[DD] Esclat.(1995) m-720p cat-eng

Pel·lícules, cicles, etc.

Moderadors: Oliana, Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
mrjoseph
Entrades: 31
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 15:27
Status: Desconnectat

[DD] Esclat.(1995) m-720p cat-eng

#1

Entrada Autor: mrjoseph » dg. oct. 23, 2011 11:46

els enllaços per mp
mrjoseph l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 25, 2011 21:38, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: [DD] Esclat.(1995) m-720p cat-eng

#2

Entrada Autor: conradtgn » dt. oct. 25, 2011 17:39

Baixada OK, gracies!
Ni que es tracti d'un m-720p...

Només una puntualització:
-En HD se sol treballar sobre el vídeo i àudio originals deixant-los intactes (23.976fps i AC3 5.1) adaptant l'àudio en català al material original.

Opinions personals:
-La nomenclatura del fitxer: Hauries de posar el format origen de vídeo i àudios, així com que és preferible (no obligatori) posar el "(TotsRucs.cat)" així com el teu nom d'usuari al .mkv.
-En aquest cas no seria un "BluRay Rip m-720p", sinó que seria un "(BDrip m-720p+DVB dual Mp3 català-anglès)", per exemple, ja que enlloc del post has dit la procedència de l'àudio.
-Si es tracta de fitxers en Alta Definició, els àudios s'han de procurar posar en AC3 5.1 (si no es pot fer un muntatge d'àudio, com és aquest cas, s'hauria de deixar en AC3 2.0 (que emet TV3), intentant evitar l'mp3 en contenidor Matroska).

Pel tema del mètode de descàrrega no entraré en polèmiques, estic totalment d'acord al que va dir en Petiso.
Només demano que si d'aquí a 1, 5, o 10 anys algú se la intenta baixar i els links estàn caiguts (cosa que et puc ben assegurar que passarà), la tornis a repujar.

a10!
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
mrjoseph
Entrades: 31
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 15:27
Status: Desconnectat

Re: [DD] Esclat.(1995) m-720p cat-eng

#3

Entrada Autor: mrjoseph » dt. oct. 25, 2011 20:29

conradtgn ha escrit:Ni que es tracti d'un m-720p...
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
conradtgn ha escrit:Només una puntualització:
-En HD se sol treballar sobre el vídeo i àudio originals deixant-los intactes (23.976fps i AC3 5.1) adaptant l'àudio en català al material original.
ho soldràs fer tu..
conradtgn ha escrit:Opinions personals:
-La nomenclatura del fitxer: Hauries de posar el format origen de vídeo i àudios, així com que és preferible (no obligatori) posar el "(TotsRucs.cat)" així com el teu nom d'usuari al .mkv.
-En aquest cas no seria un "BluRay Rip m-720p", sinó que seria un "(BDrip m-720p+DVB dual Mp3 català-anglès)", per exemple, ja que enlloc del post has dit la procedència de l'àudio.
això és correcte.. és com hauria d'haver-ho fet, exacte, o es la manera correcta de fer-ho aquí.

conradtgn ha escrit:-Si es tracta de fitxers en Alta Definició, els àudios s'han de procurar posar en AC3 5.1 (si no es pot fer un muntatge d'àudio, com és aquest cas, s'hauria de deixar en AC3 2.0 (que emet TV3), intentant evitar l'mp3 en contenidor Matroska).
I això per què? a vore, ?? es que le da mal iuiu al ordenador o què li passa al mp3? jo visc al maleït país valencià i aquí ja fa temps què no hi ha tv3, al mateix temps no se tu pero jo passe 9 hores al dia treballant i com a què no tindria massa temps per a estar pendent del què fan a la TV.. l'unica manera de aconseguir audios per a mi es baixant-me el dvdrip que s'allibera aqui o en altres webs.. aixi què el audio està en mp3 i no el toque.. si soc un puto novato de merda pues ho sent molt, jo l'unic que pretenia es què vegereu les pelis amb una miqueta mes de qualitat.. i ja està pero Je, tranquil, què ara ho tinc tot més clar.. [/quote]

conradtgn ha escrit:Pel tema del mètode de descàrrega no entraré en polèmiques, estic totalment d'acord al que va dir en Petiso.
en serio? no m'ho esperava.. ja,ja,ja

conradtgn ha escrit:Només demano que si d'aquí a 1, 5, o 10 anys algú se la intenta baixar i els links estàn caiguts (cosa que et puc ben assegurar que passarà), la tornis a repujar.
no entens els funcionament de les DD, algú ha d'alliberar l'arxiu, la resta de gent ha de pujar-ho.. si no parlàrem un idioma que no serveix per a res (com el italia), es a dir si parlàrem castellano o anglés, segur que d'aci a 100 anys podries descarregar-la, en el nostre cas dependrà de si alguna anima caritativa( com jo en aquest cas) es digna a pujar-ho.. aquestos arxius en concret estan en un compte platinum de per vida en Megaupload, així què seran esborrats quan tinguin més de 10000 descàrregues (cosa què provablement no passarà mai..) o quan jo l'esborre..

Un apunt, saps, quan tu tenies 10 anyets, jo ja feia servir els p2p amb Napster, aconseguia amb sort baixar 1 CD de musica en mp3 en dos / tres dies, (després els venia a 800 pts, quin negoci mama mia!! :mrgreen: ) la peli de Alien 2 em dvdrip vaig tardar en baixar-la 43 dies amb emule, fa uns 6 anys... ara m'abaixe 9GB de pel.licula amb pocs minuts , si això no és evolució ja em diràs què és, e - v - o - l - u - c -i - ó això son les Descàrregues Directe, simplement.

Avatar de l’usuari

conradtgn
Entrades: 4525
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
Ubicació: Tarragona
Status: Desconnectat

Re: [DD] Esclat.(1995) m-720p cat-eng

#4

Entrada Autor: conradtgn » dt. oct. 25, 2011 22:08

Per començar, en cap cas t'he faltat al respecte.
Em vas dir que comentés quan la baixés, doncs he comentat :)

Ara m'he adonat que aquesta peli ja la teniem en DVBrip (per Xordi), i que circula per la xarxa la versió DVD+DVB (per Nava i Celdelnord) :oops:

No recordava que vivies al país valencià, tot i això, si l'àudio en català NO es teu (pensava que era teu capturat d'alguna cadena de TV, ja que NO has indicat el contrari), s'hauria posar-ne la procedència, simplement com a respecte pel/s ripejador/muntador original de l'arxiu que contenia aquest àudio, ja que dubto que li hagis demanat permís per agafar-li l'àudio sense ni tan sols citar-lo aquí.

Al que em referia, és que si TV3 va emetre aquesta peli en AC3 2.0 @ 192Kbps (pensava que l'havies capturat de TV3, ja m'has dit que no, d'acord) i es posa en mp3 @ 112Kbps en un mkv, és una pèrdua de qualitat (de la poca que ja ens dóna TV3).
Òbviament, si l'àudio no es teu i ja està codificat en mp3, es deixa tal qual.

I esclar que ens interessa tindre el màxim de material en català possible :D


Et vaig dir que no volia discutir el tema DD.
mrjoseph ha escrit:no entens els funcionament de les DD
Et recordo que jo utilitzo la descàrrega directa (tan sols com a ajuda en el llançament) en alguns dels meus ripejos (F1, DTM, GP2, pel·lícules a 1080p, etc.) :wink:


No calia que borressis el post inicial :?, jo sols t'he fet unes observacions, res més.
Tota aportació és benvinguda :D

a10!
Imatge

Respon