D'altra banda, aquestes cançons que comentes (A collir pebrots, Arriba la trinca, La costa brava, Quin nas, etc...) si que estàn en aquesta recopilació i ripejades de CD original. Estàn en el disc "Tots Els Temes Només Editats en Sg i Ep". La cançó a la que et refereixes...
"L'Estrellita no va a l'hora,
sua massa i té els peus plans,
però el client que ve de fora
diu, Olé! i pica de mans...."
Es la cançó "Costa Brava", del single "Moros a la costa".

El Bestiari a mi tampoc m'agradava gaire, així que tampoc no tinc massa intenció d'esforçar-me gaire per aconseguir-lo.

D'altra banda, hi falta un altre disc que si que està en CD, i tot i que es dificil, encara es pot aconseguir, que es el de "Història de Catalunya amb cançons", que tampoc es que sigui un disc de "La Trinca" propiament dit, però en Josep Ma Mainat i el Toni Cruz hi posaven la veu. Espero tenir-lo aviat i afegir-lo com a "raresa".
Les úniques tres cançons que falten en aquesta recopilació, son tres temes "inedits" (maquetes), que es van publicar al disc de rareses "Vestits de Milionaris", que son: "Vestits de milionaris" (cançó prohibida per la censura, descartada del disc "Trincar i riure"), "Els fills de la gran bretanya", i "L'auca del senyor Llobet". La resta del disc ja està en qualitat CD, així que he pensat que no valia la pena posar tot un disc sencer només per tres cançons, però si algú les vol les puc posar a part. (No sé perquè pregunto perque després sempre hi ha algú que diu que si

També tinc alguns discos originals (en vinil) que van publicar en castellà, però imagino que ningú tindrà cap interés en escoltar-los, així que no els he posat.

Salut amics!