant de bó en facin més.
Ja podeu descarregar Astèrix i els víkings!
Salut!
Passa't pel servei tècnic, digues model de router i tot això i ho miremtrafalgar-sama ha escrit:Bones! Algú sap com obrir els ports de l'Emule?