[ed2k] Pastora-Trip Show Audiovisual Tecno Simfònic-320kbps

Música, concerts, videoclips, sessions,...

Moderadors: xordi, mario1911

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
beamn67
Entrades: 26
Membre des de: dt. maig 01, 2007 6:31
Status: Desconnectat

[ed2k] Pastora-Trip Show Audiovisual Tecno Simfònic-320kbps

#1

Entrada Autor: beamn67 » dj. ago. 02, 2007 22:12

Pastora - Trip Show Audiovisual Tecno Simfònic


PASTORA


[url]http://www.myspace.com/pastorabarcelona[/url]


Pastora es un grup català de música pop. Els seus membres son Dolo Beltrán i els germans Caïm i Pauet Riba, fills del music Pau Riba, els tres de Barcelona. Es van fer famosos arel de la canço Lola en 2004.

De fet, Pastora no és ben bé un grup musical en el sentit estricte. És més aviat un projecte audiovisual. Va néixer com a duet quan els germans Caïm i Pauet (fills de Pau Riba) van voler retre homenatge a la seva mare, Mercè Pastor. En aquesta peculiar formació, Caïm és el músic, compon el repertori del grup amb la guitarra i amb l'ordinador. Pauet, per la seva banda, s'encarrega de tot allò relacionat amb la imatge, les projeccions i les llums, que el converteixen en un grup multimèdia. Els dos germans van enregistrar Cosmossoma (on també va ficar cullerada el seu il·lustre pare), el 1997, i Trip Show Audio-Visual Techno Simfònic, el 2000, un CD-ROM que incorporava imatges interactives creades per en Pauet.

Des de fa quatre anys, Pastora també incorpora la veu de Dolo Beltran, una cantant i actriu extremenya que anteriorment havia militat en el grup Bajo la Mina Cantando i que ara, a més de cantar amb el seu accent marcat, és la responsable de les lletres del grup, que elabora sobre temes quotidians i gairebé sempre a partir de la música composta per en Caïm.

Discografía

Primera Etapa

* Cosmossoma, (con Pau Riba) (CD, Nuevos Medios 15 731 CD-Matriu/Martàs), 1997
* Trip Show Audiovisual Tecno Simfònic, 1998


Segunda Etapa

* Pastora, 2004
* La vida moderna, 2005
* Cuánta vida, 2007


Singles

* 2004 Lola #1 ESP
* 2004 Mirona #32 ESP
* 2004 Lunes
* 2004 Tengo
* 2005 Desolado #22 ESP
* 2006 Día tonto
* 2006 Archivo de palabras tristes #34 ESP
* 2007 Cuánta vida



Trip Show Audiovisual Tecno Simfònic, 1998

Caïm i Pauet, fills de Pau Riba formen Pastora, un duet de tecno primitiu que ens sedueix en un viatge a través de les cançons del seu primer disc en solitari Trip Show Audiovisual Tecno Simfònic. Un espectacle per mirar, escoltar i deixar-se portar fins on la imaginació et deixi.


ABAIXEU-LO ES MOLT BO.

elink: Pastora-Trip Show Audiovisual Tecno Simfònic-320kbps



Avatar de l’usuari

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Sedmikrasky » dj. ago. 02, 2007 22:15

Merci beamn67, ja tinc el "Pastora" i "La Vida Moderna" i em van agradar força ^_^

Avatar de l’usuari

Autor del tema
beamn67
Entrades: 26
Membre des de: dt. maig 01, 2007 6:31
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: beamn67 » dv. ago. 03, 2007 18:01

Sedmikrasky ha escrit:Merci beamn67, ja tinc el "Pastora" i "La Vida Moderna" i em van agradar força ^_^

De res Sedmirakrasky, però aquest primer disc es molt, molt diferent als ultims, encara no hi estaba la Dolo, no es tant melodic i molt mes Tecno, però de totes maneres a mi m'agrada molt.

salutacions

Respon