[ed2k] VideoXOC

Música, concerts, videoclips, sessions,...

Moderadors: xordi, mario1911

Respon

Autor del tema
Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

[ed2k] VideoXOC

Entrada Autor: Sedmikrasky » dt. ago. 14, 2007 23:18

Wikipedia ha escrit: Videoxoc (també escrit VideoXOC) va ser un programa de televisió juvenil dirigit per Joan Sibina que va ser emès a TV3 (i ocasionalment al Canal 9) des de 1992 fins al 1995 en horari de tarde, justament després del Club Super 3 (del que Joan Sibina també va ser-ne director fins al 1995). Va ser un dels primers programes televisius dedicat completament al món dels videojocs i el primer en llengua catalana, que en aquest cas consistia en comentar jocs d'actualitat valorant cadascun dels seus aspectes, tot això mitjançant unes amistoses veus en off amb un estil molt peculiar. Encara que a part dels comentaris, tal programa també incloïa seccions on es donava resposta a les cartes dels televidents, habitualment demanant trucs sobre jocs; una secció amb rànkings dels cinc millors jocs de cada sistema; i cada cert temps s'organitzava un concurs en centres comercials on dos participants es batien en duel en el videojoc de moda amb tal d'aconseguir interessants premis.

Com a dada curiosa, al 1995 1993, Ediciones Musicales Horus va editar un radiocassette i CD de música amb els drets del programa on s'incloïen "mescles" de diferents temes sobre videojocs al més pur estil techno/dance de l'època.
Doncs bé, parlant amb un amic va sorgir el tema i vaig confessar de que tenia el CD. La seva resposta va ser un: "ripeja'l, ripeja'l" (tot i que possiblement no se'l mereix :P). Tot i que a mi ja se'm ha passat l'època tecno/dance és molt agradable d'escoltar ja que s'inclouen fragments de melodies de videojocs (si, d'aquelles que el presentador deia que eren repetitives) i crec que és un "incunable" que tot bon xoquer (dit d'aquells espectadors que seguien el programa) hauria de tenir en la seva musicoteca

Imatge
VideoXOC (www.totsrucs.cat).rar

TRACKLISTING

01. VideoXoc (Move My Body)
02. Alero New To Fly
03. Màxim Level Ten
04. Last Time
05. No Més, 6 Plau, No More
06. Enemy A Les Tres I Three
07. Ull Xoquer, Be Careful
08. Let's Go, Anem-Hi Again
09. Oh No! Full Tocat. Help Me
10. I'm Xoquer One

ALTRES DADES
320 kbps VRB
Ripejat amb FreeRip

Caràtules

Imatge

Front
Inlay
Back
Sedmikrasky l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 08, 2007 0:34, en total s’ha editat 3 vegades.

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Entrada Autor: Ayu » dt. ago. 14, 2007 23:21

:O

Vaig escoltar un parell de cançons i són genials!

Això és mereix notícia i tot!

A baixar s'ha dit!

Merci : P
Imatge

Autor del tema
Sedmikrasky

Entrada Autor: Sedmikrasky » dc. ago. 15, 2007 10:40

Caràtules afegides...

Ayu, respecte a que si es mereixeria notícia o no, això ho hauran de decidir els Administradors i tota la gent que s'encarrega de les noticies i que malauradament molts cops passen per alt algunes de les novetats que aporten els usuaris

beamn67
Entrades: 26
Membre des de: dt. maig 01, 2007 6:31

Entrada Autor: beamn67 » dc. ago. 15, 2007 11:35

Gracies Sedmikrasky.

Per cert, tu em vas deixar un misatje a la mula ?

Salutacions
beamn67

Autor del tema
Sedmikrasky

Entrada Autor: Sedmikrasky » dc. ago. 15, 2007 11:36

Si, perquè resulta que hi ha molta gent que no llegeix la bústia dels missatges privats a la web

okashi
Entrades: 144
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
Ubicació: Lloret de Mar
Contacta:

Entrada Autor: okashi » dj. ago. 16, 2007 20:16

que fort!!!!!!!!!!

Jo era super fan d'aquest programa!!!!!!!
3 anys va durar? el recordo molt més breu! Algu té lgun programa gravat? uala quins records! I per cert, ja tenies cds en aquella época? jo crec q encara funcionava amb k7's jajajaja

videoxoc, xòquer! (dit amb la veu en off del protagonista jeje)
Imatge
------------
"Cuando más te acerques a la luz, más grande será tu sombra" (Kingdom Hearts)

Autor del tema
Sedmikrasky

Entrada Autor: Sedmikrasky » dj. ago. 16, 2007 20:50

okashi ha escrit:que fort!!!!!!!!!!

Jo era super fan d'aquest programa!!!!!!!
3 anys va durar? el recordo molt més breu! Algu té lgun programa gravat? uala quins records! I per cert, ja tenies cds en aquella época? jo crec q encara funcionava amb k7's jajajaja

videoxoc, xòquer! (dit amb la veu en off del protagonista jeje)
Doncs ja en som dues super fans ^^. Per cert, si remenes pel youtube en podràs trobar alguns (per sort hi ha penjat la ressenya d'un dels meus jocs preferits ^^), però malauradament, no conec ningú que els tingui en vhs :(

I si, en aquella època (93) ja feia uns quants anys que a casa funcionàvem amb reproductor de cd. De fet, tota la cole de discs del super 3 la tinc en cd (i dedicada tal i com et vaig comentar :P). Ah! I el reproductor de cd encara funciona (a vegades s'encalla la porta i has de fer mans i mànigues per treure el cd de dins, però funciona... això si, és molt més delicat que els d'avui en dia)

okashi
Entrades: 144
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
Ubicació: Lloret de Mar
Contacta:

Entrada Autor: okashi » dg. ago. 19, 2007 21:20

Per cert, si remenes pel youtube en podràs trobar alguns
OoooooooooooH! M'acabes de fer el dia més feliç! :)
mai m'havia pensat que podrien haver-hi trossets de VideoXoc al youtube!

Quins records! El chiki-chiki boys! I el super mario land 2! Aquest joc si que molava!!! i la músiqueta de les pantalles, que mítica!! Sempre jugava! I quan acabava tornava a començar! perque mira que són monos els móns aquells! :P

I quan conseguies les 6 monedes i s'obria la porta aquella... uooo emocionant!
Imatge
------------
"Cuando más te acerques a la luz, más grande será tu sombra" (Kingdom Hearts)

Autor del tema
Sedmikrasky

Entrada Autor: Sedmikrasky » dg. ago. 19, 2007 22:15

okashi ha escrit: OoooooooooooH! M'acabes de fer el dia més feliç! :)
mai m'havia pensat que podrien haver-hi trossets de VideoXoc al youtube!
Són capítols sencers :P

Jo al Chiki-Chiki boys no vaig jugar (tenia la master system), però miraré que estigui en algun dels packs de roms que m'estic descarregant :P i si, aquells mons eren molt monos (i no teniem videojocs de les barbies ni similars :twisted: )

Respon