Sopa de Cabra - Discografia Completa (FLAC)
Format: FLAC
Tamany Total: 3.93 GB
Font: CD (tots originals)
Links:
Sopa De Cabra - 1989 - Sopa De Cabra
Sopa De Cabra - 1990 - La Roda
Sopa De Cabra - 1991 - Ben Endins
Sopa De Cabra - 1992 - Girona 83-87 - Somnis De Carrer
Sopa De Cabra - 1993 - Mundo Infierno
Sopa De Cabra - 1994 - Al.lucinosi
Sopa De Cabra - 1996 - Sss
Sopa De Cabra - 1997 - La Nit Dels Anys
Sopa De Cabra - 1998 - Nou
Sopa De Cabra - 2001 - Plou i Fa Sol
Sopa De Cabra - 2002 - Bona Nit Malparits!
Sopa De Cabra - 2003 - El Llarg Viatge
Sopa De Cabra - 2006 - Seguirem Somniant (Single)
Nota: El disc de "La nit dels anys", té una petita errada de gravació, i la última cançó de totes està una mica tallada, però no patiu, en el següent link us podeu descarregar individualment aquesta última cançó ja rectificada. Disculpeu les molesties!
Link:
Tornaré a ser lliure (Rectificada)
[ed2k] Sopa de Cabra - Discografia Completa (EAC FLAC)
[ed2k] Sopa de Cabra - Discografia Completa (EAC FLAC)
Flacman l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 11, 2011 21:34, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] Sopa de Cabra - Discografia Completa (EAC FLAC)
Ei, moltes gràcies!!!!!!
Una cosa que he trobat: Del disc "La nit dels anys" (1997), l'última cançó del disc, la versió del Bob Dylan "Tornaré a ser lliure" està ratllada als 10 segons de l'inici i després ho torna a fer.
No sé si això es pot arreglar...
Una altra cosa: Jo tinc també un disc anomenat "Com un huracà" que els Sopa fan una versió del "Rockin' in the Free World" del Neil Young ("Resistint en el món lliure") que és una de les millors versions que han fet.
No sé si la pots afegir o la puc afegir jo...
Salut i gràcies!
Una cosa que he trobat: Del disc "La nit dels anys" (1997), l'última cançó del disc, la versió del Bob Dylan "Tornaré a ser lliure" està ratllada als 10 segons de l'inici i després ho torna a fer.
No sé si això es pot arreglar...
Una altra cosa: Jo tinc també un disc anomenat "Com un huracà" que els Sopa fan una versió del "Rockin' in the Free World" del Neil Young ("Resistint en el món lliure") que és una de les millors versions que han fet.
No sé si la pots afegir o la puc afegir jo...
Salut i gràcies!
Bueno Oliana, ja he afegit al post el link de la versió rectificada del "Tornaré a ser lliure", i disculpa pel fallo, no m'havia ni enterat.
Bé, i per altra banda, jo el disc de "Com un huracà" no el tinc, així que no puc afegir la cançó, però si tu la tens la pots posar aquí mateix, i si em passes el link la puc posar en el mateix post si vols, perque quedi ordenadet. Si pogués ser en flac perque no desentoni amb la resta de discos, millor que millor!
i merci per avisar!!
Salut!

Bé, i per altra banda, jo el disc de "Com un huracà" no el tinc, així que no puc afegir la cançó, però si tu la tens la pots posar aquí mateix, i si em passes el link la puc posar en el mateix post si vols, perque quedi ordenadet. Si pogués ser en flac perque no desentoni amb la resta de discos, millor que millor!
i merci per avisar!!
Salut!
Potser millor que que refacis el RAR, aixi el compartim tot bé.Flacman ha escrit:Bueno Oliana, ja he afegit al post el link de la versió rectificada del "Tornaré a ser lliure", i disculpa pel fallo, no m'havia ni enterat.![]()
Adéu !