Pàgina 1 de 1

[ed2k] Havaneres a Calella de Palafrugell 2011

Publicat: dl. jul. 04, 2011 17:31
Autor: lopere
45 Cantada d'Havaneres a Calella de Palafrugell
(TDTRip català x lopere)
Imatge
El 2 de juliol de 2011, TV3 va retransmetre en directe la 45 Cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell des de la plaça del Port Bo. Hi participaren: Els Pescadors de l'Escala (l'Escala), Port-Bo (Palafrugell) Sílvia Pérez Cruz (Palafrugell), Peix Fregit ( Palafrugell) i Boira (Lleida).

La Cantada de Calella de Palafrugell va començar l'any 1966 amb una trobada de cantaires a la taverna de Can Batlle. L'èxit de la trobada va portar els organitzadors a repetir l'acte i a fer una cantada més formal a la platja d'en Calau, a Calella de Palafrugell. Avui dia és la degana de les cantades de Catalunya.

L'any 1969, l'Associació d'Amics de Calella, entitat organitzadora de la cantada en aquell moment, va decidir traslladar-la a la plaça del Port Bo, lloc on se celebra en l'actualitat. Després de les primeres edicions, l'èxit va anar creixent i aquests últims anys ha aplegat més de 40.000 assistents. La Cantada d'Havaneres de Calella ha esdevingut la trobada de referència del gènere a Catalunya i s'ha convertit en una de les més importants de l'estat espanyol. Enguany, a més, coincideix amb la commemoració del 50è aniversari de l'Associació de Veïns i Amics de Calella..

Dades tècniques
Durada: 1 h 58 min.
Mida: 1,04 GB
Vídeo: TDTrip, 704x396, XviD, 1071 kbps, Qf: 0,154 – 55% Test compressibilitat,
Audio: TDTrip, mp3, 192 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Estèreo, (català)

45 Cantada d'Havaneres a Calella de Palafrugell (2-7-2011) (TDTRip català x lopere) (TotsRucs.cat)

Re: [ed2k] Havaneres a Calella de Palafrugell 2011

Publicat: dl. jul. 04, 2011 21:43
Autor: torrecollons
Moltíssimes gràcies, de veritat :P

Re: [ed2k] Havaneres a Calella de Palafrugell 2011

Publicat: dl. jul. 04, 2011 22:58
Autor: naroatna
Moltes gràcies lopere !! :D

Fins aviat!