[ed2k] Symphonic Project - Concert d'Els Amics de les Arts al Palau de la Música (23-11-2018)

Música, concerts, videoclips, sessions,...

Moderadors: xordi, mario1911

Respon

Autor del tema
efi135
Entrades: 105
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 15:13
Status: Desconnectat

[ed2k] Symphonic Project - Concert d'Els Amics de les Arts al Palau de la Música (23-11-2018)

#1

Entrada Autor: efi135 » dg. abr. 28, 2019 18:08

Hola, volia fer aquesta aportació perque van passar aquest concert pel 33 fa una setmana i em va semblar brutal!

M'agradaría que es pengés a la web, però no me'n recordo ben bé com va perque només vaig fer una aportació i ja fa temps.

El video i subtítulos està descarregart directament de ccma. Jo l'únic que li he afegits ha sigut els capítols

media info:
Format : AVC
Format/Info : Advanced Video Codec
Perfil format : Main@L3.1
Ajustos del perfil : CABAC / 4 Ref Frames
ID còdec : V_MPEG4/ISO/AVC
Durada : 1 h 18 min
Mode de taxa de bits : Constant
Taxa de bits nominal : 2 500 kb/s
Amplada : 1 280 píxels
Alçada : 720 píxels
Relació d'aspecte : 16:9
Mode fotogrames per segon : Constant
Fotogrames per segon : 25,000 FPS
Estàndard : PAL
Espai de color : YUV
Submostreig croma : 4:2:0
Profunditat de bits : 8 bits

De moment comparteixo enllaç de emule, ja em direu si haig de fer alguna cosa més.

Portada:
Symphonic Project portada.JPG

Video del concert:
Symphonic Project - Concert d'Els Amics de les Arts al Palau de la Música (23-11-2018) WEBDL HD 720p totsrucs.cat by efirucat.mkv

Bonus track
Symphonic Project - Concert d'Els Amics de les Arts al Palau de la Música (23-11-2018) WEBDL HD 720p totsrucs.cat by efirucat bonus track 720p

El "Symphonic Project" és un concert molt especial dels Amics de les Arts, celebrat al Palau de la Música Catalana el 23 de novembre de 2018. És l'últim de la gira del seu disc "Un estrany poder" i ha esdevingut en un concert històric per la participació de l'Orquestra Simfònica Baetulo i del Cor de Noies de l'Orfeó català i perquè coincideix amb el comiat d'Eduard Costa del grup.

Al "Symphonic Project", els Amics de les Arts també fan repàs a molts dels temes musicals que han marcat la seva trajectòria, i ho fan en versió simfònica i acompanyats en diversos casos del Cor de Noies. El concert esdevé una festa, amb la connexió tan habitual amb el seu públic, amb versions musicalment atrevides i amb el punt d'emoció que comporta el comiat d'un company. L'adaptació musical és de Dani Alegret que, amb els seus companys Joan Enric Barceló, Ferran Piqué i Eduard Costa el fins ara quartet d'Amics de les Arts protagonitzen un concert inoblidable.
efi135 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 30, 2019 12:47, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Symphonic Project - Concert d'Els Amics de les Arts al Palau de la Música (23-11-2018)

#2

Entrada Autor: naroatna » dg. abr. 28, 2019 23:58

Moltes gràcies per aquesta interessant l'aportació, i mira et poso un exemple de com ficar l'enllaç perquè "es vegi" i funcioni correctament. Si fas com si volguessis "citar" aquest meu missatge veuràs com està fet. :wink:

Video del concert:
Symphonic Project - Concert d'Els Amics de les Arts al Palau de la Música (23-11-2018) WEBDL HD 720p totsrucs.cat by efirucat.mkv

Portada:
Symphonic Project portada.JPG

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!


Autor del tema
efi135
Entrades: 105
Membre des de: dj. gen. 21, 2016 15:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Symphonic Project - Concert d'Els Amics de les Arts al Palau de la Música (23-11-2018)

#3

Entrada Autor: efi135 » dl. abr. 29, 2019 10:27

ho veig, gràcies. Ho he pujat a la meva carpeta del server emule6, qui ho possa a la web de tots rucs.cat o com va ara?

Respon